Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכנסתי בבור רציני בכביש,

והרכב קיבל מכה חזקה מלמטה, בקדמת הרכב

הלכתי למוסך והראה לי שנשבר הפלסטיק שמחזיק את הרדיאטור,

סוג של תושבת לכל החלק הקדמי של הרכב, מאחורי הטמבון,

אומר שצריך להחליף ולא ניתן לתיקון, ועולה כמה אלפי שקלים,

מישהו יכול להסביר לי במה מדובר, איך קוראים לזה, והאם זה אכן לא בר תיקון?!

תודה!

פורסם

זה ככל הנראה החלק הזה - מגן תחתית הרכב תחת המנוע, והוא באמת לא זול. אבל לא מחזיק כלום רק מגן.
image.png.0faac30aa4a82c5bce2d614f69572171.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

אם הנזק מעיק נסה להפעיל את המקיף (עם כל מה שנגרר מכך).

 

אופציה שניה - לדרוש שיפוי מבעל הכביש, ובמידת הצורך לתבוע אותו.

 

האם יש לך תעוד ממצלמת דרך או ו

דומה?

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אבל המחיר האמיתי שלו פחות מ 100 דולר באתרים בחו"ל

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

כמו בהרבה מקרים דומים שקרו לחברי הפורום, הצעה ראשונה לצלם את המפגע,  חוות דעת שמאי, לאתר את הרשות בה ארעה התאונה ולתבוע עלות התיקון.   בהצלחה.

פורסם
לפני 7 שעות, zaf כתב:

זה ככל הנראה החלק הזה - מגן תחתית הרכב תחת המנוע, והוא באמת לא זול. אבל לא מחזיק כלום רק מגן.
image.png.0faac30aa4a82c5bce2d614f69572171.png

תודה, אבל זה לא זה.

גם זה נשבר, אבל זה אכן זול ולא רציני.

המוסכניק אמר שזה מבנה פלסטיק שלם מקדימה לכל רוחב הרכב מאחורי הטמבון, ועליו יושב הרדיאטור ועוד.

לא הצלחתי למצוא ברשת את החלק הזה, ולא יודע איך קוראים לזה.

 

לגבי תביעה,

זה קרה בדרך עפר צדדית, לא כביש רחוב רגיל,

לא נראה לי שיש את מי לתבוע :(

פורסם (נערך)
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 19 שעות, zaf כתב:

אבל המחיר האמיתי שלו פחות מ 100 דולר באתרים בחו"ל

 

בארץ זה נראה ש 100 דולר יהפכו ל 1000 דולר.

ראיתי מחירון לא מזמן של חלפים באופל, נראה כאילו לקחו מחירים בדולרים של מוצרים, הוסיפו 0 לסכום והמירו לשקלים (נגיד צינור קירור אצלי 13 פאונד באנגליה, הפך ל 380 שקל כאן)

אז לא פלא המחיר.

 

מזכיר לי שלפני כמה ימים קפצתי לשיפודי עזרא ובניו, ובחניה יש דרך כורכר שהמעבר אליה מהכביש כולל בור ענקי, כמובן שלא נכנסתי.

אבל במו סדרה 7 שבאה אחרי נכנסה ברוורס והחלק התחתון שבפרונט פגע באדמה ובאבנים והתחיל לנזול לו שמן כי הוא שבר משהו, במקרה כזה לא יודע מי אפשר לתבוע אולי להפעיל ביטוח.

Opel Adam S 2017

×
×
  • תוכן חדש...