Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגזין רכב חדש בישראל הייתכן?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תעקוב אחרי מה שהוא כותב, ותשים לב לוותק שלו, תראה שהוא נצמד לעובדות ולא לסיפורים.

לגיל יש מוניטין של שנים והוא לא נוטה להיסחף אחרי אופנות. היבואנים ברובם מכבדים את זה. 

  • אהבתי 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • תגובות 63
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה לכל המגיבים, קראתי בעיון רב את מה שהחברים כתבו,

בואו נשאל את זה שוב אבל בצורה קצת שונה;

רק הקדמה קצרה ותבינו מההמשך למה אני מתכוון. תשכחו מכל מה שחשבתם על מגזיני רכב ואתרי רכב בישראל.

האם הייתם מעוניינים במגזין רכב שעוסק באייקונים מוטוריים, בדמויות ובמכונות שכתבו את ההיסטוריה. עם כתבות ארוכות שמתארות בפרוטרוט את החוויה האלמותית של שיח אדם ומכונה בשילוב תמונות אומנותיות מרתקות עוצרות נשימה.

האם לכזה דבר הייתם אומרים לא?

להגיד לא לחבורה של משוגעים שחושבים שמסתכלים על החיים דרך האהבה שלהם?

בינינו, בכל שוק יש נישה, אנחנו בנישה אחרת.

אנחנו לא רואים ברכב מוצר צרכני. רכבים חדשים פחות מעניינים אותנו.

אנחנו גם לא מתחרים באף אחד וגם לא מצפים להתעשר מזה...

אנחנו רק רוצים לכתוב על דברים שאנחנו אוהבים ולשתף בזה את המשוגעים לדבר כמונו.

פורסם

ככל שיכולת הכתיבה שלך תהיה מושכת והעריכה תגרום לקורא לקרוא עוד, אולי יש מקום , אבל אתה לא לבד וההשקעה ככל הנראה לא ממש תחזיר את עצמה.

לדוגמא, תמונות שאתה לא המקור שלהן מוגנות בזכויות יוצרים, ככל הנראה יעלה לך כסף עבור השימוש בהן. 

ושוב, היכן אתה חושב שתהיה מדורג? כמה טרפיק יהיה לאתר שלך? כמה יעלה לקדמו והאם הטרפיק יכסה את העלות?

 

הגיון כלכלי ככל הנראה אין, רגש נראה לי שיש כאן.

 

שאל את קר-פד , אולי ייתן לך יותר תובנות מכל אחד אחר.

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 8 שעות, zaf כתב:

שאל את קר-פד , אולי ייתן לך יותר תובנות מכל אחד אחר.

וגם את זה: https://www.over-drive.co.il/

 

לפני 9 שעות, benetton כתב:

כתבות ארוכות שמתארות בפרוטרוט את החוויה האלמותית של שיח אדם ומכונה בשילוב תמונות אומנותיות מרתקות עוצרות נשימה.

בעידן ה'אמלק' אני מעריך שקהל היעד יהיה די מצומצם (אני בפנים...)

פורסם
לפני 10 שעות, benetton כתב:

תודה לכל המגיבים, קראתי בעיון רב את מה שהחברים כתבו,

בואו נשאל את זה שוב אבל בצורה קצת שונה;

רק הקדמה קצרה ותבינו מההמשך למה אני מתכוון. תשכחו מכל מה שחשבתם על מגזיני רכב ואתרי רכב בישראל.

האם הייתם מעוניינים במגזין רכב שעוסק באייקונים מוטוריים, בדמויות ובמכונות שכתבו את ההיסטוריה. עם כתבות ארוכות שמתארות בפרוטרוט את החוויה האלמותית של שיח אדם ומכונה בשילוב תמונות אומנותיות מרתקות עוצרות נשימה.

האם לכזה דבר הייתם אומרים לא?

להגיד לא לחבורה של משוגעים שחושבים שמסתכלים על החיים דרך האהבה שלהם?

בינינו, בכל שוק יש נישה, אנחנו בנישה אחרת.

אנחנו לא רואים ברכב מוצר צרכני. רכבים חדשים פחות מעניינים אותנו.

אנחנו גם לא מתחרים באף אחד וגם לא מצפים להתעשר מזה...

אנחנו רק רוצים לכתוב על דברים שאנחנו אוהבים ולשתף בזה את המשוגעים לדבר כמונו.

 

מכיוון שמדובר בעיסוק במכוניות היסטוריות, מצופה מכם לדעת שיש אינסוף ספרים באיכות מעולה שמספקים את זה.

פורסם
לפני 11 שעות, benetton כתב:

האם הייתם מעוניינים במגזין רכב שעוסק באייקונים מוטוריים, בדמויות ובמכונות שכתבו את ההיסטוריה. עם כתבות ארוכות שמתארות בפרוטרוט את החוויה האלמותית של שיח אדם ומכונה בשילוב תמונות אומנותיות מרתקות עוצרות נשימה.

אתה מתכוון כמו סדרת הrevelations של ג'ייסון קמיסה בהאגרטי?

לדעתי אם אתה עושה את זה בשביל הנפש/רגש וכו', לך על זה. אם השאיפה היא שזה יהפוך להיות כלכלי, לדעתי הסיכוי נמוך. ע"ע מה שקרה בסוף עם carfection. לא דוגמא 1:1 למה שמדובר פה, אבל עדות שגם עם תוכן ורמת הפקה מעולה לפעמים לא מצליחים להצדיק כלכלית.

פורסם

גם אם תכתוב על אייקונים מוטורים, לדעתי יותר מעניין  לראות ביוטיוב את זה בוידיאו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בתאריך 6.9.2023 בשעה 21:45, zaf כתב:

שאל את קר-פד , אולי ייתן לך יותר תובנות מכל אחד אחר.

אם הכוונה שזה יהיה עסק (רווחי) - מראש אל תיכנס לזה. כי רווחי זה לא יהיה.

 

אישית, מהר מאוד הבנתי של- car-pad יש רק שתי אפשרויות, או שהוא נשאר התחביב שלי, ללא הכנסות, או שאני מאבד לחלוטין את היכולת לכתוב באמת מה שבא לי. 

 

מכיוון שהאתר הוקם כדי שאני אכתוב כל מה שבא לי בלי אף עורך על הראש ובלי אף אדם או ארגון שיכתיבו לי מה ואיך לכתוב, היה לי ברור שאני לא אאבד את העצמאות.

 

car-pad הוא תחביב, one man show, ופועל תחת מינימום הוצאות, על גבול האפס הוצאות, כאשר המשאב היחיד שמושקעות בו עשרות שעות, זה הזמן שלי. מתוך זה נגזרות המון מגבלות כמו חוסר יכולת להפיק מבחני וידאו איכותיים, מבחנים השוואתיים, או תכני רשת שהייתי רוצה להכין ואין לי את הזמן והמשאבים לייצר. 

 

כדי להסביר עד כמה מגבלות הזמן הן מגבלות, יש לי הזמנה פתוחה לעשות מבחן על 911 משנות השבעים, מקורית כביום היוולדה, על פורשה 928 שהגיעה לארץ בייבוא אישי, על ב.מ.וו 325 קופה, E36, ידנית, משנת 92', מקורית ומדהימה, ואני לא מגיע אליהן. 

 

ממש עכשיו, ערב שישי, ואני רגוע כי אין לי רכב מבחן שצריך לצלם, לערוך ולכתוב.

 

רק להשלים טקסט על ההשקה של הקונה, לכתוב מבחן על רכב שהחזרתי אתמול, ולכתוב ליינאפ לדרייב שנקליט בשבוע הבא...

  • אהבתי 7
  • מעניין 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כמו שכתבתי לעיל, מכוניות חדשות פחות מעניינות אותנו. חשמליות עוד פחות.

אתר? לא הולך להיות אתר.

מגזין נישה, לאנשים מאוד מסויימים וספציפיים.

בפרינט משובח.

מיועד לאנשים שמכוניות זאת האהבה שלהם, לא הצריכת דלק והסחירות. 

תוכן חינמי? לא אצלינו.

מי שאוהב דבר מסוים, אז הוא מוכן להשקיע עליו. מי שמחפש חינם הוא במפורש לא קליינט אצלינו ובעולם הזה בכלל.

 

אני בדעה שמכונית זה דבר חי, יש לה מנוע פועם ושמן בעורקים. דיגיטל זה דבר מת.

לדבר חי צריך להתאים פלטפורמה חיה, עם ריח ודפים שאפשר להחזיק.

  • מצחיק 1
פורסם

העולם היום עבר מכתיבה וקריאה, לצפייה. וכמה שיותר מהירה וקצרה, כי יש עוד תוכן שלם בחוץ שממתין.

אז אני ניסיתי את 'מזלי' בכל מיני פלטפורמות.

גם כותב פה סיקורים על רכבים מעניינים יותר ופחות, וגם התחלתי לפרסם סיקורי וידאו קצת יותר ארוכים בנוסח של חו"ל (20 דקות+-)

 

למשל.

זה לא תפס תאוצה במיוחד, 1000 צפיות לסרטון כרגע, אולי בגלל שזה ארוך, אולי בגלל שזה נישתי ואולי בגלל שאני פשוט לא מעניין.

בכל מקרה, אני עושה את זה כתחביב ואני אמשיך לעשות את זה בזמני הפנוי.

בטיקטוק אגב, הגעתי שבוע שעבר ל150K צפיות על סרטון של 5 שניות, שזה פסיכי לגמרי. אבל אין לזה שום ערך מוסף של תוכן. כשאני מעלה סרטון מעניין וקצת יותר ארוך על דברים מיוחדים, זה צובר כמה אלפי צפיות ושם זה נגמר.

 

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 7 דקות, benetton כתב:

דיגיטל זה דבר מת.

נשמע כאילו אתה משכנע את עצמך בלהט, ואני יכול להבין את זה, אבל...

אם הדיגיטל מת, אז הפרינט כבר מזמן נאסף אל עיתוניו.

זה כמו להחליט להתנהל באופן גורף במזומן,

ולהתעלם מהעובדה שכסף היום הוא הרבה יותר ביטים מאשר שטרות ומטבעות.

פורסם
לפני 7 שעות, benetton כתב:

. דיגיטל זה דבר מת.

לדבר חי צריך להתאים פלטפורמה חיה, עם ריח ודפים שאפשר להחזיק.

לך על זה. 

לא צוחק. 

יש דברים שאתה בטוח בהם, ותחיה בתחושת פספוס אם לא באמת תנסה. 

אז תנסה. 

מקסימום תפסיד כמה עשרות אלפי שקלים. לא דרמה גדולה. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 7 שעות, benetton כתב:

כמו שכתבתי לעיל, מכוניות חדשות פחות מעניינות אותנו. חשמליות עוד פחות.

אתר? לא הולך להיות אתר.

מגזין נישה, לאנשים מאוד מסויימים וספציפיים.

בפרינט משובח.

מיועד לאנשים שמכוניות זאת האהבה שלהם, לא הצריכת דלק והסחירות. 

תוכן חינמי? לא אצלינו.

מי שאוהב דבר מסוים, אז הוא מוכן להשקיע עליו. מי שמחפש חינם הוא במפורש לא קליינט אצלינו ובעולם הזה בכלל.

 

אני בדעה שמכונית זה דבר חי, יש לה מנוע פועם ושמן בעורקים. דיגיטל זה דבר מת.

לדבר חי צריך להתאים פלטפורמה חיה, עם ריח ודפים שאפשר להחזיק.

דיגיטל זה מת? מה יותר חי מוידיאו ואנשים שמדברים אליך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 7 שעות, EliC25 כתב:

בטיקטוק אגב, הגעתי שבוע שעבר ל150K צפיות על סרטון של 5 שניות, שזה פסיכי לגמרי. אבל אין לזה שום ערך מוסף של תוכן. כשאני מעלה סרטון מעניין וקצת יותר ארוך על דברים מיוחדים, זה צובר כמה אלפי צפיות ושם זה נגמר.

יש לא מעט שמסבירים על האלגוריתם של יוטיוב ודומיהם, מה מקודם, מה לא. נראה שלפחות ביוטיוב מה שמתוגמל זה תוכן קצר ותכוף. זה גם לא מפתיע מה שאתה מספר, יותר קל "להתחייב" לחמש שניות לעומת סרטון של 20 דקות (אפילו אם מנגנים אותו ב-2X).


×
×
  • תוכן חדש...