Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכשיר חדש

השתמשתי בו פעם אחת. שאב מדלי. עצר. וזהו הפסיק לשאוב.

החלפתי לשאיבה מברז מים - עבד מעולה

 

אחר כך החליפו לי את הצינור שאיבה - זה לא פתר שום דבר, היום ניסיתי ועדיין לא שואב

המכשיר חדש, רק יצא מהקרטון. מה נסגר?

פורסם

בוודאי

הרי המכשיר עובד מצוין כשמזרימים מים דרך ברז,

חיבור המים מברז זהה לחיבור המים דרך צינור מדלי

דרך ברז - עובד מעולה

דרך דלי - לא שואב

 

זה מצחיק, כי זה מחובר בדיוק לאותו חיבור, ההבדל היחיד הוא שמחליפים פלאג ומקור מים

פורסם

בצינור יש פילטר שצריך לנקות, כי המים מדלי לא תמיד נקיים לחלוטין כמו חיבור ישיר מברז (מה גם שעוצמת הלחץ בברז עוזרת להתגבר בקלות על ליכלוכים ברישתית - ומשאיבה מדלי זה לא עובד ככה).

 

כמו כן, מהיכרות שלי (לא עם K4 אלא עם המכשיר של בוש) - כאשר שואבים מדלי יש לבצע ניקוז אויר (במקרה של בוש - לא מחברים את אביזר הקצה אלא רק את צינור הלחץ, ומפעילים עד שיוצאים מים - ואז מחברים את ה"אקדח לחץ" לצינור)

 

 

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 5 שעות, איציק נ. כתב:

בצינור יש פילטר שצריך לנקות, כי המים מדלי לא תמיד נקיים לחלוטין כמו חיבור ישיר מברז (מה גם שעוצמת הלחץ בברז עוזרת להתגבר בקלות על ליכלוכים ברישתית - ומשאיבה מדלי זה לא עובד ככה).

 

כמו כן, מהיכרות שלי (לא עם K4 אלא עם המכשיר של בוש) - כאשר שואבים מדלי יש לבצע ניקוז אויר (במקרה של בוש - לא מחברים את אביזר הקצה אלא רק את צינור הלחץ, ומפעילים עד שיוצאים מים - ואז מחברים את ה"אקדח לחץ" לצינור)

 

 

 

ניביתי לנתק את האקדח לא עזר

חיברתי, לחצתי הרבה, כלום.

פורסם

טוב חשבתי שזה יעניין פה את הקןראים

הלכתי ליבואם שיבדוק למה ה k4 החדש לא שואב

אחרי שהתערבו איתי על הרכב שלי והשעון שלי שאני לא יודע להשתמש במכשיר

בדקו את המכשיר והוא באמת לא שואב מדלי

הלכו להביא מכשיר מהתצוגה

נחשו מה? גם הוא לא שואב מדלי

 

כמחווה של שירות טוב נתנו לי לקנות את k5 בלי אפילו הנחה של שקל אחד על מכשיר מתצוגה,

אחרי שפעמיים נסעתי במיוחד לשם להחליף צינור ולהחליף מכשיר

 

 

פורסם

מעניין.
אז שילמת רק הפרש על K5?  אני מניח שבדקת קודם שהוא שואב מדלי.

 

מה היה ההפרש אצל היבואן?

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 21 דקות, zaf כתב:

מעניין.
אז שילמת רק הפרש על K5?  אני מניח שבדקת קודם שהוא שואב מדלי.

 

מה היה ההפרש אצל היבואן?

 

 

הפרש 200 שקל

זה ממש לא שירות טוב מבחינתי

קודם כל מכונה מתצוגה (שיגיד 1000 פעם שהיא חדשה זה לא מעניין(

דבר שני במינימוםצהיה מצופה שיתן הנחה

זה לא אשמתי שהגיעה לו סידרה דפוקה והוא טרטר אותי פעמיים עד לפ"ת 

לפעמים כדי לתת שירות טוב צריך לפתוח תכיס

אבל הוא כנראה ראה לקוח שהסכומים האלה לא משחקים אצלו אז הרשה לעצמו

פורסם

מכשיר מתצוגה במקרה הזה הוא חדש, הרי אף אחד לא השתמש בו
יכלו למחול לך על ה 200 ש"ח

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

באמת מרגיז. הציוד של קרשר בדרך כלל מאוד עמיד, אפילו המכשירים הביתיים שמיצרים בסין (שלי בכלל רשום מיוצר ברומניה 😉)

מקווה שהמכשיר ישמש אותך נאמנה הרבה שנים .

אני עם שואב,גרניק ומכשיר קיטור, כבר למעלה מ 10 שנים. 

אביזרים וחלקים (שקיות/פילטרים) אני מזמין באמזון כי המחירים פה זה עושק. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

מכשיר מתצוגה במקרה הזה הוא חדש, הרי אף אחד לא השתמש בו
יכלו למחול לך על ה 200 ש"ח

 

קודם כל הוא לא נראה חדש

אין לי מושג מה עבר עליו שהוא מלא אבק 

אני נוטה להאמין שלא השתמשו בו יותר מדי ובכל מקרה הוא באחריות

שירות טוב זה לוותר על ה 200 או לפחות לתת ב 50% כי בסופו של דבר אני לא אשם שהם קיבלו סידרה דפוקה  של מכשירים

אבל כמו שאמרתי, כנראה הרשו לעצמם לזלזל כי ראו שאני לא לקוח שיתווכח על כל שקל

במחשבה שניה אולי חבל

 

בכל מקרה ממליץ לכל מי שמתכנן לקנות K4 לבקש שיפתחו וידגימו לו שהמכשיר שואב מים מדלי

פורסם

מלא אבק זה באמת לא משמעותי לגרניק
מה שחשוב שלא צבר שעות מנוע ואני די משוכנע שלא

אכן שרות טוב היה מוותר על ה 200 ש"ח כחלק מהפיצוי
 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...