Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רבעון שיא לשוק הרכב בישראל כמעט 110000 כלירכב מתוכם יותר מ-17000 חשמליות


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

החברים ב BYD מספקים גם סוללות לטסלה, זה לא מעיד כלל וכלל על טיב המוצר של BYD עצמם..

לראיה, קשה מאוד להגיע לטווח המוצהר של ATTO3, או ל 7.3 שניות שלו מ 0 ל 100

  • אהבתי 1

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינתי הנתון המעניין הוא החלק של החשמליות בין סה״כ המכוניות. רבעון שלם זה כבר מספיק לקבל תמונה.

17000 מתוך 110000 זה יותר מ-15%, וברור שרק חלק לא גדול מהן שוחרר מהמכס לפני עליית המס ב-1/1/23 (לא חושב שיש בארץ מחסנים יכולים להחזיק אפילו 50000 מכוניות).
המסקנה היא שלמרות עליית המס, יש האצה משמעותית בקניה של חשמליות. 15% זה כבר יותר מהרבה ממדינות אירופה, יותר מקליפורניה וודאי יותר מארה״ב בכללותה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מפתיע במיוחד. אם נחזור כמה שנים לאחור - ישראל הובילה את שוק ההיברידיות  מבחינת נתח השוק.

 

ובתקופה המקבילה באירופה היוו החשמליות כ-11% מהמכירות, אבל ההיברידיות.27% ו -PHEV כ-7% מהמכירות. אולי פותש יוכל לתת לנו את המספרים בישראל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה כולל אותן. ואפילו קטגוריה עוד יותר מוזרה - micro hybrid.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חוץ מהצפת הכבישים, אני דווקא רואה בזה יתרון לעתיד הקרוב..

סביבת ריבית שעלתה משמעותית ביחס לעבר, אנשים שגם כך לחוצים בבנק ועושים שפגט בהלוואות כדי להקטין את ההחזרים החודשיים עלולים למצוא את עצמם בעוד יותר לחץ אחרי שהגשימו חלום - ייאלצו למכור יותר מהר ואז יפגשו שוק יד שניה מוצף ומחירון שמכוון לירידת מחירים רצינית בחודשים האחרונים..

טוב מאוד למי שיכול להרשות לעצמו להתאפק עוד קצת ולקנות יד שניה במחיר טוב.

שיהיה לכולם בהצלחה.

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, LEGACY 1.8 כתב:

להתאפק עוד קצת ולקנות יד שניה במחיר טוב.

כמה זה "עוד קצת"?

מזה זמן אני עוקב קצת אחרי שוק הרנגלרים ולא מצליח להבין אותו.  רכב "יוקרה" שלעיתים קרובות נקנה על ידי מי שלא משתמשים ביכולות השטח שלו, ואחרי שנתיים מוכרים כי לא עומדים בתשלומים ולפתע מגלים שמדובר ברכב לא נוח, רועש, עם שדה ראיה גרוע, ניהוג בינוני, ככה ככה בבטיחות, חסר איבזור, בזבזני בדלק ויקר בטיפולים ומכל בחינה מיותר. בעיקר אלו שהזמינו אותו עם צמיגי שטח "קרביים" וגילו לא שומעים את עצמם מדברים בתוך האוטו. 

ואז הם מעמידים אותו למכירה ביד 2. 

היכן שיש כעת מעל 400 חתיכות, מהם 260 מהשלוש שנים אחרונות. 

רושמים במחיר גבוה מהמחירון... לרכבים שכותבים על כל אחד מהם ניסים ונפלאות, אבל הם חסרי כל יחוד. שעומדים ולא נמכרים. 

 

עריכה אחרונה על ידי Jack457

עם גולף ידנית 1995 (1.4) לומדים לא לבזבז אף טיפה של כח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 שעות, sperial כתב:

כנראה כולל אותן. ואפילו קטגוריה עוד יותר מוזרה - micro hybrid.

 

Micro Hybrid הוא למעשה כל רכב עם מרכת Start/Stop - וזה כבר מביא אותנו לקרוב ל100% מהשוק.

  • מצחיק 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק. בעקבות השרשור בדקתי, מדובר ברכב שיודע לטעון את המצבר (12V) בבלימה רגנרטיבית. איזה חסכון של 0.0משהו אחוז באנרגיה.

כאן יש הסבר קצר על סוגים שונים של מערכות היברידיות. לפי המקו רה זה גם mild hybrid מאפשר חסכון דלק 15%, לא מבוטל.

  • מעניין 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, LEGACY 1.8 כתב:

חוץ מהצפת הכבישים, אני דווקא רואה בזה יתרון לעתיד הקרוב..

סביבת ריבית שעלתה משמעותית ביחס לעבר, אנשים שגם כך לחוצים בבנק ועושים שפגט בהלוואות כדי להקטין את ההחזרים החודשיים עלולים למצוא את עצמם בעוד יותר לחץ אחרי שהגשימו חלום - ייאלצו למכור יותר מהר ואז יפגשו שוק יד שניה מוצף ומחירון שמכוון לירידת מחירים רצינית בחודשים האחרונים..

טוב מאוד למי שיכול להרשות לעצמו להתאפק עוד קצת ולקנות יד שניה במחיר טוב.

שיהיה לכולם בהצלחה.

קטע מעניין ביד 2:

אני פריק של דאטה אז כבר מיולי שעבר אני בודק מדי פעם כמה רכבים יש שם,

אז היה 56,000 זה עלה כל הזמן ובחודש האחרון זה הגיע לכמעט 72,000 

אבל עכשיו זה צולל בחדות ואוחז כבר ב70,100 

רעיונותיכם לתופעה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, נקודה טובה כתב:

קטע מעניין ביד 2:

אני פריק של דאטה אז כבר מיולי שעבר אני בודק מדי פעם כמה רכבים יש שם,

אז היה 56,000 זה עלה כל הזמן ובחודש האחרון זה הגיע לכמעט 72,000 

אבל עכשיו זה צולל בחדות ואוחז כבר ב70,100 

רעיונותיכם לתופעה...

לא יודע לגבי הארץ, אבל מאד יכול להיות שיש תנודות עונתיות חזקות.
בארה״ב ובאירופה, החודש עם שיא מסירות של רכבים חדשים זה עקבית לגמרי חודש דצמבר, למרות שיש בו יום חג וחלק גדול מהאוכלוסיה לוקחת שבוע חופש אחריו. זה משפיע גם על שוק המשומשות -- אנשים במקרים רבים מעמידים למכירה מכונית רק אחרי שקיבלו את החדשה.
בשוק האופנועים, גם בארץ החמה שלנו, בחורף שוק המשומשים מת, מעט מאד ביקוש ומעט היצע (נכון לכל הסוגים, אבל במיוחד לאופנועים גדולים יותר שמשמשים לטיולים): כיון שכל השוק קטן, מי שלא מוכר עד נובמבר במקרים רבים לא ימצא קונה עד אפריל-מאי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 שעות, sperial כתב:

לא מפתיע במיוחד. אם נחזור כמה שנים לאחור - ישראל הובילה את שוק ההיברידיות  מבחינת נתח השוק.

 

ובתקופה המקבילה באירופה היוו החשמליות כ-11% מהמכירות, אבל ההיברידיות.27% ו -PHEV כ-7% מהמכירות. אולי פותש יוכל לתת לנו את המספרים בישראל.

צריך לזכור נתון אחד בנושא, הקורולה לא נמכרת כבר מספר חודשים והיא חלק משמעותי מאוד מהמסירות של דגמים היברידיים, לאחר הפסח זה ישתנה. פריוס פלאג-אין לעומת זאת כנראה תהיה יקרה מאוד ותהיה סוג של רכב נישה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, ch28566 כתב:

צריך לזכור נתון אחד בנושא, הקורולה לא נמכרת כבר מספר חודשים והיא חלק משמעותי מאוד מהמסירות של דגמים היברידיים, לאחר הפסח זה ישתנה. פריוס פלאג-אין לעומת זאת כנראה תהיה יקרה מאוד ותהיה סוג של רכב נישה. 

המכירות בעולם של הפריוס פלאג-אין צנחו בעולם, מסיבה פשוטה: לטויוטה אין מספיק סוללות, אפילו לא לכמות הקטנה יחסית שהפלאג-אין צריך. ההשקעות שלהם בתחום קטנות מאד יחסית להיקף הייצור הכולל שלהם (כרבע מההשקעות שסטלנטיס, GM, פורד או VAG עושים, ונדמה לי גם כרבע מקבוצת יונדאי); כיון שיש עודף ביקוש על היצע עולמי בתחום הסוללות שלא מראה שום סימן שייפתר ב-3-4 שנים הקרובות, טויוטה בצרות צרורות.
גם אם המנכ״ל החדש ישנה את המדיניות לחלוטין, כל היצרני הסוללות כבר סגרו את כל ההזמנות לשנים הקרובות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, נקודה טובה כתב:

קטע מעניין ביד 2:

אני פריק של דאטה אז כבר מיולי שעבר אני בודק מדי פעם כמה רכבים יש שם,

אז היה 56,000 זה עלה כל הזמן ובחודש האחרון זה הגיע לכמעט 72,000 

אבל עכשיו זה צולל בחדות ואוחז כבר ב70,100 

רעיונותיכם לתופעה...

 

@PinkDolphin  צודק.

 

עד מרץ שוק המשומשות נהנה מהיצע גבוה של רוכשי הרכב החדש מתחילת השנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 4.4.2023 בשעה 18:35, NINJMNKY כתב:

החברים ב BYD מספקים גם סוללות לטסלה, זה לא מעיד כלל וכלל על טיב המוצר של BYD עצמם..

לראיה, קשה מאוד להגיע לטווח המוצהר של ATTO3, או ל 7.3 שניות שלו מ 0 ל 100

שטויות,לי יש את הרכב,עובד באיזור ת'א, לא יורד מ 415 קמ

בתאריך 3.4.2023 בשעה 14:38, NINJMNKY כתב:

מאוד מפתיע מסירות של ORA  וליפמוטור, חשבתי שיהיו הרבה יותר

 

 

בשיחת מסדרון בעבודה השווינו BYD מול ג'ילי, הטענה המרכזית של אנשי BYD היא "ראית את המסך המסתובב הזה?!" ובמקום שני המראה החיצוני של הרכב, 

כאשר היתרון המרכזי של ג'ילי זה הטווח.

בשני המקרים מדובר על רכבים טובים, כל אחד עם היתרונות היחסיים שלו.

 

 

ג'ילי פיקטיבית יש יותר טווח אבל אין להם סוללה כמו byd מסוג lfm שניתן לטעון ל 100% ולכן את הג'ילי יש לטעון רק ל 90% כדי שהסוללה לא תהרס והנה הגעת לאותו טווח כמו ה byd

בנוסף סוללות lfm יש להם אורך חיים גדול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...