Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אלה הרכבים שהכי דיברו אלי בעיצוב, מכלול ביצועים ומחיר.

 

  • טויוטה CHR - עשיתי 2 נסיעות מבחן ואהבתי רק עניין הגחון נמוך מטריד (מכות בסוללה? האם מחסור בנסיעה פוגם בסוללה)?
  • מיצובישי אקליפס קרוס
  • מיצובישי ASX
  • יונדאי קונה

 

  1. נהג יחיד ועיקרי
  2. גר בתל אביב בלי חניה מסודרת ונאלץ לחנות על מדרכות לפעמים (מחפש להשכיר חניה בלי קשר)
  3. נוסע בממוצע 9,000 קמ' בשנה (חיסכון בדלק פחות משמעותי).
  4. מחפש רק רכב יד 2 (לא רוצה לאכול את הלב על חדש משריטת משאית או רכב שחנה עקום).
  5. צפיפות מאחורה או גודל תא מטען לא חשוב לי, אני הנוסע היחידי והעיקרי.

 

ברשותי ג'יפון גרנד ויטרה 2004 כ12 שנה.

 

אשמח להכוונה או המלצה.

עריכה אחרונה על ידי God
פורסם
לפני 7 שעות, God כתב:

אלה הרכבים שהכי דיברו אלי בעיצוב, מכלול ביצועים ומחיר.

 

  • טויוטה CHR - עשיתי 2 נסיעות מבחן ואהבתי רק עניין הגחון נמוך מטריד (מכות בסוללה? האם מחסור בנסיעה פוגם בסוללה)?
  • מיצובישי אקליפס קרוס
  • מיצובישי ASX
  • יונדאי קונה

 

  1. נהג יחיד ועיקרי
  2. גר בתל אביב בלי חניה מסודרת ונאלץ לחנות על מדרכות לפעמים (מחפש להשכיר חניה בלי קשר)
  3. נוסע בממוצע 9,000 קמ' בשנה (חיסכון בדלק פחות משמעותי).
  4. מחפש רק רכב יד 2 (לא רוצה לאכול את הלב על חדש משריטת משאית או רכב שחנה עקום).
  5. צפיפות מאחורה או גודל תא מטען לא חשוב לי, אני הנוסע היחידי והעיקרי.

 

ברשותי ג'יפון גרנד ויטרה 2004 כ12 שנה.

 

אשמח להכוונה או המלצה.

בעיקרון הטויוטה הכי מומלצת מהרשימה אך בגלל נושא המדרכות... הייתי הולך על יונדאי.

המיצובישי פחות טובות.

פורסם

מסכים שהמיצובישי פחות טובות - בפרט ה- ASX.  מה גם שהן גדולות יותר - חיסרון במקרה שלך.
היתרון הגדול של ה- CHR הוא החיסכון בדלק, אבל מבחינתך זה לא חשוב אז מסכים עם הההמלצה הקודמת לגבי הקונה.

בהצלחה

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

מאזדה x3

סוזוקי ויטרה

קיה סלטוס

 

היו גם ברשימה, האם פספסתי משהו מהם או להתמקד בטויוטה chr או בקונה?

פורסם

מה עם יונדאי ווניו ?

בעיקרון כמו סלטוס אבל בקטן , יותר מתאים לעיר , במיוחד שצריכת הדלק ומירווח מאחור לא כזה מעניין , נידמה לי שהוא מעט גבוה יותר מהרגיל 

פורסם

@yoav911gt2 לא כל כך.

"מחפש רק רכב יד 2 (לא רוצה לאכול את הלב על חדש משריטת משאית או רכב שחנה עקום)."

  • רעיון טוב! 1

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

נוטה ללכת על היונדאי קונה

עשיתי נסיעת מבחן ואהבתי.

 

מצאתי עסקה מליסינג מוכר (בעלות פרטית)

דגם פרסטיז' , 4×4

שנתון 2018, יד 1

55,000 קמ'

אחריות מנוע וגיר של הליסינג

מחיר שדורשים - 106,000 (לפני טרייד אין ומיקוח).

 

הדבר היחידי שמוזר שהספויילר האחורי למעלה, קצת דהה מהשמש.

 

אשמח לחוו"ד.

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מבין האופציות שהצעת הCHR- בלי לחשוב פעמיים בכלל

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם
לפני 17 שעות, levy כתב:

אני הייתי הולך על ה chr חדשה בלבד ואם יש בעיית תקציב אז הויטארה חדשה או משומשת.

 

Chr חדשה לא בתקציב שלי. אני לא נוהג המון (8000 בשנה) אז לא ממש מנצל את החיסכון בדלק וכל הרעיון ההיברידי.

 

למה ויטארה ולא קונה?

לפני 17 שעות, ik3 כתב:

מבין האופציות שהצעת הCHR- בלי לחשוב פעמיים בכלל

 

למרות שחיסכון הדלק ומרווח גחון נמוך לא מתאים לצרכים שלי כנהג?

פורסם

יש לה גרסה של בנזין בלבד גם- תהיה גם אמינה יותר לאורך זמן.

 

מבחינת איכות הרכב היא פשוט עדיפה על האחרות, מאמין שתצליח לעלות על מדרכה פה ושם במידת הצורך(אתה לא חייב אפילו גיפון בשביל זה), אלא אם מדובר באיזו מדרכה קיצונית מאוד לא אמורה להיות לה בעיה.

 

מה גם שיחסית לגיפון היא מסוגלת לבצע תימרוני התחמקות באופן מרשים.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם

לקונה מנוע חזק וביצועים טובים. 

האם זה מדבר אליך בתור אחד שנוסע מעט ובעיקר בעיר? 

הגיר כפול המצמדים שלה עלול לסבול מנסיעה מרובה בעיר. 

ועוד לשלם 106k לרכב ליסינג בן 3?

מיעץ לך לרכוש בתקציב הזה רכב חדש וקטן יותר. כמו סטוניק או ארונה. 

או ללכת על בטוח (מבחינת אמינות ועלויות אחזקה) ולחפש ויטארה משומשת. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
לפני 8 שעות, markb205 כתב:

לקונה מנוע חזק וביצועים טובים. 

האם זה מדבר אליך בתור אחד שנוסע מעט ובעיקר בעיר? 

הגיר כפול המצמדים שלה עלול לסבול מנסיעה מרובה בעיר. 

ועוד לשלם 106k לרכב ליסינג בן 3?

מיעץ לך לרכוש בתקציב הזה רכב חדש וקטן יותר. כמו סטוניק או ארונה. 

או ללכת על בטוח (מבחינת אמינות ועלויות אחזקה) ולחפש ויטארה משומשת. 

 

ביצועים מאוד מדבר אליי.

עשיתי נסיעת מבחן ואהבתי.

אני עושה טרייד אין לרכב שלי (יסגר 90 אלף בערך).

זה רכב שהיה בבעלות פרטית 3 שנים מבירור שלי.

ראיתי אותו ונראה במצב מעולה, הבדיקת רכב תקינה.

 

ממה יש לחשוש?

×
×
  • תוכן חדש...