Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1659 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

יונדאי I10 שנתון 13', יש ברכב מצבר VARTA בן 3 שנים, לא יודע אם קשור, נסיתי לנתק את הדונגל של הכסא ביטחון לילד (מתחבר לרכב איפה שמחשבים את המחשב),

אחרי שלא הצלחתי, ניסתי להניע את הרכב כדי לזוז למקום יותר מרווח, אך הרכב לא מתניע - רעש של תיקתוקים,

נשמע כאילו מצבר חלש, ניתקתי את הדונגל, והרכב עדיין לא מניע, חיברתי כבלים לרכב אחר, והוא מניע,

אחרי שעה שהרכב היה מכובה, עדיין לא הניע, השתמשתי בכבלים שוב ונסעתי לאוטודיפו (משהו כמו 30 דק' שהרכב היה דלוק), שהגעתי חיברו את המצבר למחשב והוא הראה GOOD BATTERY,

כיבה את הרכב והתניע שוב בלי בעיה, עדיין מראה שהמצבר תקין.

החנתי את הרכב בבית ושוב הוא לא מניע בלי כבלים.
האם יכול להיות לי בעיה של נזילת זרם כלשהי? או שזה בטוח המצבר ריק כי יש רעש של תיקתוקים בניסיון התנעה (לא בטוח למה באוטודיפו הוא הראה שהכל תקין)..

אשמח לתגובות\המלצות 🧐

 

עריכה אחרונה על ידי DC10
פורסם

בכל זאת, אלה סימפטומים של מצבר גמור.

הוא נטען קצת בנסיעה, אבל אינו מחזיק מספיק זרם להתנעה הבאה, אחרי הפסקה.

החלף את המצבר. אני מניח שהוא עשה את שלו אחרי 3 שנים.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

תקווה שאלטרנטור לא הלך ולכן הוא לא מטעין

עריכה אחרונה על ידי WE988244
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
לפני 25 דקות, WE988244 כתב:

תקווה שאלטרנטור לא הלך ולכן הוא לא מטעין

 

הית מצפה שיבדקו את זה במקום שהוא הלך אליו....

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, student כתב:

 

הית מצפה שיבדקו את זה במקום שהוא הלך אליו....

 

באוטודיפו אמרו לי שגם המצבר וגם האלטרנטור תקין,

לא בטוח כרגע אם ללכת לחשמלאי רכב ושיבדוק או פשוט להחליף מצבר ולראות משם..

 

עריכה אחרונה על ידי DC10
פורסם

1. צריך לבדוק אם נעלי כבל המצבר מהודקים כראוי ונקיים.

2. יש מקרים שבהם יש נתק פנימי רגעי במצבר ואז הרכב לא יניע

ולרוב בדיקת המצבר תחת עומס תראה זאת.

את כל זה בדוק אצל חשמלאי רכב/מוסך מקצועי.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני שעתיים, ABSULUTT כתב:

שאלטרנטור לא תקין נדלקת נורה. הייתי מחליף מצבר.

תלוי באיזה אוטו!לפעמים האלטרנטור לא נותן מספיק!

 

אבל בכל מקרה, אם המצבר תקין אין שום ענין להחליף אותו,

לכן היתי פונה לעוד חנות מצברים אמינה שתבדוק את המצבר.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

גם לדעתי, הכתובת שלך זה חשמלאי רכב (לא חנות מצברים), שיבדקו שיש טעינה, וגם שאין זליגת זרם כלשהי (כשהרכב במנוחה) + מה שרפי לין הציע.

אם הבדיקות הללו תקינות - אני מניח שיש להחליף מצבר.

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...