Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים:
אשמח לתובנות לגבי הרכבים

1. לקנות את הקיה פיקנטו שלי (הייתי בליסינג שלוש שנים) - מחיר מהליסינג 58820 ש"ח (קיה 2019, 53000 ק"מ)

2. ניסאן מיקרה ידני 2017, 93 ק"מ. הייתה אצל אדם אחד כל השנים- 30,000 ש"ח

3. רנו קליאו ידני 2016, 86 ק"מ, מחיר: 37000
חשוב אמינות ונוחות בנסיעה (ומחיר).
כמו שרואים משורה 1,בשלוש שנים האחרונות נסעתי 53000 ק"מ (כלומר כל שנה 17666 ק"מ)

 

פורסם (נערך)

נוחות הנסיעה - ללא ספק רנו.

מחוץ לעיר בכלל אין מה להשוות.

הדגם הידני בגדול אמין למדי.

אבל כל מיני תקלות קטנות ומעצבנות כנראה יכולות להופיע בסבירות גבוהה בקליאו. 

ניסאן מיקרה 2017 זה עוד הדגם הישן עם נוחות ספרטנית,  ירידה אחרי פיקנטו.

אם לא הפריע לך שום דבר בקיה מבחינת הנוחות וההרגשה בכבישים פתוחים, זאת האופציה הבטוחה, החדשה.

אני רק מתקשה להבין את ההשוואה בין רכבים שמחירם בהפרש של 20 אלף₪. במחיר של פיקנטו 2019 אתה קונה קליאו 2019 ידנית 

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הקליאו עדיפה די מבחינת הכול, לכן הייתי בוחר בה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, vladclar כתב:

נוחות הנסיעה - ללא ספק רנו.

מחוץ לעיר בכלל אין מה להשוות.

הדגם הידני בגדול אמין למדי.

אבל כל מיני תקלות קטנות ומעצבנות כנראה יכולות להופיע בסבירות גבוהה בקליאו. 

ניסאן מיקרה 2017 זה עוד הדגם הישן עם נוחות ספרטנית,  ירידה אחרי פיקנטו.

אם לא הפריע לך שום דבר בקיה מבחינת הנוחות וההרגשה בכבישים פתוחים, זאת האופציה הבטוחה, החדשה.

אני רק מתקשה להבין את ההשוואה בין רכבים שמחירם בהפרש של 20 אלף₪. במחיר של פיקנטו 2019 אתה קונה קליאו 2019 ידנית 

 

היי,
תודה רבה על התשובה.
הסיבה שבהשוואה הוספתי את המחיר של הקיה,
היא בגלל שהחברת ליסינג נותנת הנחה מיוחדת אם אתה קונה את הרכב שהשתמשת בו, אז חשבתי שאולי המחיר מאוד אטרקטיבי ושווה לי 
להשקיע יותר כסף בגלל ההנחה.
לגבי נוחות, לא היה לי בעיה בדרך כלל אם הקיה למעט בנסיעות ארוכות שלא היה נח בצוואר (היה לי בעבר סיאט ושם הייתי יכול לנהוג שעות וזה כאילו יושב על כסא במשרד ולא היו כאבים)
אז אני מבין שברנו המצב יותר טוב מבחינת נוחות אבל בניסאן יותר בעייתי..


 

פורסם (נערך)

כן, ניסאן עם נוחות ירודה ( אלא אם אתה מגיע מסוזוקי אלטו). המושב ברנו נוח יותר ( כנראה גם נוח יותר מסיאט ).

אם אתה מקבל את קיה בהנחה והוא סבבה לך בנהיגה, אולי באמת שווה לשלם יותר וליהנות מרכב חדש יותר שאתה מכיר מהיום הראשון שעלה לכביש. הרכב אמין מאוד. כל עוד אין משפחה עם ילדים,  אפשר למשוך איתו.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היי vladclar,

האמת שמעדיף לקנות רכב זול יותר..
לא נוסע יותר מדי (מעריך 1000 ק"מ בחודש ולכן חבל להשקיע)
בנוסף יש ילדה אבל לא מפריע לי (לפחות כרגע בקיה), מאיזו בחינה אמור להפריע מבחינת מקום?
יש הצעות אחרות לרכבים בתקציב הזה? (של עד שלושים וקצת אלף)
חשבתי אולי גם איזה מאזדה ישנה (שהבנתי שמאוד אמינות)
ידניות חשבתי רק בגלל שהבנתי שקצת זולות וקלות, אהל לא חובה

 

פורסם

 מאזדה 2 כן אמינה מאוד. גם סוזוקי סוויפט. אבל אלה רכבים יקרים יותר מאשר קליאו. אז בתקציב של 30 אלף יהיו ישנים ועם צרות של אחרים.

 

קיה לא נוחה להעמסת עגלת תינוק,  בגלל בגאז' קטן. אבל אני מבין שזה לא משנה במקרה שלך.

 

ככל שהשרשיר מתקדם, אני יותר מסכים עם Buki לגבי פיקנטו כאופציה מובילה ושווה השקעה. זה גם רכב מבוקש יחסית שישמור על ההפרש במחיר בינו לבין הרכבים האחרים ויותר זולים שהוזכרו כאן, גם בעתיד . 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 9 שעות, vladclar כתב:

ככל שהשרשיר מתקדם, אני יותר מסכים עם Buki לגבי פיקנטו כאופציה מובילה ושווה השקעה. זה גם רכב מבוקש יחסית שישמור על ההפרש במחיר בינו לבין הרכבים האחרים ויותר זולים שהוזכרו כאן, גם בעתיד . 

היי תודה על התגובה,
איך בעיניך המחיר שלה? הוא אכן כל כך אטרקטיבי ששווה להעלות את התקציב עבורו?
כי עקרונית לא רוצה להוציא מעל 40 אלף.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לך על הקיה, במיוחד אם הדגם מלפני המעבר לגיר הרובוטי המעצבן. זריזה, מרווחת באופן מפתיע ביחס לגודל, ושומרת על ערך.

המיקרה ספרטנית בלשון המעטה (סבל ממש).

רנו ידני.. טעות שאחותי עשתה. אוטו נאה, מתבלה מהר (תקלות מהשניה שנגמרה האחריות).. לא בטוח לגבי סחירות

פורסם

הפיקנטו צפופה כמו רוב המיני, וזריזה? בהשוואה למי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מניסיוני כאדם גבוה, הפיקנטו מפתיעה במרווח הרגליים והראש ביחס למיני אחרות, גם ליושבים מאחור (אגב, רועי לא התלונן על צפיפות..)

 עד 2021 (שאז הוחלף הגיר לרובוטי נוראי מטעמי חיסכון בדלק) הפיקנטו הרגישה זריזה ביחס לגודל המנוע ולסגמנט. לא בהשוואה לאלפא רומיאו..

×
×
  • תוכן חדש...