ברשותי מיצובישי לנסר 2005.
הרכב לא מניע, חלק מהחלקים חדשים (השקעתי בו הרבה לפני שהלך לגמרי)
מעוניין למכור לפירוק. מחפש המלצה על אדם אמין שירכוש את הרכב.
כמו כן, הרכב שבק חיים לפני מועד הטסט, ולכן לא שולמה על הרכב אגרת רישוי מאז 2020
תודה.
(נ.ב. מדובר ברכב אחר מזה ששאלתי עליו בעבר)