Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חדש - אמין ומרווח, עד 140 אלף


muflon
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

נמאס נמאס נמאס לראות את המוסכניק על בסיס קבוע.

דרישות:

- אמינות מעל הכל 

- בגאז' שיאכלס עגלה+אמבטיית תינוק 

- מימד גובה ומרווח פנים סבירים 

- בטיחות

זהו, זאת לא עוד שאלה של "אמין וחסכוני וזול ומהיר בו-זמנית. לא מחפש יוניקורן:)

 

דברים לא חשובים:

- נראות/פוזה 

- כמה מהר האוטו יוצא מהרמזור (גם בעגלות הכי עגלות אפשר לצאת יותר מהר מרוב האנשים שנרדמים על ההגה...) 

- אבזור פינוקים 

- סחירות - מתכוון להחזיק באוטו שנים רבות 

- לא אכפת לי לקנות במבצע 0 ק"מ

 

 

 

תקציב רשמי - 120 אלף, אבל אם האוטו ממש שווה, אפשר למתוח את זה עד 140 אלף. כלומר, נניח, אם (שנה שעברה זה היה אפשרי, אני זוכר) אפשר להשיג את נירו ב- 140, אז זה עדיף על, נניח, טויוטה יאריס קרוס ה- (אולי) צפופה ב- 120.

 

מיני וסופרמיני נופלות בסעיף הבגאז' ומרווח פנים.

סקודה ושאר הקונצרן נופלים(?) על אמינות - האם זה עדיין נכון? לא מתכוון להתחיל כאן את הדיון הנצחי, אבל האמינות פי אלף חשובה לי מאיזה גיר חסכוני וחלק, אבל שהוא כל כך מורכב שאחרי 4-5 שנים יתחיל לעשות לי בעיות.

 

מה אני הולך לראות באולם מכירות ולעשות נסיעת מבחן - יש משהו לפסול כאן? להוסיף רכבים?

- טויוטה יאריס קרוס (יש סיכוי שהיא צפופה מדי)

- פורד פוקוס אקטיב - האצ'בק או סטיישן. מה לגבי האמינות???

- כל טווח הג'יפונים הקטנים של קיה: סטוניק (הכי זולה מכולם וזה קורץ), סלטוס, אקסיד, אולי אפילו נירו, אם אפשר למצוא במבצע/להשיג הנחה. מה לגבי הגיר הרובוטים של קיה - האם להתרחק? כנ"ל הג'יפונים הקטנים של יונדאי 

ניסאן סנטרה המבצעי 0 ק"מ. קצת נמוכה לי, אבל בגאז' + מחיר:)

- מה עם כל הצרפתיות? נניח, סיטרואן c4 נראית בול מתאימה, אבל תעבור את סעיף האמינות לטווח הרחוק? כנ"ל 2008/קפצ'ור

 

תודה לעונים וסליחה על החפירה:)

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לסקודה אין מלאי ויש זמני אספקה מאוד ארוכים. אז נושא האמינות כרגע בכלל לא רלוונטי.
יאריס קרוס וסטוניק - אלה מכוניות סופר מיני די צפופות בתחפושת של ג׳יפון. לא הייתי קורא להם בעלות מרווח סביר למשפחה.
ניסן סנטרה - הייתי מוותר בגלל הגיר הרציף שלה, עם מחשבה לטווח ארוך. יש לא מעט בעיות בגירים הרציפים של ניסן בקשקאי ומיקרה. 
קיה נירו זו אופציה טובה. גם סלטוס לא רעה.
תבדוק גם  מה המחיר שניתן לקבל על קורולה. נשמעת תפורה לצרכים שלך.

לעשות סבב אולמות תצוגה ולראות את הרכבים בעיניים, לשבת בפנים, לראות את הבגאז׳ -  זה רעיון מצויין, אין לזה תחליף.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי ג'יפונים קטנים יכולים לשמש משפחה צעירה. מאזדה CX-3 נניח צפוף יחסית, אבל בסטוניק המצב יותר טוב, סיאט ארונה מרווח יותר, וטויוטה יאריס קרוס מציע מרווח לא רע ותא מטען גדול יחסית למקובל בסגמנט. אחד מדגמי הבנזין שלו יכול להיות אפשרות טובה עבורך. ההיברידיים כבר יקרים ולא בטוח שמצדיקים את המחיר. באותה סביבה יונדאי וניו יכול להיות אפשרות, ואם משתמשים בכל התקציב אז גם מיצובישי ASX הוותיק.

על הסנטרה גם אני הייתי מוותר. ניסאן ג'וק מוצע במחיר לא רע, אבל יש שם גיר רובוטי שאני מבין שמעלה בך חששות.

הנירו יקר והדגם החדש מעבר לפינה. סלטוס נשמע כמו כל מה שאתה מבקש אבל הוא יקר יחסית לתקציב שאתה מעדיף להיות בו, ובאופן כללי רכב קצת חסר ייחוד ביחס למתחרים, דיי מזכיר את מיצובישי ASX וכנראה גם עדיף עליו.

אם הונדה ג'אז הייתה במלאי הייתי ממליץ לך לבדוק אותה, על אף שהתמורה למחיר לא מבריקה בעיני, אבל היא פשוט עונה על כל הדרישות. ככל הידוע לי זמני ההמתנה ארוכים אבל יכול להיות ששווה לך להתעניין.

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרשימה שלך הייתי הייתי הולך על הסטוניק בגרסת 1.4.

בגרסה הזאת הוא לא מלך היופי וייצא אחרון מהרמזור, אבל הנעה ותיקה שכבר הוכיחה את עצמה והמחיר הכי זול מהרשימה. לא אמור להיות בעייתי למשפחה של 4 נפשות רק תבדוק את הבגאז'. יש הרבה סוגי עגלות וכל אחת תתאים לבגאז' אחר.

פורד לא הייתי נוגע אחרי שהיצרן לא עמד מאחורי המוצר שלו כשהיו תקלות ושוק יד שניה משקלל את זה והרכב נופל במחירון.

יאריס קרוס אין ב 120, נשאר רק ההיברידי ב 140 ולא שווה את הכסף.

על הניסאן הייתי מוותר בגלל יבואן לא מומלץ ושוב רכב שנופל חופשי במחירון.

ויש גם את היונדאי ווניו שאתה יכול לנסות במחיר של הסטוניק.

לגבי הצרפתיות, יש להם מנוע בעייתי שעדיין לא ברור אם הבעיה נפתרה בשדרוגי מנוע, ויבואן שמנסה להתחמק מאחריות ובכל מקרה  המנוע דורש תחזוקה גבוהה בכדי למנוע את התקלה. בקיצור, לא בשבילך.

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 1
  • משעמם 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה לכל התגובות!

מבחינת המרווח פנים, הולך לשבת בכולם, אל דאגה.

למשל הבוקר כבר הייתי בטויוטה - יאריס קרוס צפופה לי מאוד (וכאמור יש רק את הדגמים ההיברידיים היקרים אם אני רוצה מסירה לפני 2023). אני 187 וממש לא מתכוון לנהוג עם ברכיים מקבלות מכות מההגה (שיחקתי עם הכיסא וגובה ההגה ולא מצאתי אף אפשרות נורמלית). כנ"ל קורולה, כיסא מהב ממש לא בשבילי.

מאחר ופסלתם לי כאן את ניסאן, את פורד ואת הצרפתיות, כרגע ההתלבטות תהיה בין סטוניק ה- 1.4 ב- 110 על הכביש לבין סלטוס ב- 140.

אם מכירים מקום עם הנחה על נירו (0 ק"מ וכו') - אשמח גם (כאמור, לא אכפת לי שהדגם מתחלף). בכל מקרה, אם יש מידע על זמינות ומחירים צפויים של הגרסה המוגבהת של נירו שצפויה להגיע ("רבעון שלישי 2022) - אשמח גם לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטוניק קטנה וצפופה. 

ממליץ להתאמץ לכיוון סלטוס (יש מבצע חבר) ומיצובישי asx (יש מבצע לחברי "הוט"). 

אופציה נוספת היא לרכוש נירו בת שנה. או מאזדה cx30 בערוצי האפס קילומטר. 

כולן אמינות מאוד. כאשר בנירו עלולות לצוץ בעיות בכיוון הסוללה והגיר הרובוטי כשהרכב יזדקן. 

 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מיצובישי asx בפועל צפוף, תא מטען קטן והרכב מיושן.

 

הסלטוס בפועל מרווח משמעותית (מרווח של קטגוריה למעלה ולא של הג'יפונים הקטנים יותר) ועם תא מטען גדול והרכב מודרני, ביצועים טובים וחסכוני יחסית למרות נפח המנוע והחוסר בטורבו. הדשבורד עשוי מפלסטיקה נוקשה אבל זה לא מורגש כל עוד לא נוגעים בו. רכישה מאד סולידית.

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהמליצו כאן שאר המגיבים, הייתי בודק את הסלטוס ומנסה לבדוק אם היבואן יכול קצת להתגמש על גרסת ה-EX לכיוון ה140 (למרות שעם הטירוף היום יש מצב שלא יורידו אגורה). כמו כן גם את הנירו שמדובר באופציה שגם תחסוך לך בדלק. 
מעבר לזה אפשר לבדוק גם סוזוקי ויטרה וקרוסאובר, אולי גם סיטרואן C3 איירקרוס (לא ישבתי בפנים אבל עושה רושם שהוא מרווח יחסית לקטגוריה). 

עריכה אחרונה על ידי Menro
  • אהבתי 1

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיטרואן C3 כבר לא משווק בישראל. הוא מרגיש ממש פשוט בפנים והאבזור לא מדהים. 

הסוזוקים מאוד מיושנים. תא נוסעים פלסטיקי ולא הולם את רמת המחיר בה הם מוצעים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא סיוויק? בוא נתחיל.

בוא נתייחס לעובדה שזה אוטו שהתכונות הבולטות שלו הם בדיוק מה שהוא כתב לא מחפש.

מעבר לעובדה שמנוע ה-1.5 של הונדה כבר עלה בפורום ככזה הסובל מתופעה שמצריכה קיצור משמעותי של מרווח הטיפולים ועשויה גם להשפיע על אורך החיים שלו.

עוד דבר - סיוויק חדשה כבר נחשפה בעולם, אמנם לא ידוע בשלב הזה מתי היא תגיע לארץ אבל היא גורמת לדגם היוצא להיראות אפילו יותר וולגרי וצעקני ממה שהוא נראה עד עכשיו.

 

כשאתה מייעץ לאנשים איזה רכב לבחון לפני רכישה תשים לב לדרישות שלהם ולא רק למה שאתה חושב שטוב, @אור מלך ההונדה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, Mike808 כתב:

למה לא סיוויק? בוא נתחיל.

בוא נתייחס לעובדה שזה אוטו שהתכונות הבולטות שלו הם בדיוק מה שהוא כתב לא מחפש.

מעבר לעובדה שמנוע ה-1.5 של הונדה כבר עלה בפורום ככזה הסובל מתופעה שמצריכה קיצור משמעותי של מרווח הטיפולים ועשויה גם להשפיע על אורך החיים שלו.

עוד דבר - סיוויק חדשה כבר נחשפה בעולם, אמנם לא ידוע בשלב הזה מתי היא תגיע לארץ אבל היא גורמת לדגם היוצא להיראות אפילו יותר וולגרי וצעקני ממה שהוא נראה עד עכשיו.

 

כשאתה מייעץ לאנשים איזה רכב לבחון לפני רכישה תשים לב לדרישות שלהם ולא רק למה שאתה חושב שטוב, @אור מלך ההונדה

1. זה ענה על חלק גדול מהדרישות שהא רשום

2. היו לדור הראשון של המנוע 1.5T בעיות של דילול שמן אבל הונדה פתרו את זה בעזרת עדכון תוכנה ומדגמי 2019+ הבעיה לא קיימת.

המנוע נחשב מאוד אמין אפילו יותר מכל הטויוטה הייבריד שאתה רואה שיצטרכו החלפת סוללה בעתיד...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא עונה על דרישת אמינות מעל הכל. תא המטען לא גדול במיוחד ולא יהיה שימושי כמו של רכב פנאי או סטיישן. מעבר לזה הכיסוי/מדף שם הוא ממש מצועצע ומשעשע. הגובה נמוך ולא נוח לצאת ולהיכנס מהרכב. בטיחות הוא הסעיף היחידי שאני יכול להסכים לגביו עם הסתייגות שכן הרכב נבחן בשנת 2017 ומאז המבחנים הוחמרו והסטנדרטים השתנו.

לגבי עדכון תוכנה - אני לא מכיר, יתכן שזה בגלל הכמויות הנמוכות בהן הרכב נמכר בשנים האחרונות.

אני דווקא המלצתי על טויוטה יאריס קרוס בנזין, אבל בכל אופן הסוללות ברכבים ההיברידיים מחזיקות זמן ארוך, וקח בחשבון שגם רכיבים כמו מגדשי טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית הם לא רכיבים עם אורך חיים נצחי.

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 32 דקות, Mike808 כתב:

זה לא עונה על דרישת אמינות מעל הכל. תא המטען לא גדול במיוחד ולא יהיה שימושי כמו של רכב פנאי או סטיישן. מעבר לזה הכיסוי/מדף שם הוא ממש מצועצע ומשעשע. הגובה נמוך ולא נוח לצאת ולהיכנס מהרכב. בטיחות הוא הסעיף היחידי שאני יכול להסכים לגביו עם הסתייגות שכן הרכב נבחן בשנת 2017 ומאז המבחנים הוחמרו והסטנדרטים השתנו.

לגבי עדכון תוכנה - אני לא מכיר, יתכן שזה בגלל הכמויות הנמוכות בהן הרכב נמכר בשנים האחרונות.

אני דווקא המלצתי על טויוטה יאריס קרוס בנזין, אבל בכל אופן הסוללות ברכבים ההיברידיים מחזיקות זמן ארוך, וקח בחשבון שגם רכיבים כמו מגדשי טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית הם לא רכיבים עם אורך חיים נצחי.

למה אתה עדיין חושב שה1.5T לא אמין אחרי הסרטון ששלחתי לך? וגם המרווח טיפולים הוא תלוי בנהיגה שלך לאחר החלפת שמן הרצה הוא יהיה בין 10 ל15K וגם לא מומלץ בכל מקרה למשוך יותר מידי עם אותו שמן במנוע טורבו.

הטויוטה לא יפה, עגלה עם מנוע 3 צילינדר צפוף ומחיר מופקע אין מה להשוות לסיביק שהתא מטען בה ענקי לקטגוריה

עריכה אחרונה על ידי אור מלך ההונדה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...