Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט לגבי ג׳יפון יד שניה סביב


tzahif1
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מעוניין ברכב בסיגמנט הספורטאז׳ / קשקאי / אטקה (יש עוד כמה אופציות), תקציב של 100-120 אלף ש״ח. מיועד לנסיעות משפחתיות לא מרובות אך נוחות (2-3 אנשים).

העניין הוא שעל כל דגם יש ביקורת פחות טובה - גיר בעייתי, אמינות, צרפתיות עוד פחות, צריכת דלק וכו׳.

האם כל גיר רובוטי סופו למות במוסך? האם הקשקאי באמת כל כך לא מוצלחת? איפה כן אפשר למצוא איזון בין רכב נוח, אמין וגם סחיר במידה סבירה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטקה, באה עם מחיר של גיר רובוטי מסוג DSG ואמינות בעייתית (יש כאלו שיגידו בלאי טבעי).

בסופו של יום זה יעלה לך כמה אלפי שקלים ותמשיך הלאה עד לפעם הבאה.

יש הרבה חומר לקריאה בפורום וגם באתר "אוטו" אגב מצאתי כתבה שמסכמת די טוב את המצב נכון להיום.

https://www.auto.co.il/article/134994

 

קשקאי גם מנוע בעייתי וגם גיר בעייתי.

נכתב המון בפורום אפשר לחפש.

 

אמינות סחירות נסיעה שקטה נוחה וצפויה לאבא הממוצע - ספורטאג' / טוסון עדיפות למנוע ה 2.0 ליטר.

או לחילופין CX-5 שקצת יותר יקרה / שנתון נמוך יותר.

אם אתה לא נוסע המון - ההבדל בעלות הדלק לא יהיה משמעותי בשקלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל לגבי הגיר הבעייתי, גם לספורטאז׳ יש תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד - הן יותר אמינות מאשר ה DGS?

היחידות עם גיר פלנטארי הן המטזדה והטוסון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לספורטאז' מנוע 2000 סמ"ק גיר אוטומטי פלנטרי.

לדגם 1.6 טורבו בנזין - רובוטי כפול מצמדים.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ספורטאג' 1600 טורבו משודך לרובוטית, לא יודע אם הן יותר אמינות, גם להן לא חסר מחלות בדמות "עצור בצד תן לנוח" אחרי עמידה בפקק.

למנוע ה 2,000 לעומת זאת משודך רק גיר פלנטרי כמו שצויין, ולכן הוא מומלץ, קשה לטעות שם. מכלול וותיק, לא חסכוני, אבל חלק ואמין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...