Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רבעון שיא לשוק הרכב בישראל כמעט 110000 כלירכב מתוכם יותר מ-17000 חשמליות


PriceDevil
שימו לב! השרשור הזה בן 431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 7 שעות, ch28566 כתב:

אתה שוב ושוב עושה סלט מהנתונים. יש עבודות ונתוני מכירות ואתה חושב שאם אתה רוצה X כולם חייבים לרצות X ומכאן אתה מניח שלטויוטה אין סוללות לפריים. מכרו כמה שמכרו, עם הטבה או בלי הטבה (שנגמרה באוגוסט 2022) וזהו, אלו הנתונים, מכאן אתה לא יכול לקחת שום נתון נוסף שאומר שלטויוטה יש מחסור בסוללות לדגמי הפלאג-אין, הרי זו ההנחה הלא מבוססת שלך שעדיין לא הוכחת אותה בשום צורה. 

הבנת הנקרא.
טויוטה חברה ציבורית, ופירסמו בדיוק כמה הם משקיעים בסוללות. זה מספר זעיר ביחס לייצור הכולל שלהם. לו לא היה להם מחסור בסוללות, לא היו צריכים להגביל את הייצור עבור כל אזור מכירה כפי שעשו, גם עבור ה-RAV4 PHEV, וגם עבור ה-bz4X.

ואתה עדיין לא התייחסת לטעות שלך לגבי שיקלול התמריץ הפדרלי במחיר. לא שווה לנהל איתך דיון, אז סיימתי כאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למרות החישמול, ה ice הסיני מוכר חזק.

פורסם היום שישראל הפכה לשוק היצוא ה 3 בגודלו של הרכב הסיני 

מצורף המאמר.

 

צ׳רי מכרה יותר מגילי שניה רק ל bwd

page.pdf

  • מעניין 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, PinkDolphin כתב:

הבנת הנקרא.
טויוטה חברה ציבורית, ופירסמו בדיוק כמה הם משקיעים בסוללות. זה מספר זעיר ביחס לייצור הכולל שלהם. לו לא היה להם מחסור בסוללות, לא היו צריכים להגביל את הייצור עבור כל אזור מכירה כפי שעשו, גם עבור ה-RAV4 PHEV, וגם עבור ה-bz4X.

ואתה עדיין לא התייחסת לטעות שלך לגבי שיקלול התמריץ הפדרלי במחיר. לא שווה לנהל איתך דיון, אז סיימתי כאן.

אתה שוב ושוב מייצר הנחות לא מבוססות. מספיק לזבל את הפורום בדברים לא מבוססים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.4.2023 בשעה 22:26, PriceDevil כתב:

 

766 כלי רכב ידניים. אם מורידים את כלי הרכב המסחריים נשארים עם 374.

מדהים. ידעתי שהמספרים מאד נמוכים, אבל חשבתי שעדיין יש כמה אחוזים. זה אפילו לא חצי אחוז, אחרי הורדת המסחריים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 9.4.2023 בשעה 20:53, zaf כתב:

למרות החישמול, ה ice הסיני מוכר חזק.

פורסם היום שישראל הפכה לשוק היצוא ה 3 בגודלו של הרכב הסיני 

מצורף המאמר.

 

צ׳רי מכרה יותר מגילי שניה רק ל bwd

page.pdf 104.41 \u05e7\"\u05d1 · 3 downloads

 

הכל עניין של ניצול הזדמנויות.

שהיצרנים האירופאיים לא ממהרים לשחרר רכבים חשמליים לשוק הישראלי כי הם מתעדפים את אירופה, אז הסיניים נכנסים היטב בואקום ומספקים את הביקוש.

 

עיקר המכירות של צ'רי הם מהטיגו 8, וזה די ברור למה, מיניואנים בעלי 7 מקומות כבר לא מיוצרים, והצ'רי מוצע כרגע במחיר של האקסטרייל/5008/אאוטלנדר לפני שזינקו לרמת המחירים הנוכחית.

מאמין שההגעה של דאצ'יה ג'וגר האוטומטית תרסן מעט את המכירות של צ'רי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 431 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...