Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן c4 פיקאסו 1.6 thp165


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 13 שעות, nadavd4 כתב:

תחליף עכשיו... הנוזל המקורי צריך להיות כחול-ירוק, הכתום כנראה מגיע ממשהו אחר (חלודה?) אצלך.

 

לפני 11 שעות, netanel1014 כתב:

ווא ווא עכשיו אתה מלחיץ אותי. מחר אני קונה. לפי מה שראיתי בכמה אתרים התקן הוא g12+? 

 

ורק אני זוכר שהנוזל הזה במשך השנים משנה את צבעו לצהוב/חום?  אז ממש אין מה להילחץ.

 

 

 

פורסם
לפני 21 דקות, dani666 כתב:

 

 

ורק אני זוכר שהנוזל הזה במשך השנים משנה את צבעו לצהוב/חום?  אז ממש אין מה להילחץ.

 

 

 

זה כמו החמין של חמתי

מתחיל אדום

אח"כ הופך לצהוב

ואז ביום ראשון ב8 בבוקר כשאתה בדיוק שותה קפה באמצע עבודה

הוא יוצא והופך לחום.

צרפתים..

פורסם (נערך)

תודה לכולם. הוזמן נוזל כחול.

ושאלתי כמה בעלי מקצוע אמרו לי פה אחד שהצבע שלו משתנה אחרי 7-8 אלף קילומטר וזה טבעי.

מי שרוצה הזמנתי ממשה חלפים. כל האחרים העלו את המחירים ל150 שקל . גם שמן רכשתי pro tec אני מחליף גם ככה כל שנה ונוסע 6-7 אלף קילומטר. שאלוהים יעזור.

 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
פורסם
לפני שעה, netanel1014 כתב:

 

גם שמן רכשתי pro tec אני מחליף גם ככה כל שנה ונוסע 6-7 אלף קילומטר. שאלוהים יעזור.

 

רק שלא תגיע לבוצה שתגמור את המנוע...😃

פורסם
לפני 4 שעות, netanel1014 כתב:

ושאלתי כמה בעלי מקצוע אמרו לי פה אחד שהצבע שלו משתנה אחרי 7-8 אלף קילומטר וזה טבעי.

 

נשמע מוזר. באף THP שנתקלתי בו (וגם לא בשלי) לא ראיתי נוזל ששינה את הצבע שלו כל כך מהר. את הפלסטיק של מיכל העודפים כן ראיתי מצהיב ונסדק...

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, nadavd4 כתב:

 

נשמע מוזר. באף THP שנתקלתי בו (וגם לא בשלי) לא ראיתי נוזל ששינה את הצבע שלו כל כך מהר. את הפלסטיק של מיכל העודפים כן ראיתי מצהיב ונסדק...

 

שאלתי מישהו שמטפל ברכבים האלה. 

צבע מוזר. נראה כמו חלודה.

לפני 5 שעות, elihershko כתב:

רק שלא תגיע לבוצה שתגמור את המנוע...😃

מלחיץ אחי אם קורה משהו אכלתי אותה.

אין מידע על השמן הזה 

רשום עליו מיוצר בגרמניה וטכנולוגיה גרמנית ..שמן פרמיום..כל מיני הבטחות כאלו מוגזמות. 

אנחנו לא סומכים על הגרמנים פעם אחרונה שהם הבטיחו לסבא שלי דברים קרו דברים לא טובים..

 

עריכה אחרונה על ידי netanel1014
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

זה נכון, הנוזל המקורי של psa באמת מאבד את צבעו לאחר כ 10k והופך שקוף-צהבהב.
למעט המקורי והנוזל של iada ,לא ראיתי נוזל נוסף התומך בתקן של psa.

פורסם
לפני 5 דקות, DENON כתב:

זה נכון, הנוזל המקורי של psa באמת מאבד את צבעו לאחר כ 10k והופך שקוף-צהבהב.
למעט המקורי והנוזל של iada ,לא ראיתי נוזל נוסף התומך בתקן של psa.

 

אצלי הרכב עם 50K עם נוזל מקורי, ירוק-כחלחל עד עכשיו. ראיתי עשרות רכבים עם THP156/165/208 ובכולם הצבע היה ירוק-כחול (ככה זה כשבמפגשי צרפתיות מרימים מכסה מנוע 🤣).

×
×
  • תוכן חדש...