Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי תכנון לקנות רכב פרויקט (כמובן לא רכב חדש מחברה,לפחות בן כמה שנים)

מה הייתם ממליצים כרכב שני, מתכנן לעשות את הרכב כרכב שלא אסע בו ביום יום ככה שמבחינת מחירי דלק וצמיגים אני לא הכי מודאג (ביחס לרכב דיילי)

הקריטריונים שעדיף שיעמוד בו זה:

נראות

כוח

עלות חלקים 

אפשרות שיפור

אמין ברמה שאני לא אצטרך כל חודש לשים את הרכב בגראז ולפתור חידות לגבי מה קרה

בקיצור תנו לי את הטייק של מה שאתם הייתם קונים כרכב פרויקט בשוק של היום

תקציב: 100K

תודה רבה לכם 🙏🏻

פורסם

רכב פרוייקט של מה?

דראג, טיים אטאק, דריפט?

הנעה כפולה\קדמית\אחורית?

האם יש לך ניסיון כלשהו?

אם בונה אותו לטובת השתתפות בספורט מוטורי, הייתי מחפש אחר רכב בעל מספר אפור

פורסם

ממליץ לך על רכב אספנות, ביטוח זול,טסט זול.

תכוון לאיזה אמריקאית v8 ,לא אמור להיות בעיה של שיפורים,מבחינת אמינות לא יודע.

פורסם
לפני 17 שעות, GTI33 כתב:

רכב פרוייקט של מה?

דראג, טיים אטאק, דריפט?

הנעה כפולה\קדמית\אחורית?

האם יש לך ניסיון כלשהו?

אם בונה אותו לטובת השתתפות בספורט מוטורי, הייתי מחפש אחר רכב בעל מספר אפור

רכב פרוייקט דריפט, הנעה אחורית, צובר ניסיון, לגבי המספר אפור, הייתי כן עדיין רוצה שאוכל לנסוע איתו בכביש כשארצה.

האמריקאיות זולות אבל קורץ לי יותר השוק האירופאי ואסייתי, אם יש לך להמליץ לי משם אשמח (כמובן שגם אם אמצא לי איזה בימר e36 m3 זה יהיה מצוין אבל השוק היום בארץ לא ככ מאפשר זאת)

פורסם

אם בווארית אז חפש לך בשוק המקומי או ייבא הנה e30 325, מרכב קל, הנעה אחורית, מנוע בריון שיאפשר לך להנות מהרכב וגם יהווה בסיס מעולה לדריפט.

בעקבות היותו אספנות עלויות אחזקה נמוכות והמון אופציות אפטרמרקט הן בהתנהגות והן בכוח.

אפילו יש כאן אחת בישראל עם מנוע v8 בווארי שמישהו בנה.

המחירים שלהן עולים בארץ ובעולם אז חפש אחת טובה במחיר הולם.

על m3e36 כבר אתה יכול להמשיך לחלום, עדיין לא ניתן לייבוא ובקצב שהמחירים שלהן מטפס...

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 דקות, GTI33 כתב:

אם בווארית אז חפש לך בשוק המקומי או ייבא הנה e30 325, מרכב קל, הנעה אחורית, מנוע בריון שיאפשר לך להנות מהרכב וגם יהווה בסיס מעולה לדריפט.

בעקבות היותו אספנות עלויות אחזקה נמוכות והמון אופציות אפטרמרקט הן בהתנהגות והן בכוח.

אפילו יש כאן אחת בישראל עם מנוע v8 בווארי שמישהו בנה.

המחירים שלהן עולים בארץ ובעולם אז חפש אחת טובה במחיר הולם.

על m3e36 כבר אתה יכול להמשיך לחלום, עדיין לא ניתן לייבוא ובקצב שהמחירים שלהן מטפס...

בקיצור אמשיך לחפש ולחקור את השוק עד שאמצא משהו טוב, תודה על העזרה בכל מקרה!

×
×
  • תוכן חדש...