Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, ALX כתב:

וולוו אמזון בגני תקווה. למרבה הפלא, לא עם לוחיות אספנות. יש עליה שלט ״למכירה״ דהוי למדי בצד הנהג. 

IMG_7100.jpeg

מופיעה בשרשור בערך בפעם הרביעית, ולא סתם - בפעם הראשונה שצילמתי אותה, היא הייתה חבויה ברחוב צדדי. עכשיו כשהבעלים מוכר\ת, הוולבו עברה לאחד הרחובות הראשיים כדי שיראו אותה יותר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

הטרנזיט מודל 1992.

 

מצד אחד, הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי נותן לאיש מקצוע שנוהג ברכב כזה לגעת לי בבויילר או בגג הדולף. מצד שני, אם הוא מצליח להשאיר אותו על הכביש כל השנים האלה ועוד בשימוש יומיומי, הייתי מתעניין כמה הוא לוקח על טיפול 10K והעברת טסט.

 

  • מצחיק 2
פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

מצד אחד, הייתי חושב פעמיים לפני שהייתי נותן לאיש מקצוע שנוהג ברכב כזה לגעת לי בבויילר או בגג הדולף

אם אני צריך להחליט בעניין הזה רק לפי הרכב, בלי שאני יודע עליו שום דבר מעבר לכך - לא הייתי נמנע מלהזמין אותו. 

 

האוטו בגדול נראה בסדר גמור, ישר (הצד השני דומה), שלטי פרסום במצב תקין לא מקולפים ולא דהויים, ציוד על הגג מסודר וקשור, האוטו לא נראה פח זבל מוזנח יחסית להרבה מכוניות של בעלי מקצוע בארץ, נראה סביר לגמרי. 

 

מבחינתי את השלב הזה הוא עבר. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 4

 

 

פורסם

נראה כמו id buzz ראשון שמגיע לא כרכב ניסוי ולא ייבוא מקביל למונית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

עוד קצת... ישן וגם חדש מהתוצרת הגרמנית

 

20250413_172301.jpg

 

 

פגשתי את הזהובה בביקור האחרון בארץ, מסתבר שבעליה ואמא שלי הולכים לאותו אופטיקאי... עולם קטן.

 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, itsik170 כתב:

נראה כמו id buzz ראשון שמגיע לא כרכב ניסוי ולא ייבוא מקביל למונית.

זה לא במקרה ולא בטעות, שייך למישהו חשוב :) 

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם

היו בארץ כמה יחידות לגונה דור 3 מוסבות להנעה חשמלית על ידי בטר פלייס, שימשו כרכבי הדגמה שלהם. זה צולם באתר הדגמה של בטר פלייס ב 2010.

IMG_20250414_091841.jpg.13876fbfe9d463eba47c566a3a38bbf7.jpg

 

IMG_20250414_091904.thumb.jpg.471522e8e62b302c55d66cdcf7c05b78.jpg

 

IMG_20250414_091930.thumb.jpg.2614823eb72fc8265ddce3f36e4757ab.jpg

 

IMG_20250414_092005.thumb.jpg.0d4fd7e040e440f2743e9da11fa7571e.jpg

 

IMG_20250414_090917.thumb.jpg.6c17000bf009347b22328506717e33d7.jpg

  • אהבתי 4
  • מעניין 3

 

 

פורסם

רכבי הרנו - בטר פלייס מגלים אמינות טובה (עד כמה שזה נשמע מוזר),

התברר לי שחבר מהעבודה מחזיק את הפלואנס חשמלית (הוא יד ראשונה!) ואומר שאין תקלות איתם בכלל, הטווח כיום של הרכב הוא קצת יותר מ80 קמ'...

פורסם
לפני 13 שעות, EliC25 כתב:

 

20250413_210327.jpg

 

ראיתי את זה ליד ה AMPM, אבל עד שעשיתי סיבוב לצלם אותו הוא נעלם - נראה מדהים!

 

לפני 58 דקות, llaavvii כתב:

הטווח כיום של הרכב הוא קצת יותר מ80 קמ'...

 

עם כזה טווח שלכאורה נשמע מגוחך, למי שנוסע רק בתוך העיר ויש לו נקודת טעינה בבית - אפילו לא צריך לטעון את זה כל יום. מעניין כמה כאלו נשארו במצב נסיעה, וכמה ישרדו לאספנות... :-) 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

היו בארץ כמה יחידות לגונה דור 3 מוסבות להנעה חשמלית על ידי בטר פלייס, שימשו כרכבי הדגמה שלהם. זה צולם באתר הדגמה של בטר פלייס ב 2010.

IMG_20250414_091841.jpg.13876fbfe9d463eba47c566a3a38bbf7.jpg

 

IMG_20250414_091904.thumb.jpg.471522e8e62b302c55d66cdcf7c05b78.jpg

 

IMG_20250414_091930.thumb.jpg.2614823eb72fc8265ddce3f36e4757ab.jpg

 

IMG_20250414_092005.thumb.jpg.0d4fd7e040e440f2743e9da11fa7571e.jpg

 

IMG_20250414_090917.thumb.jpg.6c17000bf009347b22328506717e33d7.jpg

 

מעניין שלא הגיעה יחידה בודדת מהלגונה בייבוא רשמי.

קרסו די ידועים בלהביא יחידות בודדות למקורבים/בכירים מבלי לשווק את הרכב באופן סדיר.

ככה הגיעו דרכם לארץ רנו סאפרן, רנו וול סאטיס, רנו קוליאוס מתוחת פנים אחרי שהפסיק השיווק בארץ (מהדגם הראשון שהגיע לארץ ב-2009), ניסאן פולסאר, שתי יחידות של ניסאן ארמדה (אחת מ-2018, אחת מ-2023), מגאן חשמלית (אחת יובאה ע"י פריזבי והשאר ייבוא מקביל) ולאחרונה נכנסה דרכם סניק חשמלית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...