Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1063 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שבוע טוב!

יש לי טויטה קורולה 2009 דגם סאן.

רוצה לעשות טיפול החלפת שמן ופילטר שמן ונמאס כבר נמאס מכל החאפרים שמביאים חלקים שבכלל לא מתאימים לרכב והחלטתי לרכוש חלפים לבד.

לצערי אני לא בקיא ולא יודע גם לבצע את העבודה לבד אבל לפחות את החלקים אני ינסה לרכוש בצורה מיטבית כמובן בעזרתכם .

אז לפי מה שיצא לי עד כה אני צריך שמן 5-30 ( לאחר שבדקתי עם החברה לפי מספר רכב) . ובנוסף שיהיה סינטטי מלא. עם תקן של c1 c2 c3 ( שאין לי מושג מה זה אומר ) 

ועכשיו הבעיה העיקרית שלי שאני רוצה בעקרון את השמן הכי איכותי ויש מיליון אופציות בערך ( רק בקסטרול לדוגמא יש איזה 10 אפשריות)

ולמשל בליוקוי מולי ( שהבנתי זה ברמה הכי גבוהה) אבל הבעיה זה רק " בטכנולוגיה סינטטית ולא מלא .

פליז המלצה לשמן . 

פורסם

תתקשר לאחת החנויות המומלצות כאן, תמסור את פרטי הרכב ותבקש לרכוש מסנן שמן מקורי ושמן מנוע איכותי. אין צורך בהכי טוב שיש, לדעתי חבל על הכסף. 

פורסם

אתה רוצה להחליף רק שמן ומסנן?

תיכנס למורשה, זה לא יהיה הבדל ענק ממוסך כללי.

זה טיפול קטן.

ואם לא יש לך אופציה לקנות מהמורשה לפחות מסנן שמן, ואז תדע בטוח שזה המקורי

שמן יש להם בטח רק במיכלים גדולים, אז פחות אפשרי(שמן לא ניסיתי עדיין לקנות ממורשה).

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני כשעה, Moshe c כתב:

תתקשר לאחת החנויות המומלצות כאן, תמסור את פרטי הרכב ותבקש לרכוש מסנן שמן מקורי ושמן מנוע איכותי. אין צורך בהכי טוב שיש, לדעתי חבל על הכסף. 

 

מחילה רק לא הבנתי איפה מופיעות החנויות המומלצות ? 

פורסם (נערך)

היום בבוקר קיבלתי המלצה מקסטרול

מישהו יודע מה זה אומר הטכנולוגיה הזאת 

Dualock ? מצ"ב

אשמח לחוות דעת 

Screenshot_20230730-091016_Chrome.jpg

עריכה אחרונה על ידי roxo89
פורסם

שלום, לרכב שלך הנחיות יצרן לגבי שמן מנוע זה 5w-30 בתקן API SM לפחות.  תקנה שמן סינטטי מלא , יש גם לא יקרים:

https://www.autostore.co.il/product/שמן-eurol-plx-5w30-5l-html/

 

גם השמן הזה של קסטרול עליו אתה שואל עומד בתקן, הוא פשוט לא סינטטי מלא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 5 שעות, roxo89 כתב:

 

מחילה רק לא הבנתי איפה מופיעות החנויות המומלצות ? 

כתבתי כאן, התכוונתי כאן בפורום 

אבי חלקי חילוף מרחובות, אוטוסטור מחולון, משה חלפים מפתח תקווה ויש כמובן עוד וכמו שכתבו מעליי, תבקש שמן סינטטי מלא. 

פורסם (נערך)

Buki

היית נשאר עם 20₪ עודף או משהו כזה.

 

שאלה שקשה לתת עליה תשובה.

בשביל זה היית צריך להחזיק ריו זהה ולטפל בה כל השנים ביורול סינטטי מלא.  אם היית מגיע ל 150 אלף קילומטרים ללא צריכת שמן בכלל, אז כן שיפור.  אם היית מגיע לצריכת שמן של חצי ליטר בין הטיפולים - קסטרול עדיף.

כאשר מציעים לי שמנים באותו המחיר ( של חברות מוכרות ), אני מעדיף סינטטי, במיוחד שהוא גם יותר זול. זה הכל. וחוץ מזה לא פסלתי קסטרול. .

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה, מחקתי את ההודעה דקה אחרי שפירסמתי כי במחשבה שניה לא מעניין להכנס לדיון הזה 😁

 

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, roxo89 כתב:

שלום לכולם שבוע טוב!

יש לי טויטה קורולה 2009 דגם סאן.

רוצה לעשות טיפול החלפת שמן ופילטר שמן ונמאס כבר נמאס מכל החאפרים שמביאים חלקים שבכלל לא מתאימים לרכב והחלטתי לרכוש חלפים לבד.

לצערי אני לא בקיא ולא יודע גם לבצע את העבודה לבד אבל לפחות את החלקים אני ינסה לרכוש בצורה מיטבית כמובן בעזרתכם .

אז לפי מה שיצא לי עד כה אני צריך שמן 5-30 ( לאחר שבדקתי עם החברה לפי מספר רכב) . ובנוסף שיהיה סינטטי מלא. עם תקן של c1 c2 c3 ( שאין לי מושג מה זה אומר ) 

ועכשיו הבעיה העיקרית שלי שאני רוצה בעקרון את השמן הכי איכותי ויש מיליון אופציות בערך ( רק בקסטרול לדוגמא יש איזה 10 אפשריות)

ולמשל בליוקוי מולי ( שהבנתי זה ברמה הכי גבוהה) אבל הבעיה זה רק " בטכנולוגיה סינטטית ולא מלא .

פליז המלצה לשמן . 
 

https://www.justmotor.co.il/product/שמן-מנוע-valvoline-maxlife-5w30
אני הייתי רוכש את השמן הזה 
שמן זה הוא בתקן api sp 
שהוא התקן החדש כיום תקן זה יש לו תמיכה לאחור כולל לתקן SM שרכבך דורש גם יש לו תקינת ilsac שהיא גם מתאימה לך
VAVOLINE חברה מצוינת לטעמי
או את זה
https://www.autostore.co.il/product/שמן-liqui-moly-molygen-5w30-4l-html/

שים לב שאצלך אתה מחליף אצלך רק את הפילטר ולא את בית הפילטר דהיינו רק את "ספוג" נייר משולש עליך להיות עדין בפתיחה ולשמור על הפחית של בית השמן 
זה כנראה הפילטר שמן שאתה צריך https://www.autostore.co.il/product/מסנן-פילטר-שמן-mann-hu-6006-z/

עריכה אחרונה על ידי Ido Porat
×
×
  • תוכן חדש...