Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורמולה 1- מה יקרה אם פרז יכנס ״בטעות״ בהמילטון ויוציא אותו מהמירוץ?


עידן.
שימו לב! השרשור הזה בן 626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המילטון לא היה יכול לעשות שום דבר, הקבוצה שלו הייתה יכולה להמר אבל זה היה הימור כבד ביותר כי היה סיכוי יותר גדול שהוא יצא אחרי מקס ואז היה אפשרות שהמירוץ היה מסתיים תחת ה-SC או שלא היה את כל הבלאגן הזה עם ה BACK MARKERS..

לטיפי נכנס בקיר זה היה הנס הגדול שרד בול היו צריכים... למרות שאני חושב שתסריט יותר מעניין היה יכול להיות שהיו עושים דגל אדום,

המילטון ומקס היו עם צמיגים SLICK אדומים חדשים, והיו עושים STANDING START על סיבוב אחד.. זה היה יכול להיות מטורף ויותר שווה כוחות..

 

לפני 1 דקה, RK כתב:

מאסי פעל לפי התקנות.

 

היו BACK MARKERS גם בין מקס לקרלוס... למה לא פינו אותם גם?

עריכה אחרונה על ידי DC10
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 9 דקות, RK כתב:

מאסי פעל לפי התקנות.

לפי התקנות כל הסמנים צריכים לעבור את הסייפטי, להסתדר במקומות ורק אז היא נכנסת חזרה לפיט. רק שמאסי הבין שבמצב כזה המירוץ מסתיים עם הסייפטי קאר בחוץ. גם בדחיית הערעור הם אמרו שאומנם זה לא בוצע במלואו אבל..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא צופה במירוצים. לא צפיתי בכלל במירוצים העונה.
אתמול כן צפיתי.
מה שלא הבנתי זה למה כשנשארו 17+- הקפות לסיום כשהפער ביניהם היה באזור ה17 שניות ומקס נכנס להחליף צמיגים המילטון לא החליף גם והעדיף להמשיך את המירוץ על אותו סט.
כן שמעתי את השיחה שלהם שמקס הצטרך לצמצם 0.8 שניות בכל סיבוב כדי להדביק אותו, אבל במקרה הזה אתה מגיע עם צמיגים גמורים לסוף וכל הפתעה תחסל אותך.
הפתעה לא חייבת להיות safety car. זה יכול להיות גם פנצ'ר או איבוד שליטה.

במקום זה היה מחליף צמיגים. היה יוצא משם צמוד למקס או לפניו. צמיגים חדשים+רכב שברור שיותר מהיר+17 הקפות לסיום. לא רואה מצב שהוא לא היה עוקף אותו.
גם אם מהלך האירועים היה מתרחש בדיוק כמו שהתרחש (והוא לא אבל זו לא חוכמה), הוא היה מגיע לקרב הזה בסיבוב האחרון עם צמיגים בני 16 הקפות ולא 40+.

לי זה הרגיש בתור טעות וקבעון כבר באותו רגע, אבל אני בור מה אני מבין.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 34 דקות, RK כתב:

מאסי פעל לפי התקנות.

הוא לא. כלומר הוא לא פעל לפי התקנות במלואן ו"המציא" במהלך ה-SC פרוטוקול חדש.

ממליץ לקרוא את הערעור של מרצדס ואז את התשובה של המנהלת המירוץ. אני מאוד מקווה שמרצדס ילכו "עד הסוף" ואף לבית משפט. זה אומנם יהיה צבוע מצידם (כי הם בהחלט נהנו מהחלטות שנויות במחלקות בעבר), אבל מצד שני ה-FIA יצטרך לתת תשובות קצת יותר רציניות ממה שנתן עד כה.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שהכי אהבתי במרוץ אתמול זה את 2 ההקפות בהן פרז נתן עבודת הגנה יוצאת דופן ואיפשר לוורשטפן לסגור את הפער.

למרות שזה כשלעצמו אל שינה הרבה, זו היתה נהיגה יוצאת דופו לדעתי. וזה היה מאוד דפוק לשמוע את המילטון מתבכיין בקשר על ״נהיגה מסוכנת״. נראה שיש נטייה למידפילדרס ובכלל רוב הגריד לא להלחם על מקום מול מעט הנהגים בצמרת. ונראה שזה ברמה כזו שהמילטון כבר לא מבין איך מישהו חוץ מורשפטן בערך לא מפנה לו את הדרך.

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, farkash7 כתב:

לא הבנתי זה למה כשנשארו 17+- הקפות לסיום כשהפער ביניהם היה באזור ה17 שניות ומקס נכנס להחליף צמיגים המילטון לא החליף גם והעדיף להמשיך את המירוץ על אותו סט.

החלפת צמיגים end-to-end לוקחת 23 שניות, אז הם עשו חשבון שלא שווה להסתכן בהתחשב בפער של 17 שניות. החלטה לגיטימית. המזל לא היה איתם הפעם. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, menir1 כתב:

החלפת צמיגים end-to-end לוקחת 23 שניות, אז הם עשו חשבון שלא שווה להסתכן בהתחשב בפער של 17 שניות. החלטה לגיטימית. המזל לא היה איתם הפעם. 


משהו לא מסתדר לי בזה.

הפער ביניהם היה באזור ה4 שניות.
מקס החליף צמיגים.
הפער ביניהם היה באזור ה17-18 שניות.
יש מצב שאני לא זוכר טוב את מהלך האירועים או שהוא החליף צמיגים ממש מהר. יש מצב שהפער גם היה גדול יותר ממה שאני זוכר ואז על אחת כמה וכמה מה שאמרתי קודם תקף (כנראה שזה היה המצב והפער אכן היה גדול יותר בסמוך להחלפה שלו).


בכל מקרה גם אם הוא היה יוצא עם פער של 3-4 שניות ממקס לפי הקצב של מרצדס הוא היה מגיע אליו בתוך 7 סיבובים בערך+נשארו לו 10 סיבובים להגדיל את הפער על סט צמיגים כמעט חדש.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מקס החליף צמיגים תחת ה-VSC שבמצב זה כל הנהגים צריכים לסוע במהירות של 40 אחוז פחות (צריכים לשמור על הדלתא), במצב כזה כניסה לPIT מקצה לקצה צריכה להיות באזור ה 15-17 שניות הפסד (כי כולם נוסעים לאט יותר),

וזה מה שמקס עשה, בעיקרון רד בול ניסו לעשות הכל כי לא היה להם מה להפסיד.. וזה השתלם להם.

 

 

לפני 52 דקות, bjlb כתב:

למה ציקו פרש אחרי ההחלפה לאדומים?

 

בעיה ברכב לא רצו לסכן אותו, וגם הסיכוי לזכות באליפות היצרנים הייתה נמוכה בגלל המיקום של בוטאס.

עריכה אחרונה על ידי DC10
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, bjlb כתב:

למה ציקו פרש אחרי ההחלפה לאדומים?

ירידה בלחץ שמן. לא רצו שיתקע במסלול ואז הדגל הצהוב היה ממשיך עד סוף המירוץ. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Gosser1860 כתב:

אני מאוד מקווה שמרצדס ילכו "עד הסוף" ואף לבית משפט

עונה לעצמי, הערעור כנראה יורד מהפרק, לפי מקורות מהטיימס. מרצדס החליטו שלא לגרור את ה-FIA לאולם הערעורים. יש יגידו שדיימלר התערבו, יש יגידו שלא רצו לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ וכו' וכו'. מצד אחד אני קצת מאוכזב, מצד שני אולי עדיף ככה.

אפשר רק לקוות ששנה הבאה מאסי (או כל מנהל מירוץ אחר) יפסיק להתנהל כמו בשוק ויעבדו לפי החוקים ככל הניתן בלי "המצאות", בעיקר שיחות הרדיו בין מנהלי הקבוצות ומנהלי המירוץ המביכות בהן סוגרים דילים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 13.12.2021 בשעה 16:24, Gosser1860 כתב:

יש יגידו שדיימלר התערבו

קבוצת Mercedes AMG F1 נמצאת בבעלות של:

שליש שייך לדיימלר

שליש שייך ל-INEOS

שליש שייך לטוטו וולף (שעל הדרך הוא המנהל/סוכן של ג'ורג' ראסל ואסטבן אוקון, והיה או בעל מניות מהותי של היצרנית אסטון מרטין = יש לו הרבה כח ב-F1)

אין לי מושג אם למי מהצדדים יש זכות וטו על קבלת החלטות.

מאמין שהמילטון יבלע את זה, כי אם הוא יקבל את האליפות דרך בית משפט זה ישים כתם רציני על ההישג של 8 אליפויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

image.thumb.png.6ca3f4d84d65a1b21f4bc792e96f268f.png image.thumb.png.58075fbbffcb12c511e8e156661e71ce.png

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מישהו רואה את הקדם עונה?

מרגיש שהקבוצות באו לבחריין להעמיס עוד חול ל-sandbagging שהם עושים.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קדם-עונה לא נועד כדי לבוא ולתת את הסיבוב הכי מהיר בהפרש של 30 שניות מ P2,
נועד אך ורק לבדוק את הרכב לראות מה החסרונות\יתרונות ומה צריך לשנות לקראת שישי הקרוב, הכי חשוב פה זה הכמות סיבובים שהם עשו (שני הרכבים)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 626 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...