Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1687 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מישהו "נכנס" ברכב שלנו. הפגיעה ברכב לא רצינית (הפח התעקם) אך כרית האוויר שליד מושב הנהג נפתחה. לא ישב שם אף אחד באותו הזמן.

האם מותר לנסוע עם הרכב - כמובן כשאף נוסע לא יושב במושב הזה?

האם אפשרי להתקין כרית אוויר חדשה או שהרכב הלך? במידה וכן, מה העלות של התקנה כזו?

תודה

פורסם

איזה רכב?

איזו שנה?

מעורב הביטוח ? שמאי/ הערכת נזק ?

 

יש רכבים שפתיחת כריות אויר הן פשוט טוטל לוס.

איני ודע אם זה המקרה שלך בלי ציון פרטים נוספים.

 

alfa 156 2.5.

פורסם

תודה על התגובות

מדובר בקורולה 2007. הרכב עצמו במצב מכני מעולה.

האם יש חשש גם לנזק לשלדה במקרה כזה? הפגיעה ברכב הייתה מהצד באופן שעיקם מעט את שתי הדלתות.

השאלה אם שווה בכלל להשקיע בתיקון. הביטוח אינו מעורב.

פורסם (נערך)

סביר להניח שהרכב טוטל לוס אלא אם תתקן באיזה מוסך לא יקרן, עם חלקים מפירוקים ושלא צריך הרבה פחחות.  גם במקרה הזה אני מעריך שעלות התיקון תהיה מאוד גבוהה.

 

זה להחליף כרית אוויר. להחליף דשבורד - כי נקרע. להחליף מחשב כריות אוויר. להחליף אולי מותחנים של חגורות הבטיחות שאולי הופעלו גם אם לא הרגשת. תיקון הדלת ואולי העמוד הקדמי והאמצעי של הרכב ואולי את תחתית הרכב. 

 

אתה צריך שהנהג הפוגע יפעיל ביטוח וכדאי אם הנזק קרוב ל-50% מערך הרכב אז שהרכב לא יחזור אלייך. 

אישית אני מעריך שאם יופעל ביטוח הנזק יהיה קרוב לשווי הרכב כלורמ טוטל לוס לפי החוק. הולך לפירוקים.

עריכה אחרונה על ידי student
בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם (נערך)

מדובר בכרית צידית אחת מצד הנוסע.

מעבר לזה ולדלתות שהמכה תקעה אותן לא ניכר נזק נוסף לרכב.

השאלה אם בטיחותי לנסוע בינתיים במצב כזה מחוץ לעיר?

לגבי הביטוח לצערי אין כיסוי במקרה הזה. 

תודה על העזרה

עריכה אחרונה על ידי מפתחות
פורסם

 

 

הבנתי, זו כרית צידית לא מול הנוסע בדשבורד. אני עדיין חושב שסביר שהנזק יקר למדי. מה שווי הרכב במחירון יד2 ?

 

סביר שנורת כריות האוויר האדומה דולקת. במקרה של תאונה לא יופעלו כריות האוויר שעדיין לא נפתחו.

כלומר לא מומלץ ליסוע ברכב אלא לגרור אותו למוסך.

לפני 4 דקות, מפתחות כתב:

לגבי הביטוח לצערי אין כיסוי במקרה הזה. 

 

 

הזה שפגע בכם אין לו ביטוח?

 

 

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לפני 10 דקות, student כתב:

 

 

 

 

הזה שפגע בכם אין לו ביטוח?

 

 

יש לה ביטוח אבל אני אשם בתאונה על פי חוק כי היה לה זכות קדימה. (למרות שנסעה במהירות גבוהה הרבה מעל המותר אבל קשה להוכיח)  ולי אין מקיף כך שהבנתי שאין כיסוי.

 

פורסם

כמה שווה הרכב?

 

כלומר יש לך גם לשלם לה את הנזק שנגרם לה.

 

אולי באיזה כפר ערבי או מוסך לא יקרן תוכל לתקן הרכב.

 

אולי תעלה תמונות של הפגיעה ושל מצב הקורות והרצפת הרכב עם דלתות פתוחות ויוכלו לעזור לך פה עם הערכת מחיר

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

×
×
  • תוכן חדש...