Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 40 דקות, Sqwaden כתב:

 

אתה מדבר על ה2500 קומפלט?

זה מה שמוכרים ברוב חנויות האודיו לרכבים, אומנם עם מגבר סיני אבל זה עושה את העבודה לאזרח ה"פשוט".

אני מדבר על חבילה שכוללת 

מגבר משולב פרוססור

מונובלוק 

סט קומפוננט 

סאב וופר 

כיוון הפרוססור והתקנה ב4500 

את זה אין ברוב החנויות

פורסם
לפני 11 שעות, V6 כתב:

לפעמים כשאני קורא שרשורים כאלה, אני מתפלא על הפער בין "בעל העסק" ל"לקוח".

פותח השרשור ככל הנראה לא הולך לעלות את התקציב ל-10K ואם הוא מותח את ה-2500 זה ל-2700 בלחץ...

איך ממה שהוא ביקש (קומפוננט מגבר וסאב) מציעים לו איטום בחצי מהתקציב.

ואם צריך איטום (עצה טובה לכשעצמה) למה הכי יקר? 

ואם הוא רוצה לעשות לבד למה להציע מבצע התקנה?

 

פספסתי משהו??

 

לעוסקים בתחום תמיד יהיה אינטרסט להציע את שירותם ולהציג את הסיבות שבגינם כדי לרכוש את שירותם.
להגיד ת'אמת לרוב עדיף ללכת לבעל מקצוע - כמובן תלוי באיזה מחיר ובאיזה תמורה.

זה הכל, להתקין איטום לבד אפשרי - השאלה יש לך את הידע איך להשתמש בחומר כמו שצריך, באיזה כמוניות, איזה סוג מתאים לאיפה, והאם לא תהרוס את הרכב תוך כדי(קלפיסים וכו').
גם להתקין לבד אפשרי - השאלה אם אתה יודע איך, זה ידע שלוקח זמן לללמוד.

בחירת ריכיבים,  ב-6000ש"ח אני יכול לבחור לך ציוד שאתה תתגעגע למערכת המקורית ברכב, צריך לדעת לבחור, צריך לדעת לשלב.

בקיצור הכל אפשרי ללמוד אבל זה לוקח כמה חודשים, לפעמים עדיף לשלם וזהו.
הבעיה מצד שני ש97% מהמתקינים בארץ חפרים ולא הייתי משלם להם שקל.

יש פה הרבה שעוזרים ללא אינטרס כמו AUDIO KING, BEEKER, LANOSFORCE וכו'.
אני שעוד היה לי כוח ואז הבנתי שאני כותב 15 דק' והם גם ככה בוחרים בסוף במגבר V12 3000W.

  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

HU: Mosconi Amas-96k Optical Out-> DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: Zapco Z-150.6 AP

Front: Scanspeak 16W/4531G06 + Hybrid Audio X3-CP + Hybrid Audio X1

Sub: 2x UnderSeat JL-AUDIO ACP108LG-W3v3

פורסם
בתאריך 14.8.2022 בשעה 00:18, DRcarLEd כתב:

אהלן מה נשמכ

 

איזה דגם הרדיו דיסק שלך ? מאוד משפיע על איכות הסאונד. אפילו תצלם אם הוא כבר מותקן

 

ואיזה שנה הרכב 

 

קיט התקנה תעלה תמונות דגם.  גם חשוב לבחור קיט טוב מאוד ולא פשוט 

 

בתקציב שלך אם אתה עושה את ההתקנה לבד ניתן לבחור מוצרים שיעשו את העבודה מעולה 

רדיו דיסק פיונר דגם deh-s300bt. 

לגבי קיט לא יודע.. 

בנוסף קיימץ בעיה קטנה... שנכראה נובעת מהתקנה גרועה, יש צפצפוף מאוד קטן, קבוע(לא רעשי מנוע במערכת) 

וכרגע כן הותקן בידוד סיני מאלי, כי כבר הוזמן... בכל מקרנ להשקיע בבידוד בארץ כרגע לא בא בחשבון.. 

בתאריך 14.8.2022 בשעה 11:04, kalmangar כתב:

 

לעוסקים בתחום תמיד יהיה אינטרסט להציע את שירותם ולהציג את הסיבות שבגינם כדי לרכוש את שירותם.
להגיד ת'אמת לרוב עדיף ללכת לבעל מקצוע - כמובן תלוי באיזה מחיר ובאיזה תמורה.

זה הכל, להתקין איטום לבד אפשרי - השאלה יש לך את הידע איך להשתמש בחומר כמו שצריך, באיזה כמוניות, איזה סוג מתאים לאיפה, והאם לא תהרוס את הרכב תוך כדי(קלפיסים וכו').
גם להתקין לבד אפשרי - השאלה אם אתה יודע איך, זה ידע שלוקח זמן לללמוד.

בחירת ריכיבים,  ב-6000ש"ח אני יכול לבחור לך ציוד שאתה תתגעגע למערכת המקורית ברכב, צריך לדעת לבחור, צריך לדעת לשלב.

בקיצור הכל אפשרי ללמוד אבל זה לוקח כמה חודשים, לפעמים עדיף לשלם וזהו.
הבעיה מצד שני ש97% מהמתקינים בארץ חפרים ולא הייתי משלם להם שקל.

יש פה הרבה שעוזרים ללא אינטרס כמו AUDIO KING, BEEKER, LANOSFORCE וכו'.
אני שעוד היה לי כוח ואז הבנתי שאני כותב 15 דק' והם גם ככה בוחרים בסוף במגבר V12 3000W.

חלק מהרצון להתקין לבד, זה הלמידה תוך כדי,  והחיבור לתחום, וכמובן ההרגשה של עשה זאת בעצמך 💪

פורסם
בתאריך 10.8.2022 בשעה 15:16, Slavaaa כתב:

תקציב 2500₪(עדיפות לפחות כמה שאפשר)

אתה יכול ללכת על הסטאפ הבא ואני דיי בטוח שתהיה מרוצה.

Infinity kappa 60csx

Infinity Reference 3004A

JBL STAGE 1200B

__________

זה סטאפ נהדר באזור 2000 שח 

שישאיר לך עוד תקציב לציוד התקנה.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 23 שעות, AUDIO KING כתב:

אתה יכול ללכת על הסטאפ הבא ואני דיי בטוח שתהיה מרוצה.

Infinity kappa 60csx

Infinity Reference 3004A

JBL STAGE 1200B

__________

זה סטאפ נהדר באזור 2000 שח 

שישאיר לך עוד תקציב לציוד התקנה.

 

 

הסט הזה, לא יהיה צורם?  הסט הקודם שהומלץ בפוסט, הרמקולים של מורל, הבנתי שהם צורמים.... 

ואם במקום המגבר שהומלץ,אלך על מגבר jbl GTR104 שכולל משדר בלוטוס, וככה בעצם אני עוקף את כל כיווני הרדיו דיסק למיניהם... 

יש לזה יתרונות/חסרונות? 

לפני 2 דקות, Slavaaa כתב:

הסט הזה, לא יהיה צורם?  הסט הקודם שהומלץ בפוסט, הרמקולים של מורל, הבנתי שהם צורמים.... 

 

פורסם
בתאריך 10.8.2022 בשעה 15:16, Slavaaa כתב:

כל זה יתחבר לרדיו דיסק של פיונר (מספיק טוב??) 

ואין לך ברדיודיסק הזה BT.?.

אם כך בנסיבות העניין הייתי בוחר להחליף את הרדיודיסק באחד עם BT  ולא ללכת על מגבר עם מודול BT

ישנם היום מכשירים זולים מעולים ,עם איקולייזר \קרוסים\ תיקוני זמנים כמו Pioneer DEH-S4250BT

או כמו kenwood kdc-bt306u למשל.

 

בתאריך 14.8.2022 בשעה 01:07, DIN_13345 כתב:

הי בתקציב של עד 2500 שח 

ההיתי הולך על הציוד הנל 

קומפוננט מורל טמפו אולטרה 602

מגבר פיונר GMD 9704

סאב אלפין sbe1244br 

 

ציוד מצוין התקציב הנל 

זאת גם הצעה יפה מאוד.

 

המורל טמפו אולטרה שהוצע הוא סט נהדר 

בטווח המחיר שלו. סידרה ידועה של מורל עם טוויטרים דומיננטים\צורמים היא סידרת הוירטוס.

 

ההצעה שאני הצעתי לך 

היא בהתאם לטעמי האישי ,אני חושב שהציוד שהמלצתי לך הוא ציוד נהדר למחיר שלו.

הסט עצמו נציל עם עכבה נמוכה חזק איכותי ונותן תוצאה ממש יפה למחירו.

 

אם אתה ממש רגיש לעניין ומחפש סט עם טוויטר נעים 

אז  המורל טמפו אולטרה 602 מגיע עם טוויטר ממש נעים 

ואני ממליץ לך גם באותו אזור מחיר על HERTZ CPK 165 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם

למה לא ללכת על מוצרי יד שניה? יש המון מוצרים שקורצים מאוד

אני לא הייתי שולל אם אני הייתי מחפש

אפשר לחשוב על הכיוון לדעתי

Hu: Pioneer Deh-80prs| Amp:Jl Audio Slash 450.4v2| Mono amp: Jl Audio Slash 500.1v2| Comp:Hertz Mille legend1650.3 active| Subwoofer: JlAudio 10w7AE2

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: 

התקציב כרגע ירד למינימום האפשרי(סיבית אישיות) 

עכשיו לתמונה המלאה: 

ברגע זה יש ברכב מגבר jbl club 4505. 

קומפוננט של jbl שעלה לפני כשלוש שנים סביב ה350, זוג רמקולים מאחורה coax של jbl(בשניהם אין לי מושג מה הדגמים) 

וסאב של אלפיין, שמתפקד בצורה טובה. 

הקומפוננט צורם בצורה מחרידה, לאחר המון. כיוונים ברדיו דיסק, בעיקר של אקולייזר, יש שתי אפשרויות, או לעשות איכות גרועה ולא מדוייקת אבל הרמקול לא יהיה צורם, או לעשות שיהיה מדויק יותר, אבל צורם ולא נעים בכלל (עד כיבוי המוזיקה) 

בנתונים המתוארים, מה הייתם מחליפים, במינימום תקציב?? 

אולי רק קומפוננט? לקומפוננט נציל ולא צורם? 

או שלתוצאה טובה חייב להחליף הכל? 

תודה רבה לתשובות עד כה... 

פורסם
לפני 6 דקות, Sqwaden כתב:

תחליף קומפוננט, לjbl יש דגמים נצילים שנשמעים מעולה.

כרגע יש jbl, שנשמעים גרוע, אז להחליף קומפוננט גרוע לאותה חברה, נשמע כמו זריקת כסף לפח

פורסם
לפני 45 דקות, Slavaaa כתב:

כרגע יש jbl, שנשמעים גרוע, אז להחליף קומפוננט גרוע לאותה חברה, נשמע כמו זריקת כסף לפח

 

איזה דגם של קומפוננט יש לך?
 

פורסם
לפני 24 דקות, Sqwaden כתב:

 

איזה דגם של קומפוננט יש לך?
 

אני לא יודע, הותקן לפני 3 וחצי שנים.. 

בכל מקרה אוותר על jbl.. 

 

פורסם
בתאריך 17.9.2022 בשעה 12:48, Sqwaden כתב:

 

איזה דגם של קומפוננט יש לך?
 

היום פורק והתגלה jbl gx600c. 

במקומו הורכב HERTZ DSK 165.3. 

עדיין נשמע מאוד מאוד צורם.. 

אני מתחיל להתייאש, החלפת הרמקולים לא תרמה בכלל... 

מה יכול להיות לדעתכם?

פורסם
לפני 13 דקות, Slavaaa כתב:

היום פורק והתגלה jbl gx600c. 

במקומו הורכב HERTZ DSK 165.3. 

עדיין נשמע מאוד מאוד צורם.. 

אני מתחיל להתייאש, החלפת הרמקולים לא תרמה בכלל... 

מה יכול להיות לדעתכם?

אתה עכשיו בשלב שנקרא דמי לימוד 

אם תמשיך לעשות הכל בעצמך ולא להקשיב לבעלי מקצוע גם יהיה לך צורם ובסוף יתכן שתקבל נזק באוזן שזה הכי גרוע 

יש כמה אופציות או שתקנה 2 סטים זולים ותקח מהם את הקרוס אוברים כדי שתוכל לעשות התקנה שהיא חלקית אקטיבית

ואז תוריד עוצמה לטוויטר איך שאתה רוצה 

או שתרכוש פרוססור ותקבל איכות אמיתית

פורסם
לפני 33 דקות, Slavaaa כתב:

היום פורק והתגלה jbl gx600c. 

במקומו הורכב HERTZ DSK 165.3. 

עדיין נשמע מאוד מאוד צורם.. 

אני מתחיל להתייאש, החלפת הרמקולים לא תרמה בכלל... 

מה יכול להיות לדעתכם?

 לפני שאתה מתייאש . 

תעלה צילום של HU שמותקן ברכב 

בנוסף תעלה תמונות של הכיוונים שעשית גם במגבר וגם ברדיו יש מצב שזה פשוט לא מכוון או לחלופה גם יכול להיות פאזות הפוכות ברמקולים 

×
×
  • תוכן חדש...