Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , 

הונדה סיוויק האצבק 2015 , 100,000 ק״מ . 

אצלי כבר 3 חודשים ואחרי שקניתי את הרכב הצינור של הפילטר אוויר היה קרוע והוחלף למקורי בחברה . הסימפטומים היו עוד לפני החלפת הצינור אך אחרי החלפתו מורגשים פחות מבעבר . הרכב לא עובד במלוא הכוח , מרגיש איטי ומהסס במיוחד בעליות , בהאצה שאני לוחץ על הדוושה הרכב נחנק ואחרי כמה שניות משתחרר ונפתח אך עדיין לא מרגיש חזק . בעמידה הכל בסדר והסל״ד יציב . 

בדקתי אותו בחברה דרך הסורק ואין קודי תקלות .  

הלכתי לעוד 2 מוסכים אבל שחררו אותי בטענה שהרכב תקין לחלוטין , אבל אני בטוח שהוא לא ..

 

שמתי תוסף דלק , הוחלף פילטר אוויר , החלפתי פלגים אירידיום , החלפתי שמן גיר מקורי . 

אשמח אם תמליצו לי על מוסך/ מוסכניק שיודע לאבחן תקלה בצורה מקצועית באזור עפולה . 

 

פורסם

היה לי כזו בדיוק 

מנוע 1.8 אטמוספרי ועצלן

איזה רכב היה לך לפני?

יכול להיות שפשוט לא התרגלת לרעיון 

פורסם (נערך)

היה לי הונדה סיוויק סדאן 2012 דור 8 חזק בפער ממה שיש לי כרגע , לא יכול להיות הבדל כל כך משמעותי . 

עריכה אחרונה על ידי AHZ91
×
×
  • תוכן חדש...