Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי דו"ח חניה [או יותר נכון עצירה- הרכב היה מונע ורואים את זה בדו"ח] על חניה בתוך תחום תחנת מוניות באיזור ירושלים.

העבירה צולמה בוידיאו. אבל באתר העירייה וכן בדו"ח עצמו יש רק צילום ממוקד של מספר הרכב בלי שרואים איפה חניתי והאם יש תמרור וכדו'- רק רואים פנס רכב ולוחית רישוי.

בנוסף יש לרכב תג נכה.

 

האם הדו"ח תקין?

תודה רבה

פורסם

אם אכן חנית שם - הדו"ח תקין. 

טלפן למח' חנייה ושאל אותם כיצד צופים בווידיאו

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 51 דקות, tinoki כתב:

אם אכן חנית שם - הדו"ח תקין. 

טלפן למח' חנייה ושאל אותם כיצד צופים בווידיאו

בוידיאו אמורים לראות את כל הפרטים?

פורסם
לפני 6 שעות, aiib כתב:

בנוסף יש לרכב תג נכה.

לא רלוונטי, תחנת מוניות היא אחד המקומות שמוחרגים ספציפית בחוק חנית נכים ואינם מותרים לחניה עם תג נכה.

 

לפני 6 שעות, aiib כתב:

בלי שרואים איפה חניתי והאם יש תמרור

צילום אינו הכרחי כלל למתן דו"ח, מספיק שפקח מבחין ברכב. ובמקרה שלך יש וידאו. לאן הוא מצורף פחות משנה.

את חוקיות התמרור ניתן לבדוק בפרוטוקול ועדת התמרור, אבל אני בספק שיש סיכוי שהוא לא הוצב כחוק.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...