Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כיום עם רנו גרנד קופה 2019 דיזל שאני ממש אוהב ואני נאלץ להחזירה. נוסע פעם בשבוע מעפולה לירושלים ובשאר הימים אני עובד באזור מגוריי (גם מהבית). 

 

כמות הנסועה שלי הייתה בשנים האחרונות בין 25K ל-30K. 

 

מציעים לי את ה-2008 ברמת Active (מנוע בנזין בלבד) ואת המוקה ברמת Elegance. היונדאי במנוע בנזין בלבד ללא היברידי. מציעים לי גם את הסוזוקי ויטרה (הייתה לי בעבר) ואת ה-Crossover הנוכחי.

 

את האמת אני נורא מתבאס להחזיר רכב כמו הגרנד קופה ומרגיש לי שינמוך רציני. 

 

דעתכם על חמשת המכוניות האלה?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לגמרי שנמוך, אף אחד מהרכבים שהוצעו לך לא יהיה נוח ונעים לנסיעה באותה מידה.

ה-2008 בגרסאות הליסינג קצת מבאסת, אין בקרת שיוט אדפטיבית שיכולה להיות שימושית בנסיעות ארוכות ולמיטב זכרוני בתחילת השנה קיצצו עוד קצת באבזור.

למוקה יש אבזור נוחות ובטיחות עדיף, יש תפעול נוח יותר למזגן עם פקדים פיזיים, ובינה לבין הפיג'ו היא העדיפה בעיני.

יונדאי קונה זריז אבל לא נוח ובידוד הרעשים בינוני כך שהוא עשוי להיות מעייף בנסיעות ארוכות.

את הויטרה אתה מכיר, אני אגיד שבעיני הוא מרגיש מאוד בסיסי ומיושן וגם הוא מעייף בנסיעות ארוכות.

סוזוקי S קרוס זריז וחסכוני אבל בזה בערך מתמצים היתרונות שלו. כמו הויטרה תא הנוסעים שלו מאוד בסיסי ומיושן, האבזור לא מתעלה, מערכות הבטיחות פועלות באופן מרושל וכיול המתלים לא מוצלח עם הרבה נדנודים וחבטות.

 

שורה תחתונה - בעיני הבחירה הכי טובה מהרשימה הזאת היא המוקה. הפער בין מוקה בסיסי לסיטרואן C4 בסיסית הוא 4,000 ש"ח והסיטרואן תהיה גדולה ונוחה יותר, נסה לבדוק את האפשרות לקבל אחת כזאת.

פורסם

שים לב שלמוקה ולפיגו אותו מנוע, רצועת טיימינג טבולה בשמן ויש סיכוי שתפורר לפני מועד החלפתה כול 6 שנים או 100 אלף ק"מ.

יש המלצה להחלפת שמן כול 10 אלף ק"מ וטיימינג כול 4 שנים או 60 אלף על מנת לצמצם סיכוי להתפוררות.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הוא בליסינג לא חושב שזה אמור לעניין אותו.

בהחלט שינמוך לעומת הרנו. אני אישית הייתי בוחר ב2008 אבל אני משוחד. הכי טוב שתכנס לסוכנויות ותנסה להרגיש את הרכבים.

הקונה כנראה הכי חזק אבל תא נוסעים ישן וצפוף. השניים האחרים פחות חזקים אבל לחלקם חסר אבזור נוחות בגרסאות הבסיס.

אתה צריך להרגיש את המכוניות ולראות מה פחות חשוב לך ואפשר לוותר

 

 

פורסם

אכן שנמוך רציני...

את צמד הסוזוקי הייתי מוריד מהרשימה, שניהם מיושנים מאוד ופחות איכותיים מהאלטרנטיבות האחרות.

יחידת ההנעה של הקונה מפתה מאוד, אבל היא מאוד נוקשה וכבר די מיושנת (לא ברמות של הסוזוקי).

ה- 2008 והמוקה הן בעצם אותו רכב, אני הייתי מעדיף את המוקה בזכות אבזור נוחות ובטיחות עשירים יותר.

פורסם

שכחתי לציין שיש לי שני כסא בטיחות ובוסטר אחד. 

 

סה"כ 4 נפשות. זה באמת שינמוך עבורי אבל אין מכוניות, ומה שיש כבר יקר מאוד, בקיצור. מבאס.

 

יכול להיות שאבקש מהם להשאר עם הרנו עוד קצת עד שהרשימה תתעדכן.

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

עוד כיוון אם מתאים לך -

 

אולי ניסית אבל

אתה יכול לעיין באתר אצל אחת מחברות הליסינג ואולי תוכל למצוא שם משהו שמתאים (למשל מצאתי שם סיאט אטקה ופיג'ו 3008 - הבעיה זה מחיר).

 

תסתכל פה

פורסם

יונדאי קונה ירדה מההיצע. 

 

סקודה קאמיק 1.0 ליטר נכנסה במלאי מוגבל מאוד.

בקשר ל-2008, אין במלאי אך ניתן לרשום אחת על שמי וכשיתחדש המלאי יספקו לי.

 

מה אומרים?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לקאמיק יש אבזור בטיחות עדיף על זה של ה-2008 אבל תנוחת הישיבה נמוכה. לטעמי יחידת ההנעה שלו נעימה יותר, פחות רועדת ומווברצת משל הפיג'ו והאופל.

המושב האחורי מרווח ויהיה נוח ל-2, יש גם פתחי מיזוג שלא נפוצים בסגמנט הזה. תא המטען קצת קטן.

פורסם

אני מעדיף את המושב בסקודה מאשר ב2008, התאכזבתי מהנוחות שלו.

באופל יש אחלה מושבים, מרגישה מודרנית.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן שקאמיק בצבע שחור הוזמנה (נתנו לי בחירה בין שחור לשחור).

 

 

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...