Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין רכב חדש בישראל הייתכן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 771 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את החלק החשוב לא ציטטת, מיליון ש"ח זו עלות שכר של מנכ"ל חברה בינונית שזה כמובן לא רע, אבל זה ממש לא שכר של 2.7 מיליון. 

"עיקר סכום עלות העסקתו של חמו אשתקד נבעה ממענקים של 1.6 מיליון שקל"

 

 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

הנקודה שלי, המגזין עושה כסף טוב. ריווחי. מה שמרמז שיש הכנסות יפות מפרסום.

השאלה שרוני אהרונוביץ ז״ל  שאל בזמנו הייתה, האם מבחני הרכב יכולים להיות אובייקטיבים וביקורתיים על רכב שהיבואן שלו מפרסם אצלך , כלאמר אתה למעשה אוכל מידיו ,אז ככל הנראה לא תירק לבאר ממנה אתה שותה . 

 

אנחנו שומעים על התנהלות היבואנים גם כיום. כפי שתומר הדר מתלונן מידי פעם בסרטונים שלו , קרסו לא נותנים לו רכבים למבחן. 😉

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 20.3.2024 בשעה 15:29, zaf כתב:

הנקודה שלי, המגזין עושה כסף טוב. ריווחי. מה שמרמז שיש הכנסות יפות מפרסום.

השאלה שרוני אהרונוביץ ז״ל  שאל בזמנו הייתה, האם מבחני הרכב יכולים להיות אובייקטיבים וביקורתיים על רכב שהיבואן שלו מפרסם אצלך , כלאמר אתה למעשה אוכל מידיו ,אז ככל הנראה לא תירק לבאר ממנה אתה שותה . 

 

אנחנו שומעים על התנהלות היבואנים גם כיום. כפי שתומר הדר מתלונן מידי פעם בסרטונים שלו , קרסו לא נותנים לו רכבים למבחן. 😉

בקשר לזה בדיוק, מעניין עד כמה יבואן "הונדה" מפרסם בידיעות אחרונות.

ולמה זה מעניין?

 

כי תומר הדר, שתפוצתו גדולה מאוד בזכות האכסניא של ידיעות אחרונות, פרסם לפני זמן לא רב סרטון מעניין של "תשובות לשאלות", ובתשובה לשאלה על מה שלא לעניין בעיניו הוא הציג את הדוגמא של מחיר מוגזם בהונדה.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

כבר הרבה זמן לא ראיתי פרסומים של ״הונדה״ . אבל כן של ״מאיר״ לגבי המותגים האחרים. 

ביקורת על מחיר ״לא נחשבת״ כמו ביקורת על טיב הרכב והשרות של היבואן. 
טענתו של הדר לגבי קרסו דומה לטענות עבר של כתבים אחרים ״שהלכו נגד הזרם״  .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 


×
×
  • תוכן חדש...