Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"תודה" על ידי הבהוב ב 4 מאותתים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1677 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, ידני כתב:

לא יודע אם זה המקום לשאול אבל הייתי חייב

איך אתם משפשפים עיניים בנהיגה?🤣

זה קורה לי בבוקר מוקדם וחייב להסתכל על הכביש..... 

משפשף עין עין עיוני.

ואם אתה מתעטש - אז נחיר נחיר.

 

ולעניינינו - לא נתקלתי כלל במה שתיארתם כמחווה.

קצת להיפך, יצא לי לא פעם לאותת ב4 מאותתים לנהג שנסע מאחריי ומפרגן לי באורות גבוהים וסינוור. לא תמיד זה עוזר. כנראה שיש שחושבים באמת שמפרגנים להם גם כשלא.

  • אהבתי 1

alfa 156 2.5.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מקבל ונותן הרבה כאלו מנהגים על הכביש,

משתמש בזה בשביל לסמן "אורות" לרכב שמאחורי,

אופנוענים כשאני נותן להם לחתוך באלגנטיות,

נהגי אוטובוס כשאני לא נדחף ביציאה מהתחנה וכו',

אני בעד, לי זה עושה טוב לראות שמישהו מכיר טובה ועוד יותר עושה טוב שיש לי את האופציה להודות למישהו על זה שנתן לי לעבור\לעקוף וכו

פורסם
לפני 13 שעות, gabizon79 כתב:

יפה,אני גם אזמין כזה. מה גודל השלט?

כמו דף A4.  אני הזמנתי w300 × H200

שולחים לספק הסיני דף PDF עם מה שאתה רוצה

אפשר לבחור צבע לד.

לי זה עלה פחות מ50 ש"ח

שים לב שזה יהיה פונט קריא ברור וחד שיוכלו לראות מרחוק. עדיף לא משהו מידי עבה.

תנסה לעשות הכי גדול שנכנס ב A4.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 6 דקות, GREEN. כתב:

כמו דף A4.  אני הזמנתי w300 × H200

שולחים לספק הסיני דף PDF עם מה שאתה רוצה

אפשר לבחור צבע לד.

לי זה עלה פחות מ50 ש"ח

שים לב שזה יהיה פונט קריא ברור וחד שיוכלו לראות מרחוק. עדיף לא משהו מידי עבה.

תנסה לעשות הכי גדול שנכנס ב A4.

 תודה רבה

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם
לפני שעתיים, Night Driver כתב:

רק שבראות אפס אין מקום בטוח לעצור.

 

אם אין מקום בטוח לעצור גם אין מקום בטוח לסוע.

 

חות מזה, ערפל לא קופץ מ0 ל100 בשניה, שאץה רואה ערפל כבד שרק מתגבר תמצא מקום לעצור לפני שאתה לא רואה כלום.

 

לא מבין, מה ההיגיון שאומר שלסוע עם עיניים עצומות יותר בטוח מלעמוד בצד עם עיניים עצומות.. כי מישהו אחר עם עיניים עצומות יכנס בך? אז אתה לא במקום בטוח לעצירה.

פורסם

נתקלתי בערפל מהסוג המדובר גם בצפון רמת הגולן, בשעות הלילה והבוקר. אגב בלילה רואים יותר טוב כמה שזה נשמע מוזר. 

 

להמתין עד שהערפל מתפוגג יכול לקחת שעות. החקלאיים מהאיזור מכירים את התופעה ורגילים אליה, נוסעים עם הטנדרים שלהם עם כל האורות דלוקים, עם 4 וינקרים, בזהירות ובאיטיות אבל נוסעים. זה לא שאין ראות בכלל, יש אבל לטווח מאוד קצר. אם נוסעים מספיק לאט זה בסדר. 

 

 

פורסם (נערך)

רק פעם אחת נתקלתי בראות ממש אפס ברמה שרואים ממש בקושי את הסימון על הכביש שממש צמוד לאוטו (פחות מקו אחד מהמקוקו). פשוט פחדתי לעצור והתקדמתי במהירות שואפת לאפס.

 

אם הייתי יודע שזו הראות שמחכה לי לא הייתי בכלל יוצא לדרך.

עריכה אחרונה על ידי Night Driver

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נתקלתי בזה בטיול האחרון שלי לאומן בקייב..במשך 4 שעות רואה מול העיניים איתותים 

 

זה הגיע למצב שלאחר העקיפה  הנהג שלנו קצת מאט ואז מאותת לו בכדי שההוא שעקף יקבל את התודה :)

 

עוד משהו ששמתי לב יש שם רמזורים עם טיימר זאת אומרת מאדום לירוק הוא כותב כמה זמן נשאר בספירה לאחור 59..58.. וכו וכך בהולכי רגל - למה בארץ זה לא מאומץ?!

 

 

פורסם

לא נתקלתי בארץ בערפל סמיך בדרגות האלה, אם כי יצא לי לבלות לא מעט במילואים בגולן (וקצת בחרמון). אבל בהחלט נתקלתי בגשם שגרם לי לאבד את המיקום שלי בכביש (עד כדי נסיעה בנציב הנגדי). במקרים האלה הפתרון היה עצירה בצד הדרך. וכדי לסבר את האוזן - מדובר ברכבים ללא פנסי ערפל וללא איתות מצוקה, שעדיין לא היו מחוייבים ואפילו מקובלים לפני 40 שנה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 שעות, liorlev1 כתב:

עוד משהו ששמתי לב יש שם רמזורים עם טיימר זאת אומרת מאדום לירוק הוא כותב כמה זמן נשאר בספירה לאחור 59..58.. וכו וכך בהולכי רגל - למה בארץ זה לא מאומץ?!

 

רמזורים עם טיימר פגשתי גם ברחובות

"בלי סיכון אין סיכוי"

×
×
  • תוכן חדש...