Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עלות טיפולים BMW 320I


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני שעתיים, dorgo כתב:

צר לי להוריד לך מהרכב הזה, הבדיקה הזאת לא נראית כמו השטויות הרגילות שהם כותבים.. מה הבוחן אמר כשהוא סקר את הדו״ח?

ניראה שהוא מוזנח. לא אמורות להיות נזילות שמן מהמנוע ומהטורבו (מה זה מנוע לחידוש?) והרכב גם אחרי תאונה (פגיעה בחזית והחלפת דלתות).

אני הייתי מחפש משהו שמור יותר ומטופל בהתאם עם הסטוריה מלאה, לא חסרות סדרה 3 למכירה.

לתקן את הרכב הזה ולעשות לו יישור קו יהיה יקר, לפי מה שזה נראה פה (אם הכל נכון) זה יהיה 10 בקלות אם אתה הולך למוסך טוב שמתמחה במותג.
 

כנראה אין לך סדרה 3 כי למצוא f30 במצב טוב מהשנתון הזה זה חתיכת סיפור.מדבר מנסיון אישי

לגבי בדיקה, זה נראה רע מאד . נורית צ'ק אנז'ן דלוקה זה לא טוב. כנראה מידת צמיגים הוחלפה ולא עודכנה או לא תואמת. נזילת מכסה שסתומים זו פשוט מחלה של כל f30 ולא משנה איזה מנוע. אם מערכת קירור לא תקינה אז ממש הייתי רץ מהרכב הזה.תנסה אולי לבדוק סדרה 1 עם מנוע 2 ליטר אבל שנתון יותר טרי

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

נכון :)

הייתה לי בעבר 316 ומאז אני עם סדרה 1/2.

אני יודע שסדרה 3 היא הכי נמכרת שלהם, אז היה לי הגיוני שבין כל המודעות תצוץ אחת שעונה על הדרישות - לא הגיוני שכולם מזניחים עד כדי כך. גם בקבוצות פייסבוק של במוו אין ישועה?

פורסם

אני פשוט לא מצליח למצוא אחת שטיפלו בה כמו שצריך, ראיתי כבר שש שבע מכוניות, כמעט כל מה שמצאתי הלכתי לראות.

 

ספיציפית את זאת שעשיתי עליה את הבדיקה (את הרוב בכלל לא לקחתי לבדיקה לא היה טעם) גם אהבתי (צבע חוץ צבע פנים), רציתי בעיקר להבין האם זה משהו שאפשר לחזור ממנו או שהזנחה כזאת זה משהו שידפוק את הרכב בצורה כרונית גם אם אני אתקן את זה (עם הורדה במחיר בהתאם). התחושת בטן שלי היא לא להיכנס לזה, סתם כבר עייף מלהמשיך לחפש רכבים.

 

מנוע לחידוש - לחדש שסתומים

הצמיגים אכן לא תואמים + גאנטים גדולים מאוד

מערכת קירור באמת מדאיג

 הבוחן היה נראה לי בהלם מהמצב הרע של האוטו, הוא אמר שהוא לא מצליח לראות את המספר מנוע מרוב נזילות שמן.

פורסם

התעללו בשבילי אומר שחיקה גבוהה, לא הזנחה. לא חושב שאמצא רכב כזה אצל זקנה בת 80 אבל מינימום של לדאוג לרכב שאתה נוסע עליו, לא יודע אולי אני נותן לאנשים יותר מידי קרדיט.

פורסם (נערך)

להחזיק במוו בת 10 עולה יותר יקר מאשר להחזיק במוו חדשה. אם זאת כבר אמרתי שנזילת באטם בית שסתומים זה משהו שכל f30 עוברת במהלך חייה. וכנראה גם מאגן השמן. מנוע הזה גם מחייב החלפת רצועת טיימינג ב 100-130 אלף קילומטר ויכול להיות שהצ'ק דולק כי פשוט לא עשו טיפול ולא איפסו. בגדול זו עבודה של סדר גודל 10 אלף שקל אם זה רק זה(אטם שסתומים, אטם אגם שמן, ברקסים) .כדי להיות בטוח זה רק לנסוע לבימר שיראה ויתחבר עם מחשב. 

עריכה אחרונה על ידי 98civic

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

הרכב נראה שחוט שעבר חיים מאוד קשים ותחזוקה לקויה ביותר.

הייתי בורח ממנו כמו מאש.

יישור קו לאו דווקא יציל אותך מהוצאות גדולות בהמשך.

תרחיב את החיפוש ללקסוס is או אינפיניטי g37.

הרכב ששמת את הבדיקה שלו נראה גמור לחלוטין.

פורסם
לפני 3 שעות, alex321 כתב:

שור קו לאו דווקא יציל אותך מהוצאות גדולות בהמשך.

יכול לפרט על מה אתה חושב?

 

@98civic כן אני לא רואה את זה עולה פחות מ10, אולי אפילו 20 ומעלה תלוי כמה מהדברים נכונים.

פורסם

אם אין לך ידע במכונאות, כך שתוכל לעשות חלק מהדברים בעצמך (ואלה שלא - לפחות תדע מה הבעיה, שלא ישחילו לך דברים שלא צריך), הייתי ממליץ לך לא להיכנס לזה.

 

 

כבר חתמתי...

פורסם

10 רשמתי רק עבור אטמים וברקסים. לא ברור מה עם מערכת קירור. בגדול , כן להעדיף רכב אחר. אולי אפילו 328.

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

סבלנות בסוף תמצא, לא מטפלים בהם כי הכל יקר מאוד.

תחפש יד נמוכה.

לפי דעתי רכב כזה זה בור בלי תחתית אבל, ניתן לך להגיע למסקנה בעצמך.

פורסם

אם הבעלים יהיה מוכן לבוא למוסך אני אלך איתו, יעזור לי גם לקבל הערכה טובה לכמה יעלו טיפולים.

 

בכל מקרה, ממשיך לחפש. ארחיב את החיפוש לעוד דגמים של bmw.

פורסם (נערך)
בתאריך 28.7.2022 בשעה 23:57, akelev כתב:

התעללו בשבילי אומר שחיקה גבוהה, לא הזנחה. לא חושב שאמצא רכב כזה אצל זקנה בת 80 אבל מינימום של לדאוג לרכב שאתה נוסע עליו, לא יודע אולי אני נותן לאנשים יותר מידי קרדיט.

תעמוד בכל מיני צמתים בצפון ת"א ותחכה לתפוס זקנות או נשים מבוגרות כשהן עומדות באדום ואז תשאל אותן אם מוכרות...תתפלא, (או שלא, כי זה ת"א בעצם) רואה באיזור הזה לא מעט בימרים סדרה 3 בגרסאות כניסה שננהגות בידי נשים מבוגרות והרכבים האלה נראים שמורים להפליא ותחושת בטן שלי, גם מטופלים יפה. 

עריכה אחרונה על ידי BRAVO30
×
×
  • תוכן חדש...