Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפשת רכב חסכוני, אמין ומרווח עד 35K


אושריתת
שימו לב! השרשור הזה בן 604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגאז צפויה להיות חלשה יותר מהקורולה שלך בהנחה שאנחנו מדברים על קורולה 09-10 עם 124 כס. 

לא יודע מאיפה הנתון של ה80-90 קמש, עם אותו רכב אפשר לעלות לירושלים במהירויות שונות לגמרי כתלות במהירות הכניסה לעליה וכמה הנהג סוחט את המנוע. 

 

כל עוד את לא מחפשת רכב משמעותי יותר חזק מהקורולה שלך היום, הגאז סהכ תספק אותך בהחלט עם בונוס של צריכת דלק מצויינת לזמנה ותא נוסעים מאוד פרקטי.

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לקורולה החמודה שלך יש מנוע 1.6 , והוא יותר חזק מאשר להונדה ג'אז. בנוסף, הגיר הרציף של הונדה לא תורם לזריזות הרכב, אבל כן תורם לחסכון.

באופן כללי, רכבי הונדה עובדים על סיבובי מנוע גבוהים יותר, מה שמייצר יותר רעש בתוך הרכב.

כדי שג'אז בעלה במהירות גבוהה יותר, צריך ממש ללחוץ על הגז - זה לא פוגע באמינות רכב, הוא בנוי לזה.

יש לקרובי המשפחה שלי ג'אז 2008 שמתקרבת ל 400 אלף קילומטרים.  לא מעיפים אותה כי היא מסרבת למות, גם לא מתקלקלת. 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, daniel204 כתב:

הגאז צפויה להיות חלשה יותר מהקורולה שלך בהנחה שאנחנו מדברים על קורולה 09-10 עם 124 כס. 

לא יודע מאיפה הנתון של ה80-90 קמש, עם אותו רכב אפשר לעלות לירושלים במהירויות שונות לגמרי כתלות במהירות הכניסה לעליה וכמה הנהג סוחט את המנוע. 

 

כל עוד את לא מחפשת רכב משמעותי יותר חזק מהקורולה שלך היום, הגאז סהכ תספק אותך בהחלט עם בונוס של צריכת דלק מצויינת לזמנה ותא נוסעים מאוד פרקטי.

תודה מקרב לב 🌷 

אתם מקבלים התראות על תגובה שעלתה פה? כי אני לא. למרות שמסומן בהגדרות שאקבל.

לפני 6 שעות, vladclar כתב:

לקורולה החמודה שלך יש מנוע 1.6 , והוא יותר חזק מאשר להונדה ג'אז. בנוסף, הגיר הרציף של הונדה לא תורם לזריזות הרכב, אבל כן תורם לחסכון.

באופן כללי, רכבי הונדה עובדים על סיבובי מנוע גבוהים יותר, מה שמייצר יותר רעש בתוך הרכב.

כדי שג'אז בעלה במהירות גבוהה יותר, צריך ממש ללחוץ על הגז - זה לא פוגע באמינות רכב, הוא בנוי לזה.

יש לקרובי המשפחה שלי ג'אז 2008 שמתקרבת ל 400 אלף קילומטרים.  לא מעיפים אותה כי היא מסרבת למות, גם לא מתקלקלת. 

 

ממש ללחוץ על הגז בקטע של עליית טורים רצינית? כי אותי למדו שלא כדאי לעלות מעל 4. 

 

וקטע עם הג'ז 2008! 😅😳

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לג'ז יש גיר רציף שמתנהג  שונה, מגיע לטורים גבוהים, נשאר שם וההילוכים רצים.

אין דבר כזה שלא עולים מעל.. יש בהתאם לתנאי הדרך ומה שצריך ברגע נתון.

את צרכה לחשוב מה הסדר עדיפות, רוצה לחסוך יותר או לעלות לירושלים ב 15 קמש יותר?

ואם רוצה את שניהם, תעלי את התקציב

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, לירון .ה. כתב:

לג'ז יש גיר רציף שמתנהג  שונה, מגיע לטורים גבוהים, נשאר שם וההילוכים רצים.

אין דבר כזה שלא עולים מעל.. יש בהתאם לתנאי הדרך ומה שצריך ברגע נתון.

את צרכה לחשוב מה הסדר עדיפות, רוצה לחסוך יותר או לעלות לירושלים ב 15 קמש יותר?

ואם רוצה את שניהם, תעלי את התקציב

אז בגיר רציף לעלות לטורים גבוהים זה סבבה מבחינת לא לדפוק ת'אוטו?

 

בכמה צריך להעלות את התקציב בשביל לקבל את שניהם?

לפני 4 שעות, rowytab כתב:

את מחליפה את הקורולה כדי להשיג צריכת דלק יותר טובה? או סיבה אחרת

אני מחליפה את הקורולה כי היא הורדה מהכביש. ולא חוזרת אליה בגלל צריכת דלק וכי ההונדה יותר נוחה לי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה את חושבת שלעלות לטורים גבוהים זה "דופק" את האוטו. המנוע מתוכנן להגיע לטורים כאלו, יש גם מה שנקרא מנתק הצתה, המנוע "חותך" ולא נותן להגיע לסל"ד שמזיק לו.

אם כל כך חשוב לך לא להגיע לטורים גבוהים, תקני רכב דיזל, שאספקת הכוח שלו נמצאת על הטווח היותר נמוך של הסקלה.

גיר רציף ככה בנוי, מתייצב על סלד מסויים והילוכים עוברים.

אם את רוצה רכב יותר חזק וגם היברידי, יאריס יותר חדשה, לא סגור על מחיר.

מניח ש 50000 היום זה השאיפה שלך

אבל בוא נחכה לאחרים

כריזמה אייר 2002 יד ראשונה

יאריס 2005, כמו חדשה

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, לירון .ה. כתב:

למה את חושבת שלעלות לטורים גבוהים זה "דופק" את האוטו. המנוע מתוכנן להגיע לטורים כאלו, יש גם מה שנקרא מנתק הצתה, המנוע "חותך" ולא נותן להגיע לסל"ד שמזיק לו.

אם כל כך חשוב לך לא להגיע לטורים גבוהים, תקני רכב דיזל, שאספקת הכוח שלו נמצאת על הטווח היותר נמוך של הסקלה.

גיר רציף ככה בנוי, מתייצב על סלד מסויים והילוכים עוברים.

אם את רוצה רכב יותר חזק וגם היברידי, יאריס יותר חדשה, לא סגור על מחיר.

מניח ש 50000 היום זה השאיפה שלך

אבל בוא נחכה לאחרים

למדתי מחבר'ה ממש ותיקים על הכביש שלא טוב לתת לרכב להחנק, אם שומעים שהוא מתאמץ מדי- להרפות מהגז. לכן הקטע עם הטורים.

זה היה הרבה לפני עידן הגיר הרציף. תכלס- נראה לי שזה היה על ידני.

 

זה לא שורף יותר דלק כשהרכב מתאמץ?

 

יאריס קטנה לי מדי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה בעליה הרכב צורך יותר דלק, כל רכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיפור, זה תקין.

את צריכה להתרגל לזה ( אם תקני ג'אז), כי בקורולה היה יותר שקט במאמץ.

אגב, לא רק ג'אז, גם סיוויק 1998-2000 עבדו על טורים גבוהים מהרגיל ברכבים משפחתיים אחרים עם מנועי 1.6, ללא בעיות אמינות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, vladclar כתב:

אין סיפור, זה תקין.

את צריכה להתרגל לזה ( אם תקני ג'אז), כי בקורולה היה יותר שקט במאמץ.

אגב, לא רק ג'אז, גם סיוויק 1998-2000 עבדו על טורים גבוהים מהרגיל ברכבים משפחתיים אחרים עם מנועי 1.6, ללא בעיות אמינות.

אז אני אמורה לשמוע שהאוטו צועק ולחיות עם זה בשלום ואין צורך להקל עליו?

ותגדיר טורים גבוהים... פליז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיר אוטומטי הטורים יורדים כאשר הרכב מחליף הילוך. בגיר רציף אין הילוכים, הרכב צובר מהירות והטורים עולים ללא "בורות" ככל שהרכב מתאמץ יותר. אני לא יכול להצביע על מספרים מדוייקים, זה תלוי בסיטואציה  מסויימת .

פשוט כל ההרגשה היא אחרת, וצריך להתרגל אליה. יכול להיות שזה בכלל לא יהיה סיפור בשבילך.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, vladclar כתב:

בגיר אוטומטי הטורים יורדים כאשר הרכב מחליף הילוך. בגיר רציף אין הילוכים, הרכב צובר מהירות והטורים עולים ללא "בורות" ככל שהרכב מתאמץ יותר. אני לא יכול להצביע על מספרים מדוייקים, זה תלוי בסיטואציה  מסויימת .

פשוט כל ההרגשה היא אחרת, וצריך להתרגל אליה. יכול להיות שזה בכלל לא יהיה סיפור בשבילך.

 

אצטרך פשוט לנסוע על רכב כזה מחוץ לעיר כדי להבין על מה מדובר. בתוך העיר במהירויות נמוכות- לא הבחנתי בזה בכלל.

 

תודה רבה ושבת שלום!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגיר רציף הטורים אכן עולים ככל שהמהירות עולה, בהאצה הטורים מטפסים גבוה יותר וכשהמהירות מתייצבת הטורים חוזרים למס הסיבובים המתאים למהירות. 

 יש קשר ישיר בין נהיגה בטורים גבוהים לבלאי הרכב והגברת צריכת הדלק, זה נכון שברכב עם תיבה רציפה הטורים מטפסים גבוה יחסית בהאצה אבל ברור שיש הבדל אם סוחבים את המנוע עד למנתק בהאצה ללחיצה שקולה שלא עוברים את ה3.5-4 בטורים ברכב בנזין.

 

 

היום: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ הונדה סיוויק האצ'בק 16'

הקודם: אאוטלנדר פרימיום 20' (ליסינג זמני) / קיה פורטה 15'

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 604 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...