Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצה לרכב משפחה עיקרי, שטח, עד 40 אלף עם תא מטען גדול


itay_k
שימו לב! השרשור הזה בן 821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

אני מחפש ג׳יפ (שיוכל לנסוע בשטח, אבל לא חייב hard core), כרכב העיקרי במשפחה.

חשוב לי שיהיה תא מטען גדול שיהיה אמין ושלא ״ישתה״ יותר מידי בצורה לא פרופורציונלית.

 

תקציב עד 40 אלף, משנה 2009.

 

ראיתי את הדגמים הבאים שהיו נראים לי ארוכים, 4x4 שהייתי שמח לקבל פידבק עליהם / המלצה לדגם אחר:

ניסאן קשקאי פלוס 2.    2009    4X4 Visia אוט' 2.0 (140 כ''ס)
שברולט קפטיבה          2011    4X4 LT אוט' 7 מק' 2.4 (167 כ''ס)
מיצובישי אאוטלנדר      2009    4X4 Comfort אוט' 5 מק' 2.4
סובארו אאוטבק            2010    4X4 I סטיישן אוט' 2.5 (167 כ''ס)
ג'יפ / Jeep פטריוט      2010    4X4 Sport אוט' 2.4 (170 כ''ס)
יונדאי טוסון                   2010   4X4 Texas אוט' בנזין 2.7 (175 כ''ס)

 

האם יש מאלה דגמים שהייתם פוסלים לגמרי בגלל שהם לא אמינים/יש בעיות מיוחדות/נמוכים מידי/ וכו׳? 

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע,

הבאת כאן רשימה של מכוניות, שהקשר בינן ובין שטח הוא כמו הקשר ביני ובין בלט קלאסי. ( מקרי בהחלט). 

אולי הסובארו אאוטבק שהיא רכב נפלא לכשעצמו, אבל נמוך משהו.

בגדול - לשטח סביר (וגם ההגדרה הזו לא ממש מציאותית כי אין לנו תיאום ציפיון מה זה סביר) אף אחת מהן לא מתאימה למעט האאוטבק, ובמקומה הייתי מציע כבר לקחת פורסטר, או לחפש גרנד ויטארה או אפילו ויטארה XV שהיא גרנד ויטארה מוגדלה, עם מנוע שתיין וגדול. הויטארות עם הילוך כח. כל היתר - ללא. 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגדיר מה הכוונה שטח?

סתם שבילים עם קצת בורות שפרייבט לא יעבור.

או טיפוס גבעות, קצת דרדרת וכו' (לא הרד קור בכלל)

 

עבור הסוג הראשון, הרכבים שנתת יוכלו לעבור 

כל רכב עם 4*4 כנראה יעבור (אם לא יחטוף מכה בקרטר שתוציא אותו לפנסיה)

אבל הוא לא רכב שטח.

מעבר ל4*4 חשובות גם מערכות נעילות/הילוך כוח/בקרת משיכה/גובה וכו' 

ולכל מי שהזכרת (למעט בסובארו) פשוט אין את זה.

לא יועדו לשטח כלל ולכן לא יצליחו (ויסבלו מבלאי גדול יותר אם ינסו לעשות איתם את זה)

 

 

 

לסוג השני תצטרך רכב שטח אמיתי יותר.

כאלה אין ב40 אלף ל2009.

יותר לכיוון 80 אלף ל2009,

(והרבה יותר עבור פאגרו/לנדקרוזר וכו')

 

אפשר פשרה טובה כמו שהציעו לך, זה גרנד ויטרה/ או פורסטר.

הם לא יהיו חיות שטח, אבל יוכלו להכנס בקלות לכל המסלולים הקלים. אולי עם קצת עזרה של כלים אחרים יוכלו להתמודד אפילו עם בינוני.

החיסרון, הם לא ענקיים אלא פלוס מינוס רכב משפחתי האצבק.

 

אבל גם הם לא בטוח יכנסו בתקציב של 40 אלף ל2009 אלא תצטרך להוסיף עוד כמה אלפים.

 

 

אה.

ותשכח מהעניין צריכת הדלק.

זה משהו שלא לוקחים אותו בחשבון בכלל.

רכבי שטח זללני דלק.

(סתם לדוג' אם אני מקבל צריכת דלק של 1:8 מהפאג'רו שלי, אני פותח שמפניה )

 

 

אה ומשהו אחרון,

ברכבי שטח מחירון לא אומר כלום, במיוחד עכשיו שמחרי המכוניות (ורכבי השטח בפרט ) בשמיים.

20-30 אלף מעל המחירון זאת המציאות.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 821 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...