Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין רכב חדש בישראל הייתכן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אם אפשר, אני מבקש לא לצטט מילים מתוך הודעה ולעשות פריימינג ולהוציא דברים מהקשרם.

אם כבר מצטטים, אז מן הראוי לצטט הכל כולל ובעיקר את הקונטקסט של הדברים.

וכן, לפי תפיסתי כמו שרשמתי לעיל, מכוניות הן דבר חי, פיזי, בועט ונושם. לכן אני רואה בפלטפורמה של פרינט פיזית התאמה יותר טובה מאשר דיגיטל שכידוע לא פיזי ולא מוחשי, ובמילים אחרות לא חי.

 

קחו למשל לדוגמה את כל התמונות שיש לנו בטלפון, יש להן ערך מסויים, אבל את אלו שאנחנו באמת מעריכים ומוקירים אנחנו מדפיסים.

 

ועוד הערה קטנה, בוודאי שיש סרטים שיודעים להעביר בצורה חיה ומוחשית תוכן.

זה מצריך הרבה יותר עבודה כמו סקריפט, מפיק, במאי צוות צילום ובל נשכח שזה מצריך בעיקר כישרון. כל הדבר הזה כולל הוצאות ענקיות.

רוב מה שיש היום ברשת זה לא זה. ממש בודדים יודעים לעשות את זה.

עריכה אחרונה על ידי benetton
  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני כשעה, yoni162 כתב:

יש לא מעט שמסבירים על האלגוריתם של יוטיוב ודומיהם, מה מקודם, מה לא. נראה שלפחות ביוטיוב מה שמתוגמל זה תוכן קצר ותכוף. זה גם לא מפתיע מה שאתה מספר, יותר קל "להתחייב" לחמש שניות לעומת סרטון של 20 דקות (אפילו אם מנגנים אותו ב-2X).

מעורבות של צופים זה מה שמעודד את האלגוריתם. בגלל שהזמנתי את הצופים ללכלך, דבר שכל ישראלי אוהב לעשות, פי כמה מאשר לפרגן, הייתה תנועה רבה בסרטון והוא הופץ לעוד אנשים.

אני מעלה במקביל לסרטונים המלאים גם שורטים שמגיעים למאות ואלפי צפיות בודדות. רואים גם בסטטיסטיקות שאחרי כמה ימים האלגוריתם מפסיק להציע את הסרטון כמעט for good ואז נותרת השאלה האם הסרטון מופיע בחיפוש גוגל בתוצאות הראשונות. ניתן לראות בבירור את ההבדל בצפיות של כל הסרטונים שלי, לעומת ה5-6 שמופיעים למעלה בגוגל בחיפוש, שלהם יש כמה מאות צפיות בשבוע באופן "אורגני"

פורסם

אני חושב שצריך לראות את הנולד.

 

עוד 20 שנה תהיה כאן בעיה דמוגרפית ובוחני הרכבים יעשו הסבות לבוחני כרכרות וסוסים.

 

 

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
בתאריך 7.9.2023 בשעה 08:46, yoni162 כתב:

ע"ע מה שקרה בסוף עם carfection. לא דוגמא 1:1 למה שמדובר פה, אבל עדות שגם עם תוכן ורמת הפקה מעולה לפעמים לא מצליחים להצדיק כלכלית.

 

מה קרה עם carfection?

פה ושם ראיתי סרטונים שלו.  אבל לא בקיא במה קרה ואיזה תהליך עבר

פורסם

פעם לפני 20 שנה הייתי מנוי ל״אוטו״, "car",עוד מגזין רוסי ברמה מאד גבוהה ״אוטורביו״. נהנתי מכתיבה ומהגשה. הכל היה אובייקטיבי. ובאיזה שהוא שלב כולם נהיו ז&&&ת של יצרנים. בלי קשר למוצא של העיתון וכשזה מוגש בצורה כזו אז איזה חשק כבר יש לקרוא? היום הכל כבר מכור מראש ולא מאמין לאף מבחן

  • מבאס 1

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם (נערך)
בתאריך 7.9.2023 בשעה 08:40, mcshmupi כתב:

@מיץ פטל

המלצות?

גוגל-> תתחיל ב classic cars books

אפשר גם לנסות חיפושים לשמות יצרנים שמעניינים איתך עם צירוף SPORT או HISTORY או ICON  או כל דבר אחר שמגדיר מה שמעניין אותך... בהצלחה!

 

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
פורסם

הציבור היחידי שעדיין מכור למילה הכתובה זהו הציבור החרדי.

אם תשכילו לכתוב את העיתון בצורה שלא תפגע בהם תוכלו להרוויח מנויים גם אצלהם.

גם בציבור החרדי יש הרבה שאוהבים מכוניות (אפי' כאן בפורום יש להם ייצוג מכובד) ולרובם אין גישה לעולם הדיגיטלי.

 

ידוע לי ממקור ראשון על הרבה מנויים חרדים במגזין אוטו שעזבו לאחר שהיה להם סידרת פרסומות עם בחרות בלבוש מינמלי, בהמשך הם גם פרסמו מסעדות שבגוף הפרסומות הוזכרו מאכלים לא כשרים ובשנה האחרונה המנכ"ל שם יצא באמירה אומללה שדאגה לעוד כמה לעזוב.

 

שים לב, לא מדובר על לכתוב בצורה חרדית אלא רק להימנע מביטויים ו\או תמונות שבעיניהם נראות כפוגעניות ואז אתה מרוויח עוד נישה די גדולה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לי היה מגזין הגה ולאחר מכן אוטו, אבל בתכלס לפני שנים, כשהבנתי שאפשר לקבל בחינם מבחנים וכתבות, בשביל מה לשלם?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני שעה, במבליק כתב:

הציבור היחידי שעדיין מכור למילה הכתובה זהו הציבור החרדי.

אם תשכילו לכתוב את העיתון בצורה שלא תפגע בהם תוכלו להרוויח מנויים גם אצלהם.

גם בציבור החרדי יש הרבה שאוהבים מכוניות (אפי' כאן בפורום יש להם ייצוג מכובד) ולרובם אין גישה לעולם הדיגיטלי.

 

ידוע לי ממקור ראשון על הרבה מנויים חרדים במגזין אוטו שעזבו לאחר שהיה להם סידרת פרסומות עם בחרות בלבוש מינמלי, בהמשך הם גם פרסמו מסעדות שבגוף הפרסומות הוזכרו מאכלים לא כשרים ובשנה האחרונה המנכ"ל שם יצא באמירה אומללה שדאגה לעוד כמה לעזוב.

 

שים לב, לא מדובר על לכתוב בצורה חרדית אלא רק להימנע מביטויים ו\או תמונות שבעיניהם נראות כפוגעניות ואז אתה מרוויח עוד נישה די גדולה.

לא רק חרדים, אלא כל הציבור הדתי לכל גווניו.

השבתות והחגים תורמים מאוד לקריאה שלא מתוך מסכים.

  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
לפני 18 שעות, benetton כתב:

אם אפשר, אני מבקש לא לצטט מילים מתוך הודעה ולעשות פריימינג ולהוציא דברים מהקשרם.

בתור מי שרוצה להוציא מגזין רכב אתה באמת יודע לקבל ביקורת באופן מרשים. 

 

לפני 18 שעות, benetton כתב:

לפי תפיסתי כמו שרשמתי לעיל, מכוניות הן דבר חי, פיזי, בועט ונושם. לכן אני רואה בפלטפורמה של פרינט פיזית התאמה יותר טובה מאשר דיגיטל שכידוע לא פיזי ולא מוחשי, ובמילים אחרות לא חי.

ברור שאתה צודק. 

מכוניות הן דבר חי, פיזי, בועט ונושם? לא על פי שום מדד אובייקטיבי. מכוניות הן פשוט...מכונה. 

ואז אתה לוקח את הרומנטיקה שבנית לך בדימיון, ומשליך אותו על צריכת תוכן.

 

אבל העולם נמצא במקום אחר. צריכת התוכן (נכון ולא נכון) נמצאת בעולמות אחרים. 

 

יש לך חלום, בשביל מה אתה שואל אותנו? גם אם כל המגיבים כאן היו שמים 100 שקל בחודש כצרכנים למגזין שלך, אין כאן אפילו עלות של צלם ליומיים צילומים. ומה עם המשכורת שלך? ושל הכותבים האחרים? ושל עורך? וגרפיקאי? ומחלקת מודעות? והפקה? ודיוור? 

  • אהבתי 3

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 8 שעות, במבליק כתב:

שים לב, לא מדובר על לכתוב בצורה חרדית אלא רק להימנע מביטויים ו\או תמונות שבעיניהם נראות כפוגעניות ואז אתה מרוויח עוד נישה די גדולה.

בקיצור- מגזין פרווה שיעשה צנזורה לפרסומות וידיר נשים.

אהה וגם בלי שברולט כי הסמל שלהם הוא עבודה זרה.

אבל הוא ירוויח נישה עם קהל יעד שמעריך לייף-סטייל ומוכן לשלם עליו 😂

ממש מתכון להצלחה...

  • רעיון גרוע 1
  • מצחיק 1
פורסם (נערך)
לפני 43 דקות, BoazB11 כתב:

בקיצור- מגזין פרווה שיעשה צנזורה לפרסומות וידיר נשים.

אהה וגם בלי שברולט כי הסמל שלהם הוא עבודה זרה.

אבל הוא ירוויח נישה עם קהל יעד שמעריך לייף-סטייל ומוכן לשלם עליו 😂

ממש מתכון להצלחה...

לא מדובר כאן על הדרת נשים, אלא רק על הימנעות ממיניות סופר-מוחצנת כמו שהיתה באותו עיתון שהזכירו.

 

חרדים שקוראים עיתונות כללית לא מצפים למצוא בה סטנדרטים של "המודיע" בנושא תמונות אנושיות, הם רק מצפים שהעיתון לא ייראה כמו חוף הים.

גם מיניות מוחצנת של גברים בלי נשים היתה דוחה אותם מהעיתון ההוא.

עריכה אחרונה על ידי harhanegev
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם
בתאריך 10.9.2023 בשעה 21:17, benetton כתב:

וכן, לפי תפיסתי כמו שרשמתי לעיל, מכונות כביסה הן דבר חי, פיזי, בועט ונושם.

 

עשיתי תיקון קטן במשפט שלך, כי ככה רוב הישראלים יראו את המשפט המקורי.
הרוב המכריע בישראל מסתכל כאן על רכבים, כמו על מקררים או מכונות כביסה ולא מעבר לזה.

  • מצחיק 2
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא רציתי לפתוח נושא חדש, לכן מנל דיון שהיה הנושא מגזיני רכב.
כבר מזמן אני חולק עם רבים את התחושה שאין בארץ מגזין רכב נייטרלי ושאינו מפרסם מאמרים במימון יבואן באופן בולט או משהו דומה. 

לפי הרבה שנים רוני אהרונוביץ ז״ל ניהל מאבק משפטי כנגד מה שקרא לו ״פירסומון״ . ולמה אני נזכר בזה (מעבר לגילי המתקדם 😁) כי נתקלתי היום הכתבה הזו

https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001473989&from_mail=immediateNewstracker+2024-03-18&utm_medium=referral&utm_source=newstracker&utm_campaign=immediatenewsalert

 


2.7 מיליון שקל בשנה: זה כנראה איש התקשורת הכי עשיר בישראל
טל חמו, מנכ"ל מגזין הרכב "אוטו", מחזיק ב-20% ממניות מהמגזין שבשליטת מימון ישיר • עפ"י תנאי העסקתו הוא זכאי, בין היתר, למענק חתימה של מיליון שקל ולמענק התמדה בסכום כפול • המגזין הרוויח אשתקד 2.4 מיליון שקל

 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 


×
×
  • תוכן חדש...