Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ידני גבוה עד 30K


ArikC
שימו לב! השרשור הזה בן 776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן.
חבר מחפש גיפון/קרוסאובר עד 30K ,ידני.

מה מומלץ לחפש בתקציבים האלו?

חשבנו על קקטוס ידני ,אני יודע שהמנועי 1.2 טורבו לא מומלצים,חשבנו על הגרסה האטמוספרית,האם שם לא קיימות תקלות?

עוד אופציה שחשבנו עליה היא סנדרו סטפאווי,ראיתי שיש רנו קפצ'ור גם בתקציבים האלו,שתיהן עם המנוע 0.9 טורבו,איך הוא?

מה עוד כדאי להביא בחשבון? תודה.

 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדאציה תהיה אופציה טובה, וזריזה מה1.2 האטמופרי. היא גם נוחה, מושבים נוחים אך תא הנוסעים מרגיש זול.

הקקטוס 1.2 טורבו רמה מעל בכול תחום.

אבל צריך לחפש רכב שלא נפגע עקב התפוררות הרצועה ועבר זמן מאז ההחלפה לראות אין צריכת שמן.

מצרף סיכום שנה ראשונה שלי:

סיכום שנה קקטוס 2016.

הקקטוס אולי ניראה גבוה, אבל זה לא גיפון.

 

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, פריג'י כתב:

מאיזו בחינה הקקטוס נחשב אצלכם לגבוה/ג'יפון?

 

הגרסה המומלצת לדעתי היא הדיזל.

גבוה ביחס לרכבים פרטיים.

זה לא ג'יפ זה ידוע.

אגב האם גם במנועים האטמוספרים של פיג'ו 1.2 יש את התקלה של הרצועת טיימינג?

 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלה קיימת גם באטמוספרי אך פחות אקוטית בגלל הזרקת דלק בלחץ נמוך יותר (פחות דלק חודר לשמן ואוכל את הרצועה).
לגבי האופציות האחרות הקפצ'ור נשמעת לי לא רע, רכב דיי מעניין ומנוע בלי מחלות אקוטיות כמו ב1.2 THP לדעתי עדיף על הסנדרו בכל מפרמטר.
הייתי ממליץ לבדוק אם עוצמת המזגן מספקת בימים חמים לפני קניית הרכב כי באחיו התאום לפלטפורמה הקליאו המזגן פשוט חלש.

עריכה אחרונה על ידי Gavrik
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל עם קילומראז של 150 צפונה ורכבים מאזור 2010.

אם תיקח בחשבון שאלו גם מהדורות הראשונים של TSI ЕA111 שאלו מנועים שגם כחדשים סבלו מלא מעט מחלות ותקלות אז לא הייתי מסתכל על רכב בן 12 שנושק ל200 אלף.

במיוחד כשבאותו מחיר יש קפצ'ור עם מנוע אמין יותר, צעירה יותר ועם פחות מחצי מהקילומטראז שיש לייטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעדכן ,בסוף נרכש קפצ'ור ידנית,בציר 2014.

הג'וק והקשקאי בתקציבים האלו מצאנו רק רכבים יותר ישנים או עם ק"מ מאוד גבוה.

הקפצו'ר שנרכש היה עם 58 אלף ק"מ והיסטוריה מתועדת,הבדיקה יצאה נקיה כנ"ל לגבי עבר ביטוחי,נקווה שלא ניתקל בהפתעות בהמשך הדרך,לא מכיר את המנועים 0.9 טורבו.
תודה לכולם.

אגב,יש בקפצור רצועת או שרשרת טיימינג? לא ראיתי בהיסטוריה של הרכב שבוצעה החלפה.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, ArikC כתב:

לא מכיר את המנועים 0.9 טורבו.

זה בין המנועים היחידים היום שהם עם טורבו אבל ללא הזרקה ישירה אלא עם הזרקה רגילה לסעפת.

בגלל זה ההספק והמומנט יחסית נמוכים אבל מבחינת אמינות הם עובדים יפה.

  • אהבתי 2

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 776 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...