Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, יש לי פיג'ו 308 2015, עובדת נהדר הכל מטופל בזמן עם חלקים מקוריים כבר 130K על השעון ואין שום תקלות

הסיפור הוא כזה, ימים חמים בפתח והמזגן בפיג'ו לוקח את הזמן עד שמתחיל לקרר, ז"א ביום חם אני נכנס לרכב, מפעיל מזגן על MAX ועל הטמפ' הכי נמוכה, ורק לאחר כ10 דקות של נסיעה מתחילים ניצנים של אוויר קר. במשך הנסיעה המזגן עובד נהדר, מקרר לחלוטין, הבעיה היא רק שלוקח לו זמן.
בשעות הערב, המזגן מקרר מידית, ובחורף החימום עובד נהדר ודי מהר (מתחיל לחמם בחורף ממש לאחר דקה של נסיעה)

 

שנה שעברה הלכתי לבדוק גז, היה חסר מעט והמוסך מילא בעלות לא זולה בכלל, לאחרונה בדקתי שוב ולא היה חסר גז וגם הלחץ היה תקין לחלוטין

נוזל קירור ברכב הוחלף לפני שנה, נוזל מקורי כמובן

פילטר מזגן החלפתי לפני כשבועיים ואני מקפיד אחת לכמה חודשים

 

מה יכולה להיות התקלה? במוסך נמסר לי שכל עוד לא חסר גז, והרכב ממשיך לקרר גם בעמידה ברמזור - מבחינתם אין תקלה

האם זו יכולה להיות סתימה מסויימת במערכת? אולי בעיה של חיישן? (כי כן יש חיישן שמחובר למדחס)

פורסם

כשמזג האויר חם וביחוד שהמכונית חנתה בשמש

הטמפ' במכונית יכולה להגיע ל 60 מעלות ומכיוון שטמפ' הנוחות שאנו רוצים להשיג במכונית 

הנה כ 23 מעלות, אז ברור שלוקח זמן עד שהמזגן יוריד את החום הלוהט.

כמו כן השמשה הקדמית והדשבורד עצמו מקרינים חום לתוך תא הנוסעים.

שיטת הפעלת המזגן המיטבית צריכה להיות כך:

הפעל את המזגן במהירות מפוח גבוהה, בטמפ' נמוכה וכשני החלונות הקדמיים פתוחים.

בכך ציווצר ראשית תחלופת האויר החם העומד בתוך המכונית באויר חדש שלא לאט מתקרר.

לאחר מכן הורד את מהירות המפוח בערך לאמצע וסגור את החלונות הפתוחים.

בהדרגה המשך והורד את מהירות המפוח לעוצמה הנוחה לך ולנוסעים.

הערה - כשהמפוח פועל מהר, אז האויר "שוהה" רק מעט זמן על יחידת הקירור הפנימי ולא מספיק להתקרר דיו.

כשמהירות המפוח נמוכה יותר, האויר שוהה יותרזמן על יחידת הקירור הפנימית ומתקרר יותר.

כל אחד במשך הנסיעה מתאים את מהירות המפוח וכיוון הטמפ' לפי הרגשתו.

בברכה  -  רפי לין

 

 

  • אהבתי 2
פורסם

מחזק מה שרפי רשם.

אם אין לך מגן חלון, תקנה

זה עוזר המון, בימים חמים הדשבורד קולט ופולט חום מטורף, וזה מחמם את האוויר ברכב, ומקשה על הקירור.

כמו כן, יש לך רכב 5 דלתות. לפני נסיעה שהרכב חונה בשמש, תפתח את כל הדלתות, כולל תא מטען ל 2 דקות. זה עוזר מאוד בפינוי האוויר החם מהרכב, ואז תעשה מה שרפי רשם.

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 19 שעות, לירון .ה. כתב:

מחזק מה שרפי רשם.

אם אין לך מגן חלון, תקנה

זה עוזר המון, בימים חמים הדשבורד קולט ופולט חום מטורף, וזה מחמם את האוויר ברכב, ומקשה על הקירור.

כמו כן, יש לך רכב 5 דלתות. לפני נסיעה שהרכב חונה בשמש, תפתח את כל הדלתות, כולל תא מטען ל 2 דקות. זה עוזר מאוד בפינוי האוויר החם מהרכב, ואז תעשה מה שרפי רשם.

אני דווקא חשבתי בכיוון של flush  למערכת הheater core  לפי מה שאני מבין זה יכול לעזור משמעותית 

×
×
  • תוכן חדש...