Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 20 שעות, Buki כתב:

באתר של וולוולין כתוב שאת הנוזל הזה אפשר למלא לכל רכב באשר הוא ולערבב עם כל נוזל קיים.

 

לגבי השמן, אני לא אוהב להשתמש בשמנים Low Saps (תקן ACEA C) במנועים שלא דורשים את זה, מנוע של סיריון לא דורש. 

 

 

צריך לזה מים הדומים נכון?(לסיריון זה נקרא מים לרידאטור?) זה משנה איזה מים? 

ושמן 5w-30 api sl?  משנה איזה חברה השמן?

 ומה טווח המחירים של השמן והמים?

 

עריכה אחרונה על ידי Or l
פורסם

בוקי כתב לך דברים חשובים. תקרא שוב את מה שהוא כתב, לפני שאתה שואל שאלות. זה לא מים, זה נוזל קירור והוא אכן צריך להיות אדום. על האריזה כדאי שיופיע ASIAN VEHICLE כפי שבוקי כתב. באיזור 80 ש"ח לגלון. חברת השמן לא הכי קריטית, וזה יותר עניין של כמה אתה מוכן לשלם. 70 עד נגיד 150 ש"ח ל-4/5 ליטר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 דקות, mcaspi כתב:

בוקי כתב לך דברים חשובים. תקרא שוב את מה שהוא כתב, לפני שאתה שואל שאלות. זה לא מים, זה נוזל קירור והוא אכן צריך להיות אדום. על האריזה כדאי שיופיע ASIAN VEHICLE כפי שבוקי כתב. באיזור 80 ש"ח לגלון. חברת השמן לא הכי קריטית, וזה יותר עניין של כמה אתה מוכן לשלם. 70 עד נגיד 150 ש"ח ל-4/5 ליטר

ממש תודה! 

קראתי את מה שהוא כתב כמה פעמים

אבל כולם אומרים לי שזה מים אדומים אז לא הבנתי.  

מישהו הציע לי את זה זה בסדר? 

 

20220815_124125.jpg

פורסם
בתאריך 16.8.2022 בשעה 14:28, mcaspi כתב:

לא מומלץ. נכתב לך לשים לב ל-ASIAN VEHICLE. תמצא אותם בד"כ בחנויות חלפים/אוטודיפו.

בסוף נוזל קירור קניתי את זה (בסדר?) והמוכר אמר לי בכלל שלסיריון צריך נוזל ירוק 

ושמן קניתי את זה בקבוק זהב 4 ליטר(איך הוא)

אבל היה גם את הבקבוק השחור והבקבוק התכלת הם גם טובים? 

@Buki אשמח לחוות דעת

 

 

20220818_120527.jpg

20220818_120759.jpg

20220818_113730.jpg

20220818_120513.jpg

פורסם

נוזל קירור בסדר, שמן רוסי מאושר על ידי לאדה לא הייתי קונה מתוך עקרון...אבל התקן מתאים ואין בעיה להשתמש בו.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 11 דקות, Buki כתב:

נוזל קירור בסדר, שמן רוסי מאושר על ידי לאדה לא הייתי קונה מתוך עקרון...

מסתומרת?

לפני 11 דקות, Buki כתב:

 

אבל התקן מתאים ואין בעיה להשתמש בו.

היה עדיף את השחור?

פורסם
לפני שעה, Or l כתב:

מסתומרת?

שמעות שלפני כחצי שנה רוסיה פלשה למדינה אחרת? 

לא רוצה לתמוך בכלכלה שלהם אבל זה נושא לדיון אחר.

 

 

אני לא יודע עד כמה שמנים Low Saps כמו SN+ ו ACEA C (שני האחרים שצילמת) טובים למנועים שתוכננו לפני 20 שנה. 

 

השמן הרוסי שקנית הוא הוא SL ומלבד זה שזה לא יצרן מוכר בארץ, הוא מתאים לרכב. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 10 דקות, Buki כתב:

שמעות שלפני כחצי שנה רוסיה פלשה למדינה אחרת? 

לא רוצה לתמוך בכלכלה שלהם אבל זה נושא לדיון אחר.

אני לא מבין בחברות שמנים לדעת איפה יוצרו אבל להבא...

לפני 10 דקות, Buki כתב:

 

 

אני לא יודע עד כמה שמנים Low Saps כמו SN+ ו ACEA C (שני האחרים שצילמת) טובים למנועים שתוכננו לפני 20 שנה. 

 

השמן הרוסי שקנית הוא הוא SL ומלבד זה שזה לא יצרן מוכר בארץ, הוא מתאים לרכב. 

ממש תודה רבה!!!! על כול העזרה 

פורום מושלם♥️♥️♥️♥️

פורסם
לפני 17 שעות, Buki כתב:

אני לא יודע עד כמה שמנים Low Saps כמו SN+ ו ACEA C (שני האחרים שצילמת) טובים למנועים שתוכננו לפני 20 שנה.

קסטרול ממליצה על שמן SN+/C3.

פורסם

בשביל מה סיריון 2008 צריך שמן SN+? התקן הזה עוד לא היה קיים כאשר יצרו את הרכב.

גם יאריס עם מנוע זהה לא נדרש לתקן הזה, ולרכבים מ 2008 ועד 2012 הדרישה של טויוטה זה SM .

SN+ זה שמן עם תוספים למניעת הצתה מוקדמת ברכבי טורבו בנזין כמו של אופל 1.4 או פורד 1.5. זה שמן יותר יקר, ללא ההצדקה ברכב המדובר..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 

לפני שעתיים, mcaspi כתב:

קסטרול ממליצה על שמן SN+/C3.

נכנסתי למחשבון בחירת שמנים של קסטרול.

 

בתור המלצה ראשונה הוא נותן 5W30 בתקן M שאני לא מכיר.

 

בתור אלטרנטיבות הוא נותן 0W20 בתקן GF שאני גם לא מכיר.

ובתור אלטרנטיבה שילישית 5W30 בתקן C3.

 

 

היבואן בארץ בכלל המליץ בזמנו על  15W40 או 10W40, באוטו עצמו יש מדבקת יצרן עם רשימת הנוזלים המומלצים ושם מופיע 5W30 בתקן API G ומעלה.

 

 

בקיצור, יש מגוון שמנים שמתאימים, אני ממליץ על מה שיש לי ניסיון איתו ולא יכול להתייחס לכל האופציות האחרות שלא נסיתי. 

 

 

 

×
×
  • תוכן חדש...