Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

עוד מעט יש 6 שנים למצתים ואני מתחיל לחשוב על החלפה, במקור המנוע מגיע עם מצתי NGK, ככה או ככה אני רוצה את הסוג האיכותי עם קצה שעשוי מאירידיום, אבל יש לי אפשרות להשיג בוש במחיר טוב שהבנתי שאיכות שלהם גם טובה, מה חושבים? דגם 2016 לפני מתיחת הפנים מנוע 2000

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם

טרם שמעתי על רכבים שבלעדיים לקבל רק סוג מסויים של חברת מצתים. מצטרף להמלצה על NGK. רק בשביל השקט הנפשי ובהנחה שהפרש לא גדול (מה שאני מעריך שלא).

פורסם (נערך)

תודה על התגובות!

בסוף הבאתי רביעיית מצתים מקוריים אירידיום עם מיתוג של מאזדה ב290, לדעתי מחיר טוב, החלפתי לבד.

הפלאגים באמת כבר היו שחוקים ושרופים בקצה, מפתיע.

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
פורסם (נערך)

קנית ממקום אמין?

יש היום הרבה זיופים, והיה אפילו מקרה בפורום על זיוף במורשה.

ולמה מפתיע שהפלאגים עם בלאי? 6 שנים של עבודה וק"מ מכבד, הם עשו את שלהם. 

כל "התורה" בתחזוקה מונעת זה למנוע מהבעיה לקרות.

כמו שלדוגמה תעדיף ללכת פעם בשנה לשיננית ובדיקת רופא ואפילו לעשות סתימה קטנה, מאשר לגלות אחרי 10 שנים שצריך להחליף חצי פה😄

עריכה אחרונה על ידי Kooper
  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

פורסם (נערך)

יש להם אחלה מוניטין, קיבלתי המלצה מחבר ובדקתי בגוגל מפות חוות דעת, קיבלתי רושם טוב.

כי מוסכניך אמר לי שלשנים אין בלאי על המצתים, לפי ק''מ משנה, אז ב-120.

גם אני לא ממש התחברתי למה שאמר...

עריכה אחרונה על ידי שליקו99
×
×
  • תוכן חדש...