Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, שביט כתב:

 

אני מנחש שהתופעה הייתה רווחת יותר בשנים הראשונות של שיווק הלאונה בארץ, ופחות (או אולי בכלל לא קיימת) בתחילת הניינטיז.

שיווק הלאונה הזאת התחיל ב85, ואז המיסוי על 1.6 היה גבוה יחסית, והרוב קנו 1.3 מתוך הרגל.

ב87 אם אני לא טועה, בוצע השינוי וקטגוריית ה1.6 הפכה לנפוצה יותר (ע"ע סיטרואן בי איקס שהייתה מלכת המכירות של 87 או 88) , והביאה איתה את התופעה של החלפת המנועים.

לאבי הייתה ב93 לאונה 87 שהוחלף לה המנוע. 

 

 

אכן.

עד 1986 המיסוי נקבע עפ"י נפח המנוע, והנפח המקובל למשפחתית היה 1300, ב-87 זה שונה והסטנדרט למשפחתיות היה 1600.

יש שמועה עקשנית על כמה אלפא 33 (נדמה לי) שהגיעו לארץ ונרשמו כ-1.2, כשבאמת הן היו 1.5.

מישהו יודע לאמת ולפרט?

פורסם
לפני 17 שעות, Avia כתב:

נראה לי שהוא התכוון למאזדה.

ולדעתי דווקא חבל שלא במרכב סטיישן.

 

יצא לי לעשות נסיעת מבחן במאזדה CX-90 לפני כשנתיים, ואז לבלות שבוע עם אחת שכורה בתחילת השנה הנוכחית. הדגם יושב די נמוך ומרגיש כמו סטיישן, אני די בטוח שזה לא במקרה אלא סוג של פשרה שמאזדה בחרו לעשות כדי לקלוע לשני קהלי יעד (ודי בהצלחה).

 

מעבר לכך, דגם מעולה ותמורה נדירה לכסף (בארה"ב) ברמות הגימור הבכירות, אבל חלש, רועש, וזול למגע בגרסאות ההשכרה. אני מקווה שלישראל הביאו את 'הסוג הטוב'.

 

פורסם
לפני 4 שעות, Derish כתב:

מעבר לכך, דגם מעולה ותמורה נדירה לכסף (בארה"ב) ברמות הגימור הבכירות, אבל חלש, רועש, וזול למגע בגרסאות ההשכרה. אני מקווה שלישראל הביאו את 'הסוג הטוב'.

הביאו את הסוג הטוב במחיר טוב...

במחיר מופרך של 330-400 אש''ח 

  • מעניין 1
פורסם

לדעתי בכל טלפון, כשנכנסים לגלריה, יש אייקון של עיפרון והוא מאפשר לבצע CROP לתמונה. מזכיר את בקשתו של @itaysamurai מלפני כמה תגובות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 22 שעות, itaysamurai כתב:

חברים, מודים לכם על כל תמונה שנאמנה לנושא אבל תעשו טובה ותשקיעו עוד 8 שניות בחיתוך ומיקוד התמונה.

אני חושב שהמטרה של @nisim91 להראות את מקבץ הרכבים הישנים באותו מקום ולא רכב ספציפי
ולכן הוא לא מיקד את התמונה
image.thumb.png.cbc962ff9422a6515cd81472dafa6966.png

ואם אני מזהה נכון זה רחוב בפרדס כץ
בפריפריה של בני ברק אפשר לראות רחובות שנראה שהזמן עצר שם מלכת (גם מצד המכוניות)

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3
פורסם
לפני 13 שעות, לנד קרוזר 2023 כתב:

איך אתם מצליחים לצלם באמצע נסיעה?עכשיו ראיתי סייברטראק ולא הצלחתי לצלם איך אתם עושים את זה?

אפשר גם לא לצלם, לא כזה קריטי. אבל אפשר לחטוף דו"ח של 1000 ש"ח + 8 נקודות על שימוש בנייד בזמן נהיגה, לדעתי אין שום רכב מיוחד בארץ שהתמונה שלו שווה את זה. 

 

ואם ממש חשוב אז כמו שאלי אמר לשלוף מהקלטה של מצלמת DVR. 

 

לי למשל אין זמן וכוח לעבור על ההקלטה, אז אני מוותר מראש.

 

מצלם רק כשאני הולך רגל או מקסימום כשהרכב במצב עמידה ברמזור. 

 

  • רעיון טוב! 4

 

 

פורסם

 

לפני 52 דקות, לנד קרוזר 2023 כתב:

איך אתם מצליחים לצלם באמצע נסיעה?עכשיו ראיתי סייברטראק ולא הצלחתי לצלם איך אתם עושים את זה?

לפעמים אני מוציא מהדשקאם - Vanquish בחור בדרום הארץ.

 

לפעמים אני מבקש מנוסע לצלם - ואז יוצא די גרוע כי נוסעים לא יודעים לצלם:

 

לפעמים יוצאים לקריאה ב"ידידים"  ונתקלים ברכב נדיר - סקויה עם פנצ'ר בשטח.

 

(שלושתם מהיום)

 

ולפעמים משתמשים בשיטות שאסור לדבר עליהן...

 

לפעמים גם לא מצליחים לצלם, כמו שקרה לך היום.

vlcsnap-2025-04-15-22h21m01s098.png

WhatsApp Image 2025-04-15 at 18.02.05_dd17dfdc.jpg

PXL_20250415_170644676.NIGHT.jpg

  • אהבתי 7

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...