Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בשלוש שנים האחרונות השתמשתי ב "Castrol Magnatec STOP-START 5W30 A5". השמן הזה אזל במלאי במקום שאני רוכש בו בדרך כלל. 

אשמח להמלצה לשמן דומה ואיכותי שיתאים. תודה.

 
פורסם

למאזדה 3 מודל 2008 לא צריך להפוך עולמות בשביל קסטרול הספציפי הזה. כל שמן מנוע 5w-30 סינטטי מלא יעשה את העבודה,  גם של Motul, Eurol, Valvoline, Helix, LM, Mobile1, ELF ועוד....

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

יש את השמן הזה באוטודיפו. נראה לי רק את ה4 ליטר (אין לי מושכ גמה אתה צריך).

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם
לפני 9 שעות, vladclar כתב:

למאזדה 3 מודל 2008 לא צריך להפוך עולמות בשביל קסטרול הספציפי הזה. כל שמן מנוע 5w-30 סינטטי מלא יעשה את העבודה,  גם של Motul, Eurol, Valvoline, Helix, LM, Mobile1, ELF ועוד....

צודק.

עם ניסיון של 30 שנה אוכל לומר בוודאות שמעולם לא הייתה לי בעיה עם שום מותג העונה למפרט הנכון כאשר הוא מוחלף בזמן.

הקפד להחליף כל 10-15 אלף קילומטר ופעם בשנה לכל המאוחר ולא תתקל בשום בעיה.

פורסם
לפני שעתיים, NTZSV כתב:

באוטודיפו עולה 60 אחוז יותר יקר מהמתחרים.

אני קניתי באוטוסטור ב135 (עכשיו ראיתי שנגמר להם ה4ליטר) באוטודיפו זה באיזור 165. נכון יקר יותר אבל יש להם תמיד במלאי.

פורסם
לפני 14 שעות, NTZSV כתב:

תזמין ממקום אחר. יש לך אותו באתר אוטו נהריה.

 

 

כן אולי זה באמת מה שאעשה או שפשוט אלך על ה Castrol EDGE עם אותו המפרט. אני חושב שאין כל כך הבדל ואם כבר אז לטובת ה EDGE, לא?

לפני 12 שעות, vladclar כתב:

למאזדה 3 מודל 2008 לא צריך להפוך עולמות בשביל קסטרול הספציפי הזה. כל שמן מנוע 5w-30 סינטטי מלא יעשה את העבודה,  גם של Motul, Eurol, Valvoline, Helix, LM, Mobile1, ELF ועוד....

אני בטוח שאתה צודק, אני פשוט מעדיף להשתמש במה שהכי טוב כי גם ככה ההבדלים במחיר לא גדולים מידי.

לפני 12 שעות, FROGIE כתב:

יש את השמן הזה באוטודיפו. נראה לי רק את ה4 ליטר (אין לי מושכ גמה אתה צריך).

כן יש אבל עולה 219 בזמן שהייתי קונה באיזור ה 135-145.

לפני 3 שעות, NTZSV כתב:

באוטודיפו עולה 60 אחוז יותר יקר מהמתחרים.

 

לפני 3 שעות, tamir3000 כתב:

צודק.

עם ניסיון של 30 שנה אוכל לומר בוודאות שמעולם לא הייתה לי בעיה עם שום מותג העונה למפרט הנכון כאשר הוא מוחלף בזמן.

הקפד להחליף כל 10-15 אלף קילומטר ופעם בשנה לכל המאוחר ולא תתקל בשום בעיה.

 

לפני שעתיים, CiUiK כתב:

ליקוי מולי 5-30 

 

הם גם יותר טובים במילא

 

 

 

לפני 52 דקות, FROGIE כתב:

אני קניתי באוטוסטור ב135 (עכשיו ראיתי שנגמר להם ה4ליטר) באוטודיפו זה באיזור 165. נכון יקר יותר אבל יש להם תמיד במלאי.


תודה על המענה חברה, מעריך. כנראה או שאקנה את אותו השמן רק במקום אחר או שאלך על ה EDGE עם אותו המפרט.

פורסם (נערך)

הפרסום של קסטרטל,  גם כאן בין חברי הפורום , גורם לאנשים לחשוב שהיצרן הזה עדיף על יצרנים אחרים מובילים,  והוא הכי טוב.

אפילו שמדובר בסדרת הביניים ולא סינטטי מלא .

אין כמו פרסום.

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון גרוע 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני שעה, vladclar כתב:

הפרסום של קסטרטל,  גם כאן בין חברי הפורום , גורם לאנשים לחשוב שהיצרן הזה עדיף על יצרנים אחרים מובילים,  והוא הכי טוב.

אפילו שמדובר בסדרת הביניים ולא סינטטי מלא .

אין כמו פרסום.

קודם כל, מסכים שהפרסום של קסטרול בארץ הוא טוב מאוד, לא חסר שמנים אחרים טובים מחברות אחרות מוכרות.
במקרה הספציפי , ה-A5 הוא סינטטי מלא.

אני ספציפית מעדיף לקנות קסטרול על פני מוטול וכדומה כי המחיר שלו בד''כ יותר זול (5 ליטר A5 ב150 שקל למשל, שבמוטול זה באיזור ה170 בחנות חלפים שאני קונה בה)

עריכה אחרונה על ידי ae1924
פורסם
לפני 11 שעות, Mrhorsepower כתב:

כן אולי זה באמת מה שאעשה או שפשוט אלך על ה Castrol EDGE עם אותו המפרט. אני חושב שאין כל כך הבדל ואם כבר אז לטובת ה EDGE, לא?

אני בטוח שאתה צודק, אני פשוט מעדיף להשתמש במה שהכי טוב כי גם ככה ההבדלים במחיר לא גדולים מידי.

כן יש אבל עולה 219 בזמן שהייתי קונה באיזור ה 135-145.

 

 

 


תודה על המענה חברה, מעריך. כנראה או שאקנה את אותו השמן רק במקום אחר או שאלך על ה EDGE עם אותו המפרט.

תקנה ליקוי מולי זה יותר טוב ואותו מחיר

מה ההתעקשות

קסטרול יכול לבוא לך מהממלכה הסעודית וממדינות המפרץ, ליקוי מעובד ונשלח מגרמניה

פורסם
לפני 22 שעות, CiUiK כתב:

תקנה ליקוי מולי זה יותר טוב ואותו מחיר

מה ההתעקשות

קסטרול יכול לבוא לך מהממלכה הסעודית וממדינות המפרץ, ליקוי מעובד ונשלח מגרמניה

על פי הבנתי הליקוי מולי לפחות 5W30 וממה שראיתי הוא לרוב (אם לא רק) בטכנולוגיה סינטטית ולא סינטטי מלא

פורסם

יש כל מיני דגמים של ליקוי מולי, וכל מיני דגמים של קסטרול. זה משתנה מדגם לדגם. יש הבדל בין שמן "בטכנולוגיה סינטטית" לבין שמן "סינטטי מלא".
הכי חשוב - לראות בספר הרכב מה התקן הנדרש ע"י היצרן, ולקחת זהה או מתקדם יותר.
לא בקיא כבר במזדות משנתון 2008, אבל במנועי ה SkyActive עפ"י הספר נדרש "API SL or higher, or ILSAC GF-III or higher", שה API הזה תקן די ישן.
שמנים בתקני API תומכים לאחור - Backward Compatibility - אתה יכול לקחת API SM, API SP, API SN Plus.
בהתייעצות עם המחלקה הטכנית של דלק מוטורס, ל SkyActive עם i-Stop, הם המליצו על API SN Plus שתומך ביחס דחיסה גבוה שרגיש לדטונציה.
אחרי כל החפירות האלה - אתה יכול לקחת את הסינטטי מלא הכי זול שתומך ברשום בספר.
והכי חשוב - אנחנו מדינה חמה, נסיעה בפקקים, אבק חול ואובך - ממליץ להחליף שמן כל 10,000 ק"מ/שנה - מה שבא קודם.

×
×
  • תוכן חדש...