Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים לפוקוס אקטיב-X שנת 2020


Olegis
שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם.

הפוקוס מתקרבת ל-60 קיי ו-3 שנים ונראה שהגיע הזמן להחליף את הצמיגים, יש סימני שחיקה ותחילת התייבשות. כרגע האוטו עם הצמיגים המקוריים (קונטיננטל אקו קונטקט 6), שהיו בסה"כ אחלה. לפי האתר tyre reviews הצמיג הזה דווקא לא ממש מצטיין בכל מה שקשור לבטיחות והוא גם ממש לא זול, אז נראה שלא אלך עליו שוב.

 

האוטו צריך מציגים בגודל 215/55R17 ו-94V. אופי הנהיגה שלי - אפשר להגדירו כרגוע עם לחיצות פה ושם בעיקר לטובת עקיפות מהירות. הבטיחות מאוד חשובה לי כמובן, ואם אפשר - לא על חשבון נוחות ונסיעה שקטה.

 

אני מתלבט בין כמה אופציות - 

1. מישלן פרימסי 4 פלוס. קראתי ביקורות מצויינות עליהם, עושה רושם שהם הרבה יותר טובים ממה שיש לי - גם על יבש וגם על רטוב וגם מבחינת נוחות הנסיעה. כ-600 ש"ח לצמיג.

2. גודייר אפישיאנט גריפ (הרגיל, לא מצאתי את ה-2 באתרים בארץ) - גם ביקורות לא רעות בסה"כ. זולים בכ-100 שקלים ממישלן (לצמיג).

3. פאלקן ZE310 - היה לי ניסיון טוב איתם על האוטו הקודם וגם הביקורות מצויינות בכל מה שקשור לביצועים (בעיקר בלימה על רטוב ששם הם ממש קרובים למישלן, אם לא טובים יותר) וגם ברעש. החיסרון הוא בצריכת דלק - דירוג C לעומת A בצמיגים שיש לי עכשיו ונדמה לי B במישלן וגודייר. לא יודע כמה זה קריטי... יתרון נוסף - מחיר, כ-400 שקל לצמיג. 

 

מה הייתם ממליצים? האם תוספת המחיר למישלן שווה את התמורה? או שפאלקן יעשה את העבודה גם באוטו הזה?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פאלקן יעשה את העבודה מצויין.

היתרון של מישלין פרימסי - שחיקה איטית יותר. אבל בקצב הנסיעות שלך לא תצליח לנצל את היתרון הזה - הם יהיו יבשים וסדוקים אחרי 3 שנים,  יותר מהר מפאלקן. אלא אם הרכב חונה רוב הזמן בצל.

מישלין יותר שקטים ונוחים בפועל - חד משמעית. זה שיקול בבחירה.

בקשר לצריכת דלק - כנראה ההפרש יהיה משהו כמו 2% לטובת מישלין. אין לי כוח לחשב,  האם זה יקזז הפרש במחיר בין הצמיגים.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב חונה לרוב בחניונים תת-קרקעיים, גם בבית וגם בעבודה. גם הנסועה צפויה לרדת בשנה הקרובה - מ-20 ל-15 קיי לשנה בערך. קראתי איפשהו שבדגם הפלוס של פרימסי שיפרו את עמידות הצמיג לשחיקה.

מבחינת ההפרשים בצריכת הדלק - נראה לי זניח...

 

רעשים - בפאלקן רשום נתון של 67dB לעומת 69 או 70 במישלן, מה שאומר שפאלקן אמורים להיות שקטים יותר באופן ניכר. אגב, בצמיגים שיש לי היום זה 71dB - עוד יותר גבוה...

 

עניין הנוחות בנסיעה - האם זה משמעותי? אני יודע שזה סובייקטיבי - ועדיין השאלה היא עד כמה זה מורגש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מכיר דגם פרימסי 4 פלוס.

רק את הרגיל.

היה אצלי בסט הקודם, עבר 85 אלף קילומטרים עד שהוחלף . אני כבר לא יודע מה ניתן לשפר בשחיקה כאן.

אם הרכב לא חונה בשמש, במקומך הייתי קונה מישלין  - יחזיק אצלך 4 שנים ( במידה ופרונט מכוון).

אני פחות מתייחס למספרים האלה של הרעש, יותר סומך על הניסיון.

כאשר יצאתי מצמיגיה עם המישלין האלה, פתאום היתה לי הרגשה שאני נוסע על שטיח והיה שקט מוחלט מכיוון הגלגלים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Olegis כתב:

... יש סימני שחיקה ותחילת התייבשות. כרגע האוטו עם הצמיגים המקוריים (קונטיננטל אקו קונטקט 6), שהיו בסה"כ אחלה. לפי האתר tyre reviews הצמיג הזה דווקא לא ממש מצטיין בכל מה שקשור לבטיחות והוא גם ממש לא זול.

עזוב לרגע את האתר, נהגת 60K על הצמיגים, הרגשת שהם לא בטוחים ?

 

האוטו צריך מציגים בגודל 215/55R17 ו-94V. אופי הנהיגה שלי - אפשר להגדירו כרגוע עם לחיצות פה ושם בעיקר לטובת עקיפות מהירות. הבטיחות מאוד חשובה לי כמובן, ואם אפשר - לא על חשבון נוחות ונסיעה שקטה.

נוהג בסגנון דומה על צמיגי קונטי פרימיום קונטקט 5  באותה מידה. 

מעולים מבחינת אחיזה אבל מתחילים לבצבץ סימני יובש אחרי 46K ו-4 שנים.

 

מה הייתם ממליצים? האם תוספת המחיר למישלן שווה את התמורה? או שפאלקן יעשה את העבודה גם באוטו הזה?

לפאלקן יש המלצה גורפת ביחוד לנוכח הפרש המחיר למרות שלא מצאתי השוואה ישירה של צמיגים בגודל הספציפי.

עוקב.

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם המישלן פרימסי בתקציב, לך עליהם. 

הם שקטים, אוחזים, ועמידים לשחיקה בטירוף. 

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפאלקן זה התמורה הכי טובה לכסף. אצלי צמיגים בד"כ מוחלפים עקב מפגעי כביש לפני שהם נשחקים ואין טעם להשקיע בצמיג יותר יקר מה310 שנותן תמורה מצויינת. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@רוןS - לא הרגשתי שהצמיגים לא בטוחים, הם היו בסדר גמור בסה"כ. רוב הסיכויים שלא הגעתי למצבים בעייתיים שבהם הייתי מרגיש שהצמיג לא אוחז, אני לא יודע. לרוב אני נוהג מאוד רגוע :-)

לגבי פאלקן - אכן לא מצאתי השוואה לגודל הספציפי שאני צריך. כאמור יש לי ניסיון טוב עם ZE310 מהרכב הקודם, גם הוא היה במידה אחרת ממה שאני צריך עכשיו.

 

התקציב אכן מאפשר לשים מישלן, השאלה היא האם זה הניצול הכי טוב של הכסף - האם זה שווה את התוספת של ~50% לעומת הפאלקן?

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא קשור "לקצה".

מישלין מחזיקים יותר קילומטרים ונוחים יותר.

אין מה לקחת פרימסי 4 לשום קצה, אלה צמיגי נוחות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת בלאי של ק"מ הם סבבה לא הייתה שחיקה גבוהה אבל אצלי המישלן 4 המקורי בפיג'ו התייבשו אחרי שנתיים הופיעו סדקים והיה צריך להחליף אותם

בינתיים הפאלקן מראה עמידות הרבה יותר טובה נסעתי עליהם שנתיים וחצי וקצת וכבר 60 אלף והם במצב טוב מאוד

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פותח השרשור חונה לרוב בחניה תת קרקעית. זה משנה מאוד לגבי מישלין ומאריך את חייהם בהמון זמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, מסוף החודש הזה כ-90% מזמן החניה תהיה בתת קרקעי. 

בדקתי קצת מחירים - בצמיגיות מומלצות (לפי הדירוגים בגוגל מאפס) מישלן פרימסי מתחילים ב-660 ליחידה, סה"כ 2640 לסט. רבייעת פאלקן 310 עולה 1800. גודייר - 2000 שקל, יש איזה מבצע באוטו טייר ל-4 יחידות.

 

אני מתחיל לפזול לכיוון של הגודייר - הוא יקר רק ב-200 שקל מפאלקן (לסט) ולפי הביקורות עושה רושם שהוא רמה מעליו. המישלן אולי טובים יותר - אבל נראה שהם פחות משתלמים, בגלל המחיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Goodyear הכוונה ל Efficient Grip  Perfomance?

שים לב שלא ידחפו לך Eagle Sport בטענה שזה אותו הדבר.

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...