Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנסים דהויים


שקור
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

במיצובישי גרנדיס שלי הפנסים דהויים וצהובים מאוד ולאחר אין ספור נסיונות ליטוש אצל בעלי

מקצוע המסקנה היא שצריך להחליף פנסים

הפנסים האלו מאוד יקרים בסך של 1500 לפנס

אך ראיתי באלי אקספרס שיש מצב לקנות רק את העדשה של הפנס ולהחליף אותה 

שאלתי היא הם מישהו ניסה את הדבר הזה והאם זה קל להחליף וכד'

אשמח לייעוץ בענין

תודה

פורסם

תנסה את פנסי אדם בכפר קסם - הבן אדם מאוד מקצועי אולי יוכל לעשות בעבורך את העבודה. אולי יוכל להשיג לך פנסים פנסים במחיר הגיוני. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תחושת הבטן היא שאם זה קל ופשוט, היו כבר מביאים את זה ומוכרים את זה בחנויות חלפים.

ניחוש שלי - זה כנראה לא טרוויאלי, ולא בטוח שהפנס יהיה אטום לגמרי אחרי החלפת עדשה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

זה חתיכת פרוצדורה וסרטונים ביוטיוב גורמים לזה להראות קל ממה שזה - בגדול צריך להכניס את הפנס לתנור בחום מסויים לזמן מסויים ואז עם כפפות להפריד את הכיסוי מבית הפנס ורק אז יש גישה לעדשה. 

 

אם מסביב לעדשה יש רפלקטור מכרום הוא סופר שביר ורגיש. 

 

ואחרי ההחלפה צריך להרכיב את הכל חזרה - אז זאת עבודת DIY שהייתי עושה בתנאי - שהיה לי פנס ספייר מוכן למקרה שלא הצלחתי. 

 

כמובן גם צריך את הדבק הנכון, כפפות גומי, משקפי הגנה, נשמית מאוד רצוי כשהחומרים חמים ופולטי אדים וכך הלאה. בסופו של דבר זה פרוייקט DIY לכל דבר ודבר ומבורך כל מי שמעז - אני לא נגד שלא יהיה ברור. אבל זה על אחריות מי שמבצע מן הסתם.

 

אני חושב שELIC עשה עבודה כזו בעצמו על הקיה מג'נטיס דיזל האגדית שלו. 

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קודם כל זה לא דרמה מאד גדולה, אבל צריך כמה כלים וחומרים לסיפור הזה.
הראשון הוא חומר שנקרא 'בוטיל', זה בשביל להדביק בחזרה את העדשה.
דבר שני צריך כל מיני כפות פלסטיק עדינות כדי לא לפוצץ את הפלסטיקה, ודבר אחרון צריך לבנות כלוב חום, את זה עושים עם קופסאת קרטון ופן (עדיף אקדח חום תעשייתי).

יוטיוב מלא בסרטונים, תראה כמה ותחליט אם זה משהו שנמצא בגבולות היכולת שלך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

חסר בפרוקיות כזה פנס ? 

סה"כ יש לך רכב לא כזה נדיר לפני שאתה מזמין תנסה  בפרוקיות הידועות(לא אכתוב את שמותם כי לא יודע האם כולם חוקיות)

פורסם
לפני 15 שעות, ידני כתב:

חסר בפרוקיות כזה פנס ? 

דווקא כן זה רכב שהחלפים שלו מאד מבוקשים ויקרים קשה למצוא כזה בפירוקיות וודאי שלא במחירים נורמלים

פורסם

מצאתי באיביי מוכר שיש לו פנסים במחיר סבבה

https://www.ebay.com/itm/195343580005?hash=item2d7b627b65:g:OXkAAOSwEDdjHzDM&amdata=enc%3AAQAHAAAA8IeISBDxFSuNiwScKekZMoSp4fgPdUm7ipoJ19EdhGXG%2FARp%2FbP8xAFIZLcTdOsBLcO5jlComU%2B6Mj%2BqcIF1dhBq5Crxj%2FPSCozmiq%2FTWq3vLcpOHZGY7D0qhD8LqIdfp29d1c9ql%2BYx808Lcwg6pahkZZf%2F1NqWIgJSP8Omi%2Fv2rTA3xPltKmwbRrt46uLGQipc9YRqGNW5SmoaxpoIlwKAiVscZv5ERdvq9E4XK8KM5PnZ6LrTz1rC%2ByiBxy6FSWAoGSZC6LSC08YJg8nYB0Ik7Ru95qriYe%2FT5qXqWgh6vzrhWoEKD3HfekOxuVj4tA%3D%3D|tkp%3ABk9SR66vqdeAYQ#vi-desc-maincntr

 

יוצא בערך 800 שקל כולל הכל (משלוח ומיסים)

למרות שזה יכול להיות לא השנתון שפות"ש צריך.

 

בכל אופן, צריך בכלל להתחיל מהתחלה, איזה ליטושים עשו על הפנסים? איזה חומרים השתמשו? כמה בעלי מקצוע עבדו כבר על הפנסים?

האם ביצעת בעצמך ניסיון ללטש את הפנסים ובאיזו דרך?

האם ניסית לבצע את השיטה שמופיעה פה?

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הפנס עצמו עולה רבע מחיר באיביי. פעם נשבר לי הפנס האחורי באאוטלנדר הקודם, בארץ רצו 2000, קניתי מאיביי ב-500 ועבד פיקס.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
לפני 20 שעות, DareDevil כתב:

מצאתי באיביי מוכר שיש לו פנסים במחיר סבבה

https://www.ebay.com/itm/195343580005?hash=item2d7b627b65:g:OXkAAOSwEDdjHzDM&amdata=enc%3AAQAHAAAA8IeISBDxFSuNiwScKekZMoSp4fgPdUm7ipoJ19EdhGXG%2FARp%2FbP8xAFIZLcTdOsBLcO5jlComU%2B6Mj%2BqcIF1dhBq5Crxj%2FPSCozmiq%2FTWq3vLcpOHZGY7D0qhD8LqIdfp29d1c9ql%2BYx808Lcwg6pahkZZf%2F1NqWIgJSP8Omi%2Fv2rTA3xPltKmwbRrt46uLGQipc9YRqGNW5SmoaxpoIlwKAiVscZv5ERdvq9E4XK8KM5PnZ6LrTz1rC%2ByiBxy6FSWAoGSZC6LSC08YJg8nYB0Ik7Ru95qriYe%2FT5qXqWgh6vzrhWoEKD3HfekOxuVj4tA%3D%3D|tkp%3ABk9SR66vqdeAYQ#vi-desc-maincntr

 

יוצא בערך 800 שקל כולל הכל (משלוח ומיסים)

למרות שזה יכול להיות לא השנתון שפות"ש צריך.

 

בכל אופן, צריך בכלל להתחיל מהתחלה, איזה ליטושים עשו על הפנסים? איזה חומרים השתמשו? כמה בעלי מקצוע עבדו כבר על הפנסים?

האם ביצעת בעצמך ניסיון ללטש את הפנסים ובאיזו דרך?

האם ניסית לבצע את השיטה שמופיעה פה?

 

לפי התמונות הפנסים האלה כבר קצת דהויים וקשה לדעת כמה ליטושים הם עברו ומה מצבם. די הימור לקנות אותם.

פורסם
לפני שעה, tza כתב:

 

לפי התמונות הפנסים האלה כבר קצת דהויים וקשה לדעת כמה ליטושים הם עברו ומה מצבם. די הימור לקנות אותם.

צודק מאוד אבל זה כמו כן הימור בנוגע לפנסים שבלינק שמדובר באותו שנתון של הרכב או להבין מה המצב הנוכחי של הפנסים שקיימים על הרכב. 

 

בעל הרכב לא משתף פעולה ונעלם, מאוד חבל.. 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

טוב שלום לכולם פשוט מדהים לראות את כל התגובות ואת הרצון לעזור!!!

לגבי הפנסים מהאיביי הם נראים דהויים אמנם לא כמו שלי אבל אחרי אין ספור ליטושים 

גם אצל בעלי מקצוע קצת קשה לי להמר כל עוד זה לא משהו טוב מאוד

מה שכן נראה לי שאנסה את השיטה עם הלכה והטרפנטין כי עד עכשיו עשו לי רק סוג של פוליש אחרי הליטוש מה גם שהליטוש היה בקטנה...וכעת אצטייד בכמה גדלים של ניירות שיוף

ומקווה שנצליח להראות לכם תוצאות טובות...

ודרך אגב ניסיתי בהמון פירוקיות ואין את הפנסים האלו 

וחדש הכי זול זה באליאקספרס  1100 לפנס שזה המון במיוחד לרכב שנת 2006 נראה שזה השקעה יקרה

תודה לכולם!!!!

פורסם
לפני 17 שעות, שקור כתב:

טוב שלום לכולם פשוט מדהים לראות את כל התגובות ואת הרצון לעזור!!!

לגבי הפנסים מהאיביי הם נראים דהויים אמנם לא כמו שלי אבל אחרי אין ספור ליטושים 

גם אצל בעלי מקצוע קצת קשה לי להמר כל עוד זה לא משהו טוב מאוד

מה שכן נראה לי שאנסה את השיטה עם הלכה והטרפנטין כי עד עכשיו עשו לי רק סוג של פוליש אחרי הליטוש מה גם שהליטוש היה בקטנה...וכעת אצטייד בכמה גדלים של ניירות שיוף

ומקווה שנצליח להראות לכם תוצאות טובות...

ודרך אגב ניסיתי בהמון פירוקיות ואין את הפנסים האלו 

וחדש הכי זול זה באליאקספרס  1100 לפנס שזה המון במיוחד לרכב שנת 2006 נראה שזה השקעה יקרה

תודה לכולם!!!!

אפשר לשלוח פה תמונות של הפנסים במצב הנוכחי? על מנת שנוכל להעריך מה נדרש

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...