Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פאק מי, לא הגזימו בכלל עם המסר השיווקי באתר הזה:

 

ציטוט

בהתייחסות של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א במילים חריפות על אודות הנהנים בשבת מרשת החשמל הכללית: "זה נמשל לאחד ששורף ספר תורה, והשני מדליק את הסיגריה שלו מזה"

 

מעניין מה האנלוגיה המתאימה למישהו שהקב"ה אוסר עליו להשתמש בחשמל, אבל מחליט להתחכם ולכסת"ח את עצמו ע"י הפקתו מסוללות. 😏

 

  • מצחיק 3
  • מבאס 1
פורסם

 

אין בעיה  הלכתיתעם ההנאה מחשמל,

יש בעיה להפעיל חשמל בשבת (אורות, טלפון וכו')

ויש בעיה עם זה שמחללים שבת כדי לספק לך חשמל.

אם אתה אוגר חשמל שיוצר ביום חול ומשתמש בו בשבת אין בזה בעיה הלכתית 

(לחלופין יש כאלה שמניעים גנרטור לפני השבת והוא מספק להם את צרכי החשמל בשבת)

 

 

  • אהבתי 1

מיתר רוז רוצה לחיות!

אבא שלו תרם 100% בשנתיים האחרונות, זה הזמן להוקיר לו תודה

לתרומה: https://www.charidy.com/meitarroz/311

פורסם

בסבירות גבוהה- מצברים לפאנלים סולאריים עבור חרדי/משפחה חרדית שלא צורכים חשמל מהרשת בשבת.

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 57 דקות, om2 כתב:

אין בעיה  הלכתית עם ההנאה מחשמל,

יש בעיה להפעיל חשמל בשבת (אורות, טלפון וכו')

ויש בעיה עם זה שמחללים שבת כדי לספק לך חשמל.

אם אתה אוגר חשמל שיוצר ביום חול ומשתמש בו בשבת אין בזה בעיה הלכתית 

(לחלופין יש כאלה שמניעים גנרטור לפני השבת והוא מספק להם את צרכי החשמל בשבת)

 

הוא שאמרתי - מתחכמים.

 

 

  • מצחיק 3
פורסם
לפני כשעה, om2 כתב:

אין בעיה  הלכתית עם ההנאה מחשמל,

יש בעיה להפעיל חשמל בשבת (אורות, טלפון וכו')

ויש בעיה עם זה שמחללים שבת כדי לספק לך חשמל.

כמו אולוויז- ללכת עם ולהרגיש בלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Derish כתב:

מתחכמים.

אבל זה הכי ההפך מהתחכמות, לא ברור לי איך ההגיון שלך פועל...

 אין שום איסור על שימוש בחשמל. יש איסור על חילול שבת (שבעצם לא מאפשר הפקה שלו בשבת).

אז הם עשו את הדבר הכי לא מתחכם בעולם - פשוט דאגו לכך שאף אחד לא צריך לחלל שבת בשביל לייצר חשמל לבית שלהם. 

זה לא שהם עשו קומבינה כדי להתחבר בעקיפין לרשת החשמל הארצית בשבת או משהו.

 

מכל דוגמאות הרבות שיש להתחכמות ביהדות, לקחת את הדוגמא שהיא בדיוק הפוכה..

 

באותה מידה אתה יכול להגיד שבגלל שאסור לבשל בשבת, זה להתחכם לבשל בשישי, ובעצם צריך לצום.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם הייתי במקומך הייתי בשיא הרצינות עושה הכל ומערב את כל הגורמים האפשריים ומוודא שזה לא יועד למערכת שיכולה להיות בשימוש שבעבר נודע ביכולות מפתיעות שהיה צריך למדוד ולתעד באופן יומיומי ולהבין שמדובר כאמצעי לוחמה של אטיופים

  • מצחיק 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בתאריך 30.3.2023 בשעה 13:30, Derish כתב:

 להתחכם ולכסת"ח

זו היהדות הרבנית. לטוב ולרע. התחכמויות ופלפולים. שימושי בשביל לשרוד בניכר, לא כל כך עובד בהקמת מדינה מסודרת...

  • אהבתי 3
  • רעיון גרוע 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...