Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בגדול קיבלת מדבקה דו צדדית שאיתה אתה מדביק את המגנט לדשבורד.

בקישור יש הוראות די מפורטות במפרט המוצר. אם אתה מתקשה עם התרגום האוטו' הקלוקל נסה לשנות שפה לאנגלית

פורסם
לפני שעה, tza כתב:

בגדול קיבלת מדבקה דו צדדית שאיתה אתה מדביק את המגנט לדשבורד.

בקישור יש הוראות די מפורטות במפרט המוצר. אם אתה מתקשה עם התרגום האוטו' הקלוקל נסה לשנות שפה לאנגלית

זה לא מדבקה דוצית, זה עם בורג

פורסם

זה מגנט בכלל? אם כן תעיף את בורג ותשים דבק דו"צ איכותי.

הזמנת מוצר שקיים בדף המוצר רק כדי להוריד את המחיר.. לא קנית באמת מגנט לאוטו שנראה כך:

GPS.jpg_640x640.jpg

פורסם

אני חושב שאחד הצדדים הכי טובים ואיך המוצר באמת כשמזמינים באינטרנט זה כמות ההזמנות 

מוצר שהוזמן אלפי/עשרות אלפי פעמים ברוב המקרים יהיה טוב 

שים לב שאתה סה"כ 1 מתוך 3 שהזמינו אותו 

עכשיו למוצר עצמו 

אם במוצר עצמו לא מובנה דבק דו"צ הייתי מוותר על הדולר שהוא עלה ומזמין אחד אחר 

או לחילופין קונה בארץ ב30 שקל...

המחיר של גליל דבק דו"צ שעמיד בחום הישראלי יעלה לך יותר

בהצלחה!

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...