Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לרסס את כל הרכב עם RAID?

להזמין מדביר? לשלם לבחור שבקישור שנתת?

 

אני גם הייתי מסתכל מתחת למושבים, בבגאז' ובכל מיני מקומות נסתרים ברכב, אם אין שם שאריות אוכל או משהו.

ולהבא - לשמור על רכב נקי ולהשתדל לא לאכול ברכב.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היה לי בדיוק תקן גרמני במזגן, גם סיוט

אצלי במזגן הזמנתי מישהו שמנקה את המזגן עם פירוק מלא, לא עזר כל כך.

הבאתי אז את חבר שלי שעובד בהדברה, הוא השאיר במזגן כל מיני נקודות ג׳ל כאלה שחיסלו את כולם אחרי כמה ימים.

 

פורסם

נראה לי שאין מנוס, אזמין מדביר למרות שלא מת על הרעיון אבל נותנים אחריות עדיף ראש שקט
מאיפה נפלה עלי הצרה הזאת

פורסם

מבין אותך לגמרי, עלי התחילו לעוף כאלה מהמזגן בלילה.

הג׳ל פתר לי את הבעיה.

פשוט המדביר שם בכל מיני נקודות ברכב את הג׳ל וזה יעבור

 

פורסם

פתרון יותר חזק , גם נגד ריחות ווירוסים , זה להשתמש בקופסת אוזון (אם יש בארץ).

ב- 3:30 הוא מדבר לגבי מדביר שהדביר פשפשי-מיטה ממכוניות של Uber בעזרת זה.

קח בחשבון שחייבים אוורור אחרי שזה מסיים את המלאכה, כי הגז מוציא את החמצן מהאוויר.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, ntd כתב:

פתרון יותר חזק , גם נגד ריחות ווירוסים , זה להשתמש בקופסת אוזון (אם יש בארץ).

יש בעליאקספרס כמה שבא לך, אני שוקל לקנות כזה הביתה ולהפעיל כשאני לא נמצא.

  • מצחיק 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מדביר? מה מדביר?

תתחיל בניקוי כמו שצריך של האוטו, זאת אומרת **ממש** לעומק עם הוצאת הריפודים, שאיבה עם שואב אבק נורמלי, וכו'. 

ותמשיך בהימנעות מוחלטת של כל דבר הקשור לאכילה באוטו. רעיון טוב בלי קשר לתיקנים, כן?

אחר כך - פיתיון ג'ל בכמה נקודות, שפופרת זעירה ויקרה ששווה כל שקל.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
בתאריך 5.12.2021 בשעה 13:02, Krip כתב:

מבין אותך לגמרי, עלי התחילו לעוף כאלה מהמזגן בלילה.

 

ואלה תודה,
מוכר את הרכב מצב חדש, פתחי המזגן אטומים ועל כן אינו עובד, מעוניינים לפנות בפרטי.

פורסם
בתאריך 5.12.2021 בשעה 13:02, Krip כתב:

מבין אותך לגמרי, עלי התחילו לעוף כאלה מהמזגן בלילה.

הג׳ל פתר לי את הבעיה.

פשוט המדביר שם בכל מיני נקודות ברכב את הג׳ל וזה יעבור

 

בשביל ג'ל לא צריך מדביר, אפשר לקנות לבד מהסופר.
ולפותח הנושא, תנסה לרסס את הרכב , להשאיר סגור כמה שעות ואז לאוורר.

פורסם

הבעיה היא שהגרמנים האלה הרבה פחות רגישים לריסוס מאשר התיקנים ה"רגילים".

ממה שאני מכיר רק מלכודות עוזרות נגד הזן הזה

א. תוודא שאין ולא בדל של שאריות מזון ברכב

ב. פזר כמה מלכודות כאלה ברחבי הרכב 

זה אמור לסגור את הסיפור

הזן הגרמני מאוד עקשן ותוקף בעיקר מטבחים תעשייתיים למרות שבשנים האחרונות הוא מתחיל להיות נפוץ בבית פרטיים ודירות, לכן הוצאת מרכיב האוכל מהרכב תהיה הטיפול החשוב ביותר מבחינתך

 

 

פורסם
לפני 47 דקות, gorelshv כתב:

what. the actual. fuck?

חחחח זה הרבה יותר רע ממה שזה נשמע

הם היו במזגן וכל פעם שהוא פעל הם עפו ממנו, היה על הפתח של המזגן חוסם כזה אז הם פשוט עפו לרצפה אבל אם הייתי מסיר את החוסם הזה הם היו מגיעים למיטה

×
×
  • תוכן חדש...