Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם חלונות שחורים חוסמים שמש או רק מגבירים את החום בחלל הרכב? [כמו כשגוף הרכב שחור הוא מושך אליו שמש]

כמו"כ אני מנסה עם מגן שמשה ולא ממש עוזר-  האם כיסוי ריפוד בצבע בהיר עוזר במשהו??

אשמח לעצות ולפתרונות להקלה    תודה

פורסם

חלונות כהים עוזר קצת. 

לגבי שמשה קדמית, עדיף לקנות כיסוי שמשה חיצוני ולא פנימי, זה יותר מועיל. 

כזה:

59AA4899-473B-4615-A20D-DDD05A27BCBE.thumb.jpeg.d3ec4226344af36660a9b7dff1d33a81.jpeg
 

בנוסף לזה אולי כדאי להשאיר את אחד החלונות מעט פתוח בימים חמים. זה עוזר. 

פורסם

אוטו כהה לא מתחמם מבפנים בהרבה יותר מאוטו בהיר, אם בכלל.

בדקו ומצאו שלצבע החיצוני של אוטו אין כמעט השפעה, ומה שמשנה זה צבע האינטיריור.

 

כשנכנסים לאוטו בצהרי אוגוסט, זה כבר לא משנה אם הטמפ' בפנים היא 63 או 67 מעלות...

  • אהבתי 1

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אל תקפוץ ישר לתוך האוטו,

פתח את הדלת וחכה כמה שניות שייצא קצת האוויר החם, יהיה קצת יותר נסבל להיכנס אחרי זה ולהפעיל את המזגן.

אצלי לחיצה ארוכה על פתיחה בשלט מוריד את כל החלונות ביחד, עוזר מאוד לאוורר בזריזות את הרכב אחרי חנייה ארוכה בשמש

כבר חתמתי...

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 13 דקות, שביט כתב:

ומה שמשנה זה צבע האינטיריור

גם אך בעיקר מה שמשנה הוא שטח החלונות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

1. רכב בהיר
2. מושבים בהירים

3. מגן שמש איכותי

4. חלונות כהים כמה שיותר מונעים מקרני השמש לחדור פנימה

5. אם יש אפשרות אז תשאיר חלונות קצת פתוחים 2-3 ס"מ מספיק

6. לפתוח את הדלת של הרכב ולחכות קצת שיצא החום לפני שנכנסים
7. לקנות רכב עם הפעלה של מזגן מרחוק..

  • אהבתי 1

MAZDA 3 SPIRIT 2015

פורסם

אם יש אפשרות אז להשאיר את החלונות טיפה פתוחים, אפשר גם סאנרוף במצב הטיה. נכנס קצת אבק לפעמים, אבל פחות חם באופן משמעותי. 

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...