Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"תודה" על ידי הבהוב ב 4 מאותתים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1674 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני אישית חושב שזה מיותר וכבר יש מספיק דברים על הכביש שצריך לשים אליהם לב. לא חסר נהגים שמשאירים איתות שמאלה כל הדרך בנתיב השמאלי.

 

  • אהבתי 2
  • רעיון גרוע 4
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

זה קצת בעייתי, כי בארץ 4 מהבהבים משמשים גם כ"שים לב, בעיה בהמשך הדרך". וכמובן שכ"תמרור 432/433/818 לא תקף לגבי כעת".

 

אישית מעדיף להניף יד. כמובן רק בתנאים המתאימים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 3
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משתמש בזה באופן קבוע. זה חלק מרכזי מתרבות הנהיגה פה, ורוב הנהגים (כולל נהגי האוטובוסים) עושים את זה. גם מאוד מקובל לתת להשתלב מרחובות קטנים וכאלה. מצד שני, אין כמעט חמורים שנדחפים לראש התור כי הם חושבים שהזמן שלהם שווה יותר משל אחרים. חלק מתרבות הנהיגה.

  • רעיון טוב! 5
פורסם
לפני 49 דקות, sperial כתב:

זה קצת בעייתי, כי בארץ 4 מהבהבים משמשים גם כ"שים לב, בעיה בהמשך הדרך". 

 

אפשר להירגע

אם הנהג שמאחוריך פירגן לך במתכוון, ואתה מהבהב ל2 שניות עם "איתות החירום", הכל בסדר והוא לא חושב שהאסון נמצא מעבר לפינה.

 

אני משתמש בזה גם. כל תקשורת בין נהגים, בהקשרים חיוביים, מבורכת בעיניי.

  • רעיון טוב! 6

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

גם מידי פעם עושה את זה כשמישהו נותן לעקוף אותו.

  • רעיון טוב! 4

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לגמרי מחמם את הלב ומראה שיש עוד תרבות אצל האנושות!

מידי פעם שממש עמוס וצריך להשתלב לתוך פקק - אני מוציא יד מהחלון ומבקש ראשות לכנס.. הדבר עובד במאה אחוז ומונע "דחיפות" ומפגש פגושים לא רצוי..

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם
לפני שעה, sperial כתב:

זה קצת בעייתי, כי בארץ 4 מהבהבים משמשים גם כ"שים לב, בעיה בהמשך הדרך". וכמובן שכ"תמרור 432/433/818 לא תקף לגבי כעת".

 

אישית מעדיף להניף יד. כמובן רק בתנאים המתאימים.

 

הבהוב אחד או שתיים של ה4 אורות זה תודה או סליחה, יותר מזה זה כבר "זהירות"

ככה לפחות אני רואה ומשתמש בזה

  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)

בארץ אני עושה שימוש בארבעה וינקרים ת"כ נהיגה רגע לפני ביצוע פניית פרסה או בעת בלימה חדה ת"כ עיקול (המאזדה עושה זאת עבורי אוטומטית אם מדובר בבלימת חירום). כאות תודה... well... ישראל אחרי הכל, חושב שעשיתי זאת אולי פעמיים בשני העשורים וחצי בהם אני על הכביש.

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אני חושב שזה כבר נהיה סימן מוסכם בארץ לתודה וסליחה.

עוד סימון שאני אוהב, כשאתה בירידה ומישהו מולך בנתיב הנגדי בעליה מהבהב באורות גבוהים כדי להזהיר שבסוף הירידה יש ניידת וכדאי להאט.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אני משתמש בזה להודיע שיש משטרה לפנייך,כי לסוע ב140 ברכב מודרני שהכביש כמעט ריק זה ממש לא מסכן חיים.  

למען האמת זה הציל אותי שפעם אחת נסעתי בלי וויז והרכב שקצת לחצתי איתו הפעיל 4 ווינקרים כי היה ניידת שלזרה אחרי העיקול. 

יש עוד נהגים בסדר בארץ,מחוץ לתל אביב. 

 

תמיד נותן לכולם להשתלב/להכנס אם זה לא במטרה לחתוך פקק. 

 

פורסם

אלפא (עם התוים המוזרים אני לא מצליח לתייג אותך) - אני משתמש ברביעיה כשיש סכנה בהמשך הדרך או כאשר אני מצטרף לפקק. השימוש השני הוא מנהג שלמדתי בגרמניה.

 

@SlowRideאני מכיר את המנהג בחו"ל, בארץ מעדיפים להניף כף יד. ולגבי ההתרעה מפני משטרה - היתה מקובלת מאד לפני כמה עשורים, כיום, עם הכבישים הכפולים והווייז המנהג פחות או יותר נעלם.

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עושה את זה באופן קבוע למשך 2 שניות על מנת להוקיר תודה כשרלוונטי, ומקבל הבהוב בחזרה. 

דברים קטנים שממתקים אל הנסיעה. 

  • אהבתי 1

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

אני נתקלתי בזה המון בבריטניה, שמה זה ממש נפוץ.

 

בארץ בירושלים פעם נתתי למיצובישי האנטר להשתלב עם סימון אורות גבוהים ואחרי שהוא השתלב הוא סימן תודה עם 4 ווינקרים - זה נחמד.

  • אהבתי 2

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...