Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הג'יפ החדש והנחשק של המח"טים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1618 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, מיץ פטל כתב:

למה להטיל דופי ללא שום בסיס? אתה אפילו לא יודע לכוון על מישהו ספציפי, סתם יורה צרור וממשיך הלאה

אתה חושב שאני סתם כותב? שירתתי מספיק שנים בקריה וגם ביחידות קדמיות כדי לראות ולשמוע דברים שהיו גורמים לך לרצות לברוח מפה רחוק ככל שניתן.
כשפתחתי את הפה (עשיתי את זה רק כשזה עלה בחיי אדם!), מצאתי את עצמי נשלח לכלא 6 (היית סרן אז) ובמקום להיות מקודם לרס"ן - עף על טיל לאזרחות.
ואני כן מכוון למישהו ספציפי.

  • מעניין 4
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

לא, טנדר בייצור ייעודי לאמריקה.

אבל בקרוב טויוטה תאחד אותם לפלטפורמה אחת גלובאלית. 

ויש גם את הטונדרה  בהמה בהחלט ראויה לשטח. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני שעתיים, yoav911gt2 כתב:

לא, טנדר בייצור ייעודי לאמריקה.

אבל בקרוב טויוטה תאחד אותם לפלטפורמה אחת גלובאלית. 

תודה, החכמתי. הפרדת הדגמים באמת לא הגיונית לאור צמיחתו של ההיילקס משך השנים. 

 

לפני 1 דקה, zaf כתב:

ויש גם את הטונדרה  בהמה בהחלט ראויה לשטח. 

כן, אותו אני מכיר כטנדר "אמריקאי" לגמרי - לא ידעתי מה מיקומו של הטאקומה. 

פורסם
לפני 4 שעות, G-רפי כתב:

השאלה היא לא מי המתחרים, אלא איזה תפקיד היבואן יתן לאל"מ/ תא"ל האחראי על המכרז לאחר יציאתו לפנסיה, ובאילו תנאים...

לצערנו זה המצב לא רק בצבא,

 

עיין ערך הממונה על הביטוח במשרד האוצר

שחתם על ביטול המחוייבות של ענקיות הביטוח בביטוחים הסיעודיים,

מה שעזר להם לחסוך מיליארדים על גב המבוטחים,

ומיד אחרי תקופת הצינון קיבל את גו'ב חייו בחברת הביטוח הגדולה בישראל.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, G-רפי כתב:

אתה חושב שאני סתם כותב? שירתתי מספיק שנים בקריה וגם ביחידות קדמיות כדי לראות ולשמוע דברים שהיו גורמים לך לרצות לברוח מפה רחוק ככל שניתן.
כשפתחתי את הפה (עשיתי את זה רק כשזה עלה בחיי אדם!), מצאתי את עצמי נשלח לכלא 6 (היית סרן אז) ובמקום להיות מקודם לרס"ן - עף על טיל לאזרחות.
ואני כן מכוון למישהו ספציפי.

 

אני לא מכיר אותך, ואתה עם כינוי ולא שם ולכן אני חושב שזה לא הוגן לפחות אם לא חמור הרבה יותר להכפיש בלי להציג הוכחה מוצקה.

 

אני לגמרי מבין שיתכן ואתה צודק וכל מה שכתבת נכון, אבל עדיין זה צובע ציבור של אנשים טובים באור שלילי וזו תרבות קלוקלת. ולכן יש כלים לשוניים שיכולים למתן את הנזק או לדייק את המטרה.

 

מצטער על מה שחווית בשירות. 

פורסם

1. אנחנו לא יודעים כמה כסף משלם הצבא על הרנגלרים האלו - האם את אותו סכום שאזרח מהשורה משלם? כנראה שלא.

2. מותר ואפשר שלמח"ט יהיה רכב בכיר יותר מאשר הסרס"פ. 

3. הרנגלר רוביקון הוא מכונת שטח מדהימה ישר מהמפעל. אבל שלא נטעה, ככל רנגלר ועוד יותר בגרסה הזו הוא ממש, אבל ממש לא איזו שכיית חמדה. זו מכונה גסה, רועשת, דלת איכות ועם מנהגי כביש מביכים. 

4. בעיני הכותרת היא "מסכנים את החיים בשטח, מסכנים את החיים בכביש" לאור ציון הריסוק המביך של הרכב הזה.  

  • רעיון טוב! 1

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם
לפני 4 שעות, yohai71 כתב:

תודה, החכמתי. הפרדת הדגמים באמת לא הגיונית לאור צמיחתו של ההיילקס משך השנים. 

 

כן, אותו אני מכיר כטנדר "אמריקאי" לגמרי - לא ידעתי מה מיקומו של הטאקומה. 

 

הטאקומה מתחרה בסילברדו 1500 או ב-F150 - שזה בגדול טנדרים יותר כבדים מהטנדרים המוכרים בארץ, אבל עדין מתאימים לבעלי רשיון ב'.

לארץ כל הקטגוריה הזאת לא מיובאת, בגלל מחירים שצפויים להיות יותר מהטנדרים לבעלי רשיון ג'.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אתה בטוח בזה?

הוא דווקא זכור לי כיחסית קטן.

יצא לי לנהוג בארה"ב על הטקומה, הסילברדו והקולורדו. הסילברדו בוודאות היה גדול משמעותית. לגבי הקולורדו לא בטוח.

 

ואם כבר הגבתי, אז אנקדוטה - את אחת הטקומות שנהגתי בהן קיבלתי כרכב שכור בשדה תעופה... כאשר ההזמנה היתה למשפחתית קומקטית. 😲

זה היה הרכב היחיד שהיה זמין. עכשיו מה עושים עם המזוודה כשיש חצי יום לבלות לפני ההגעה למלון? 🤦‍♂️

פורסם

חבל שלא יכלו ללכת על   4RUNNER , רק בגלל שהוא מיוצר ביפן. אבל גם הלנדקרוזר, ויש LC בצה"ל. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 25 דקות, zaf כתב:

חבל שלא יכלו ללכת על   4RUNNER , רק בגלל שהוא מיוצר ביפן. אבל גם הלנדקרוזר, ויש LC בצה"ל. 

לא יכלו ללכת על הרבה דברים.
כמו שאמרו השתמשו פה בתקציב הסיוע מארה"ב וזה מגביל מאוד את האפשרויות.

פורסם
בתאריך 26.12.2021 בשעה 13:58, zaf כתב:

אולי כדאי לחזור לשרות 😁

 

זה רק למח"טים => אל"מ של חטיבות לוחמות.

גם אם תחזור לשירות זה לא במסלול הקידום שלך 🤣

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מי אמר?🤣 מעניין כמה מבאי הפורום "נהנו" ממרצדסים (די חבוטים) בזמן השרות והיום בקושי אטראז'.

  • מצחיק 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

@yohai71 ההיילקס והטוקומה דומים במראה אך לא זהים. יתכן ויש דברים משותפים בתיכנון, אבל כמו שאמרו הטקומה מתוכנן לשוק הצפון אמריקאי. אנחנו משפחה חובבת היילקסים, היו לנו שלושה עד היום.

כשאחי ירד לקנדה לפני מספר שנים, הטוקומה היה הדבר הכי קרוב שמצא להיילקס שהיה לו בארץ ומכר בצער.

הוא קנה בסוף Toyota Tacoma TRD sport V6 4L

כבר מעל 300k ו7 שנים והרכב נוסע חזק ואמין (בנזין) עם אפס תקלות.

תמונה מהחודש

BAEAE2FA-F951-4923-AAD2-0E5456F836E0.jpeg

  • אהבתי 2

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...