Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי בעבר דו"ח מהעירייה על "מפגע תברואתי" על רכב שהושאר באזור תעשיה. 

 

לאחר שגררו את הרכב, (ולא הודיעו על כך שגררו). 

 

לאחר תקופה ארוכה יותר קיבלתי דו"ח מוגדל על דו"ח ראשון שלא שילמתי. 

 

לא זכור לי שקיבלתי מהם את הדו"ח הראשון, ובפנייה אליהם שלחו לי כל מיני צילומים שלא אישור קבלה דבר דואר רשום עם השם והחתימה שלי. אני לא זוכר שקיבלתי מהם את המכתב וגם החתימה נראית לא אופיינית לשלי. (לא שזה חתימה מיוחדת אבל בכל אופן). 

 

העיניין הוא ככה עם כל השחיטויות והמנופלציות שאני יודע שהעיריות ומועצות מקומיות מתמחות בהם. 

 

מה הסיכוי שהם יעשו כאילו "קיבלתי"/"שלחו" את הדו"ח הראשון בשביל שאני אשלם דו"ח מוגדל? 

 

האם זאת תופעה נפוצה מצד עיריות וגופים להגדלת רווחים? 

 

והאם יש לי דרך להוכיח שהם כן פעלו כך או לא? 

 

 

והאם הם חייבים להחזיר לי את הרכב לאחר התשלום של החוב? 

פורסם (נערך)

הבעיה של רכבים נטושים שמהווים מפגע ויותר מכך - סכנה לילדים שמתפתים לשחק בזה ידועה ומוכרת. 

שמחתי מאוד שבעיר בה אני גר הוחלף ראש עיר בבחירות האחרונות והתחילו לטפל בבעיה הזאת, זה תמיד הציק לי. חנייה זה לא פח אשפה לרכבים. 

אני לא חושב שבעירייה עובדים עליך על הדו"ח שהם שלחו, במקסימום תנסה להגיש בקשה להישפט, ואז להגיע איתם להסדר. 

אגב, לפני שהעירייה גוררת רכבים היא מדביקה על השמשה הקדמית של הרכב מדבקת התראה עם דרישה מבעל הרכב לפנות עד תאריך מסוים, ושאם לא זה ייגרר. 

אם זרקת רכב בשטח ציבורי ואפי' לא באת לבדוק מה עם זה במשך שבועיים - כך שלא הבחנת במדבקה, לא חושב שיש לך זכות להתלונן.

 

עריכה: פגשתי רכבים שנראים נטושים / לאחר תאונה חונים מעלי אבק ללא לוחית רישוי, מעניין אם זה הסיבה. במקס' גוררים את הרכב אך אין את מי לקנוס.

עריכה אחרונה על ידי לב טוב

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 12 שעות, לב טוב כתב:

הבעיה של רכבים נטושים שמהווים מפגע ויותר מכך - סכנה לילדים שמתפתים לשחק בזה ידועה ומוכרת. 

שמחתי מאוד שבעיר בה אני גר הוחלף ראש עיר בבחירות האחרונות והתחילו לטפל בבעיה הזאת, זה תמיד הציק לי. חנייה זה לא פח אשפה לרכבים. 

אני לא חושב שבעירייה עובדים עליך על הדו"ח שהם שלחו, במקסימום תנסה להגיש בקשה להישפט, ואז להגיע איתם להסדר. 

אגב, לפני שהעירייה גוררת רכבים היא מדביקה על השמשה הקדמית של הרכב מדבקת התראה עם דרישה מבעל הרכב לפנות עד תאריך מסוים, ושאם לא זה ייגרר. 

אם זרקת רכב בשטח ציבורי ואפי' לא באת לבדוק מה עם זה במשך שבועיים - כך שלא הבחנת במדבקה, לא חושב שיש לך זכות להתלונן.

 

עריכה: פגשתי רכבים שנראים נטושים / לאחר תאונה חונים מעלי אבק ללא לוחית רישוי, מעניין אם זה הסיבה. במקס' גוררים את הרכב אך אין את מי לקנוס.

שלום

כמו שציינתי. 

הרכב שלי חנה באזור תעשייה מרחוק מאוד מאזורי מגורים, אין אפילו שום סיבה שאיזה ילד או משהוא יגיע לשם. 

 

ואפילו זה לא הפריע מבחינת חנייה של אנשים אחרים, יש חניות בשפע ורוב החניות תמיד פנויות. 

 

 

אבל באופן מקומם בתוך הערים עצמם ובתוך השכונות הכי צפופות, יש מלא רכבים נטושים, שנראה כאילו העירייה מתעלמת או מעדיפה "לשמור על השקט" ולא להתעמת עם התושבים הבעייתים. 

 

מקרה אמיתי שיצא לי לשמוע בשכונה בעייתית מאוד בעיר גדולה מאוד. 

כנראה פקח או נציג של העירייה הסתובב באזור של מכוניות נטושות, והאישה של המשפחה המדוברת דובבה אותו ולאחר שהבינה שהוא רוצה לפנות את הרכבים. התחילה להמטיר עליו "ברכות",אמרה שיעזוב אותם וילך לחפש בעיות במקום וכו' ותתפלאו הרכבים נשארו במקומם. 

 

נ.ב 

 

זה באותו עיר שגררו בה את הרכב שלי. 

 

זה רק קצה המזלג, יש מלא "מפגעים תברואתיים" בכל עיר שהעיריות מעדיפות או כנראה כדאי להם לא לטפל בזה. 

 

אוכפים איפה שנוח. ולא מסכן את הבריאות. 

 

העירייה לא יכולה להשתמש במידע שקיים ממשרד הרישוי כמו מספר שלדה מספר מנוע וכדומה או שהם לא יורדים לרזלוציות האלו? 

פורסם

הרכב היה עם טסט בתוקף? 

לפני 10 דקות, רוכברכב כתב:

זה באותו עיר שגררו בה את הרכב שלי. 

סיפור הזוי, לא'דע איפה אתה גר אבל לא נשמע תקין. 

לפני 10 דקות, רוכברכב כתב:

העירייה לא יכולה להשתמש במידע שקיים ממשרד הרישוי כמו מספר שלדה מספר מנוע וכדומה או שהם לא יורדים לרזלוציות האלו? 

אולי יכולה, אבל הפקחים - כמו כולנו - עצלנים, ועד שמישהו לא יפצע הם לא יחפרו כ"כ לעומק.

אגב, אתה טוען שהרכב נגרר ללא ידיעתך ולאחר תקופה ארוכה קיבלת דו"ח שני. בין לבין מה היה? בוקר אחד אתה מגלה שאין רכב, חשבת שנגנב? דיווחת למשטרה? 

או שפשוט עד שלא הגיע המכתב מהעירייה אז לא בדקת מה עם זה? 

פשוט נשמע ממך שלא'כפת לך מהרכב שנלקח אלא רק מהקנס לתשלום.

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם

לגבי ענין הדואר, החתימה שלך או של אחר לא משנה, הדבר היחיד שהעיריה צריכה להוכיח שהיא שלחה את המכתב בדואר רשום.

אם הם שלחו לך אישור שהדוח המקורי נשלח לך, אפשר לאמת את המספר הסידורי מול הדואר ולברר מה קרה איתו.

תאורטית גם אם בהמשך הוא הלך לאיבוד או נמסר למישהו אחר, זה לא משנה, כך קובע החוק.

אולי תוכל לשכנע שופט שהיות ויש חתימה והיא לא שלך, אז ניתן לערער על חזקת השליחה, אבל במקרה הטוב זה יבטל את התוספת, לא את הדו"ח מקורי.

פורסם

זה מצריך מוטיבציה של הפקח, אולי גם תיקוני חקיקה.

 

לפני איזה 3 עשורים יחידת המילואים שלי השתתפה בפשיטה על משחטת רכב באיזור שכם. המפרקים השתדלו להעלים את ה-VIN, השוטרים, או מישהו אחר בכוח, לא התקשו למצוא רישומים במקומות שאפילו שוחטי רכב מנוסים לא הכירו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 9 שעות, רוכברכב כתב:

שלום

כמו שציינתי. 

הרכב שלי חנה באזור תעשייה מרחוק מאוד מאזורי מגורים, אין אפילו שום סיבה שאיזה ילד או משהוא יגיע לשם. 

 

ואפילו זה לא הפריע מבחינת חנייה של אנשים אחרים, יש חניות בשפע ורוב החניות תמיד פנויות. 

 

 

אבל באופן מקומם בתוך הערים עצמם ובתוך השכונות הכי צפופות, יש מלא רכבים נטושים, שנראה כאילו העירייה מתעלמת או מעדיפה "לשמור על השקט" ולא להתעמת עם התושבים הבעייתים. 

 

מקרה אמיתי שיצא לי לשמוע בשכונה בעייתית מאוד בעיר גדולה מאוד. 

כנראה פקח או נציג של העירייה הסתובב באזור של מכוניות נטושות, והאישה של המשפחה המדוברת דובבה אותו ולאחר שהבינה שהוא רוצה לפנות את הרכבים. התחילה להמטיר עליו "ברכות",אמרה שיעזוב אותם וילך לחפש בעיות במקום וכו' ותתפלאו הרכבים נשארו במקומם. 

 

נ.ב 

 

זה באותו עיר שגררו בה את הרכב שלי. 

 

זה רק קצה המזלג, יש מלא "מפגעים תברואתיים" בכל עיר שהעיריות מעדיפות או כנראה כדאי להם לא לטפל בזה. 

 

אוכפים איפה שנוח. ולא מסכן את הבריאות. 

 

העירייה לא יכולה להשתמש במידע שקיים ממשרד הרישוי כמו מספר שלדה מספר מנוע וכדומה או שהם לא יורדים לרזלוציות האלו? 

לא מכיר את איזור התעשייה בעיר מגוריך.

אבל, בעיר מגורי, איזור התעשיה הפך לפח זבל של מכוניות, של מוסכניקים ואנשים כמוך, כך שבמקום להחנות ליד העסק שממנו אתה רוצה שרות, אתה נאלץ לכתת את רגליך מאות מטרים.

בעיריה צבעו את כל איזור התעשיה בכחול-לבן, ובא לציון גואל.

פורסם
בתאריך 2.12.2022 בשעה 10:58, לב טוב כתב:

הרכב היה עם טסט בתוקף? 

סיפור הזוי, לא'דע איפה אתה גר אבל לא נשמע תקין. 

אולי יכולה, אבל הפקחים - כמו כולנו - עצלנים, ועד שמישהו לא יפצע הם לא יחפרו כ"כ לעומק.

אגב, אתה טוען שהרכב נגרר ללא ידיעתך ולאחר תקופה ארוכה קיבלת דו"ח שני. בין לבין מה היה? בוקר אחד אתה מגלה שאין רכב, חשבת שנגנב? דיווחת למשטרה? 

או שפשוט עד שלא הגיע המכתב מהעירייה אז לא בדקת מה עם זה? 

פשוט נשמע ממך שלא'כפת לך מהרכב שנלקח אלא רק מהקנס לתשלום.

הרכב היה בלי טסט. 

אני ידעתי שהדביקו מודעה לפנות את הרכב על הרכב. 

 

אני לא אמרתי שלא אכפת לי מהרכב. 

שים לב למה ששאלתי. 

 

שאלתי האם לאחר תשלום הדוח לפי החוק אני זכאי שיחזירו לי את הרכב או שוויו בכסף? 

 

 

בתאריך 2.12.2022 בשעה 12:37, Be roo כתב:

לגבי ענין הדואר, החתימה שלך או של אחר לא משנה, הדבר היחיד שהעיריה צריכה להוכיח שהיא שלחה את המכתב בדואר רשום.

אם הם שלחו לך אישור שהדוח המקורי נשלח לך, אפשר לאמת את המספר הסידורי מול הדואר ולברר מה קרה איתו.

תאורטית גם אם בהמשך הוא הלך לאיבוד או נמסר למישהו אחר, זה לא משנה, כך קובע החוק.

אולי תוכל לשכנע שופט שהיות ויש חתימה והיא לא שלך, אז ניתן לערער על חזקת השליחה, אבל במקרה הטוב זה יבטל את התוספת, לא את הדו"ח מקורי.

 

 

האם העירייה מחויבת להחזיר לי את הרכב! או שווי הרכב? 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 11 שעות, רוכברכב כתב:

האם העירייה מחויבת להחזיר לי את הרכב! או שווי הרכב? 

העיריה לא הלאימה לך את הרכב, היא גררה אותו ממקום שבו היווה הפרעה, הוא עדיין שלך ואתה תקבל אותו על פי התנאים והדרישות בחוק (תשלום הקנס, דמי אחסנה, דמי גרירה וכו׳)

×
×
  • תוכן חדש...