Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש ברשותי היום רכב מזדה 3 שנת 2009, הרכב כבר עשה את שלו ואנחנו מחפשים להחליף..

את האמת אגיד לכם, לא ידעתי שלחפש רכב זה כזה סיוט.. 

אני מחפש רכב יפני או קוריאני עם ק"מ נמוך (מתחת ל100 אלף) שאוכל לשים עליו מערכת גז (יש לי מערכת מפורקת של בן דוד שבקושי הייתה בשימוש)

אני מחפש רכב משפחתי מרווח ונוח לנסיעות, נוסעים בערך 15k ק"מ בשנה ואני מחפש לחסוך כמה שיותר בדלק..

התקציב שלי הוא בסביבות 55 אלף ש"ח, אשמח שתצילו אותי ותעזרו לי למצוא משהו שיתאים לי, שהמערכת של הגז תהיה מתאימה לרכב ותעבוד בצורה חלקה כי שמעתי שלא על כל הרכבים זה עובד בצורה הכי טובה..

תודה רבה לכם!!

פורסם

סובארו B4 2015 נכנסת יופי בתקציב ומומלצת מאוד עם גז

אני לא יודע כמה כדאי להתעסק עם מערכות משומשות

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 45 דקות, איש שמח כתב:

סובארו B4 2015 נכנסת יופי בתקציב ומומלצת מאוד עם גז

אני לא יודע כמה כדאי להתעסק עם מערכות משומשות

נ.ב. מניסיון

היתה לי גם קורולה על גז פחות כדאי

אולי טויוטה אוונסיס

אבל שוב מבחינת הגז הסובארו הכי מומלצת

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, איש שמח כתב:

נ.ב. מניסיון

היתה לי גם קורולה על גז פחות כדאי

אולי טויוטה אוונסיס

אבל שוב מבחינת הגז הסובארו הכי מומלצת

תודה רבה לך, 

לגבי מערכת משומשת, מה הבעיה במערכת שכמעט ולא הייתה בשימוש?

ועוד שאלה, יש משהו ספציפי בדגם של 2015 או שאין חשיבות לשנה?

עריכה אחרונה על ידי tzadiky2580
פורסם
לפני 11 דקות, tzadiky2580 כתב:

לגבי מערכת משומשת, מה הבעיה במערכת שכמעט ולא הייתה בשימוש?

אתה צריך למצוא מתקין טוב שידע ויסכים להתעסק עם זה

ואף א''א לדעת מה איכות המערכת,

של איזו חברה היא?

בקשר לדגם העיקר שיהיה מ2014 ומעלה

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם

 

לפני 3 דקות, איש שמח כתב:

אתה צריך למצוא מתקין טוב שידע ויסכים להתעסק עם זה

ואף א''א לדעת מה איכות המערכת,

של איזו חברה היא?

בקשר לדגם העיקר שיהיה מ2014 ומעלה

 בן דוד שלי קנה אותה מ"עידן הגז" שם אותה על קיה פורטה 2012 והיא לא עבדה לו בצורה הכי טובה, אז הוא שילם על פירוק אחרי כמה חודשים של שימוש בכוונה שברכב הבא שירצה הוא יבוא לשם ויתקינו לו..

פורסם

בשביל 15K ק"מ שנתי לא חושב שהתקנת מערכת גז תצדיק את עצמה, עדיף להשקיע את העלויות של ההסבה לגז ברכישת רכב חסכוני יותר (טורבו דיזל / היברידי)

אלא אם אתה מתכנן להחזיק אותו ממש הרבה שנים

פורסם
לפני שעתיים, tzadiky2580 כתב:

בן דוד שלי קנה אותה מ"עידן הגז" שם אותה על קיה פורטה 2012 והיא לא עבדה לו בצורה הכי טובה, אז הוא שילם על פירוק אחרי כמה חודשים של שימוש בכוונה שברכב הבא שירצה הוא יבוא לשם ויתקינו לו..

הוא אשר דיברתי

לברוח מהם כמו מאש

אני נפלתי שם מאוד עד כדי כך שהייתי צריך למכור את הרכב

עדיף לקנות רכב ולהתקין במקום טוב יעלה עוד כמה שקלים ותדע שיש לך משהו טוב

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

×
×
  • תוכן חדש...