Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

 

אז הגיע הזמן של אחי לקנות רכב ראשון

הנסיעות הן בעיקר עירוניות, לכן חשוב מאוד העניין של הדלק

מחפש גם מקסימום אמינות ומראה צעיר

 

עדיפות לגיר אוטומטי אך גם ידני יתקבל בברכה

עדיפות למרכב קטן (האצ'בק/3 דלתות/סופר מיני)

הכיוון הוא משהו בסגנון של DS3 1.2, אך העניין עם הריקול טיימינג מרתיע

אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב וגם לשמוע הצעות נוספות

 

תודה

 

Seat Ibiza - שרשור התקנה ~ Hu: Pioneer Avh-x5850

Comp: Rainbow GL-C6.2 4Ch: GroundZero gzua 4.150SQ

Sub: JBL W12GTI MKII @ Sealed box Mono: Rockford1001BD

פורסם

אם ידני מתקבל בברכה - יונדאי ולוסטר אחלה אופציה

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הוולוסטר בעיקר נראית ספורטיבית.

חשוב גם התנהגות ספורטיבית?

בתקציב הזה אפשר לקנות 208GTI מהשנים הראשונות שהיא בהחלט ספורטיבית.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

אם 208gti(רכב עצבני עם יכולות תקיפת פניות לא מבוטלות)אז את הדור השני עם ה208 כח,2015 הדור השני יכנס בתקציב אבל זה רכב שיצטרך יד בטיפולים. 

 

אופציה קלה יותר,לאון 1.4 ידנית. 

נראת מאוד קרבית ונוסעת טוב,לא ספורטיבית אבל כרכב ראשון הוא לא ידע את זה. 

ואם אוטומוט,מאזדה 3 2.0 הכי חדשה שתכנס לתקציב. 

 

לא יודע עד כמה זה טוב זה רעיון טוב רכב ראשון 208gti...נותן הרבה בטחון עד החוסר אחיזה הראשון וזה יכל להגמר רע. 

אם הוא מתחת לגיל 20- הייתי פוסל אותה. 

זה לא שהיא מפלצת תאוצה,היא לא...אבל האופי שלה חוליגן. 

פורסם

רכב ראשון, ספורטיבי. היונדאי וולוסטר 2014 עם 140 כ"ס בהחלט יתאים, לא הייתי קופץ ל 200 כ"ס ישר, קודם שישפר יכולות נהיגה.

 

https://www.yad2.co.il/vehicles/cars?manufacturer=21&model=1746&year=2014--1&price=-1-60000&hand=-1-3

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 16 שעות, Froyne כתב:

הוולוסטר בעיקר נראית ספורטיבית.

חשוב גם התנהגות ספורטיבית?

בתקציב הזה אפשר לקנות 208GTI מהשנים הראשונות שהיא בהחלט ספורטיבית.

 

לידנית יש גם התנהגות ספורטיבית.

לאוטומטית פחות כי הגיר ממש מסרס

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מציע כיוון נוסף, בדומה לסיאט לאון - אאודי A1, ממליץ עם גיר ידני אבל קיים כמובן גם באוטומט. 

מהנסיון שלי של מעל 3 שנים עם הגיר הידני ומנוע ה-1.4 טורבו מדובר ברכב זריז למדי, אמין ויחסית חסכוני בדלק. 

 

לא מדובר ברכב ספורטיבי אמיתי, אך המידות הקטנות והמנוע היחסית חזק נותנות לו אופי יותר ספורטיבי מרוב הרכבים על הכביש. 

 MINI Countryman SD F60 | Land Rover Discovery TD5
Lexus CT200h | Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
פורסם

שומר נפשו וכספו ירחק 👆

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אם יש לך סבלנות,כסף,ידיים טובות וזמן. (שאל את לאנוספורס) 

ציטוט מהשרשור ששלחת -
ם מ 2014-2015 הרכב כבר עשה מעל 100K ק"מ, והוא קונה את הרכב במטרה להישאר איתו ורוצה לסמוך עליו - עדיף לו שיעשה יישור קו (טיימינג, מכסה שסתומים, פולי משאבת מים) ויתגלגל עם האוטו קדימה. מחליפים רק את הדברים שעברם לא ידוע ויכולים לתקוע אותך באמצע הדרך בנסיעה רחוקה

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

עוד משם:

 

"להחליף מנוע בשלמותו לא כדאי כלכלית (לרוב).

 

תקרא את הסקירה שלי על המנוע הזה, יש שם גם פירוט של כל השיפורים שהוכנסו ע״י היצרן במהלך השנים. ההערה של איציק לגבי שיפור איכות השמנים מאד נכונה.

 

בגדול, מנועי thp156 שיוצרו ב-2014-2015 אמורים לתת אמינות טובה יחסית, כי הם כבר מצויידים בשרשרות תזמון העדכנית ביותר ועוד שיפורים קטנים אחרים. "

 

אני לא בא להתווכח או משהו. פשוט שוקל (כבר כמה חודשים טובים 🤔) גם לרכוש רכב ספורטיבי מעט בתקציב הנ''ל+-.

 

אז יש את ה 208, הa1, הסתכלתי גם על הרנו.

(Rs )

מצד שני, נכנסו לי ברכב האוטומט 3 פעמים בחודשיים האחרונים, אז אולי לא כדאי🤷‍♂️.

 

בכל מקרה, יש גי.טי.אי כחולה ביד 2. אולי שווה להסתכל עליה 🤷‍♂️.

פורסם

קח בחשבון שני דברים - מחיר הרכישה ו עלות האחזקה. 

אתה מדבר על רכב ספורטיבי שאינך הבעלים הראשון והיחיד שלו.  ברכבים מסויימים עלות יישור קו והתחזוקה יהיו כמעט חצי ממחיר הרכישה.

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 6.9.2022 בשעה 05:59, 106turbo כתב:

אהלן חברים

 

אז הגיע הזמן של אחי לקנות רכב ראשון

הנסיעות הן בעיקר עירוניות, לכן חשוב מאוד העניין של הדלק

מחפש גם מקסימום אמינות ומראה צעיר

 

עדיפות לגיר אוטומטי אך גם ידני יתקבל בברכה

עדיפות למרכב קטן (האצ'בק/3 דלתות/סופר מיני)

הכיוון הוא משהו בסגנון של DS3 1.2, אך העניין עם הריקול טיימינג מרתיע

אשמח לשמוע חוות דעת על הרכב וגם לשמוע הצעות נוספות

 

תודה

איפה פה הדרישות שמתחברות למילה "ספורטיבי"?
מה חשוב לו (אם בכלל) מבחינת "ספורטיביות"? תאוצה? התנהגות? תקשורת עם הנהג? אחיזה? עיצוב? 

כל אחד או יותר מהפרמטרים האלה חשובים בשביל להמליץ על משהו מתאים, וכל אחד מהם לגיטימי בפני עצמו. 

 

ספציפית לגבי ה-DS3, היא נראית נהדר והיא מאובזרת ואיכותית יותר מהאחיות שלה, אבל היא לא נותנת הרבה ספורטיביות מעבר למה שתתן 208 עם אותו מנוע וגיר. 

 

בתאריך 13.9.2022 בשעה 00:05, Ido12 כתב:

אם 208gti(רכב עצבני עם יכולות תקיפת פניות לא מבוטלות)אז את הדור השני

מתיחת פנים, לא דור שני. יש רק דור אחד של ה-208GTi. הדור השני של ה-208 הוא מה שמשווק כיום ואין לו גרסת GTi.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

×
×
  • תוכן חדש...