Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

יש לנו רכב ישן , סובארו אימפרזה 2006 , הרכב נוסע בצורה די סבירה (למרות שמתקשה לסחוב בעליות) , אבל יש ברכב הרבה בעיות,

ומתלבטים מה כדאי לעשות איתו. (יש טסט לעוד חצי שנה)

בין הבעיות:

אין חיישני למדא ומנורת מנוע דולקת (הממיר נגנב והותקן ממיר חלופי ללא החיישנים כי הם מאד יקרים)

נזילת שמן מההגה

חופש משולשים

רצועות מנוע יבשות ועוד.

בנוסף המצב החיצוני של הרכב לא טוב ולא היה מזיק לו פחחות , אם בכלל שווה למישהו לעשות אותה.

בעיקרון אין ממש גם כסף לרכב חדש בהרבה , אלא עם לוקחים הלוואה גדולה.

השאלה היא האם כדאי לנסות למכור רכב כזה במצב נסיעה תוך ציון כל הבעיות או מראש ללכת לכיוון של מכירה לפירוק?

תודה.

פורסם

אם לא תנסה - לא תדע. לדעתי יש שוק למכונית עם טסט לחצי שנה.

  • רעיון טוב! 1

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

את הרכב הזה לא שווה לתקן לדעתי. עדיף לקחת הלוואה ולקנות אחד יותר נורמלי.

 

גם אם תתקן את הנזילה והחופשים, אין מצב שזה עובר טסט עם נורה דולקת ובלי חיישני למבדא.

 

אני הייתי מעמיד אותו למכירה באיזה 2500, מציין את הבעיות, מדגיש שיש טסט לעוד חצי שנה, ויש מצב טוב שיבוא מישהו שצריך רכב לחצי שנה, או צריך רכב לנסיעה בתוך קיבוץ/מושב/כפר/פזורה, או אפילו יש לו דרך להשמיש את הרכב הזה בזול עם חלקים מפירוק, ולקבל אוטו לסופר ובחזרה.

  • מעניין 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כלכלית שווה לך יותר להשאר אתו ולמכור סמוך לתום הטסט, גם בגלל ששוק המשומשות התייקר

  • מעניין 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

תודה לכולם על חוות הדעת , כנראה אלך על משהו "באמצע" , שזה לנסות למכור בעוד חודשיים שלושה כרכב במצב נסיעה, 

תוך ציון הבעיות והליקויים.

פורסם

תנסה למכור את הרכב במגזר, יש להם את המוסכים שלהם.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

חיישני למדה אפשר לקנות בלא כל כך יקר (אני לא חושב שמקורי או לא מקורי קריטי ברכב כזה ישן וזול)

הנזילה היא די בעייה אבל אם היא מאוד קטנה ואפשר לחיות איתה אז סביר.

מחופש במשולשים לא תוכל להתחמק כל כך ותצטרך לתקן.

 

השאלה היא יותר מה המצב שלך כלכלית?

אם תוכל למכור אותו ולהשתדרג לרכב ב15-25 אלף בלי בעיה אז אולי עדיף גם בשביל הפחות כאב ראש.

אם תצטרך לקחת הלוואות ודברים מסובכים אולי כדאי לתקן בזול.

 

 

פורסם

לגבי נזילת השמן הגה - מחלה ידועה ברכבים האלו. אני פשוט קניתי שמן, בודק כל כמה חודשים ומוסיף את החסר וזהו. 40 ש"ח לבקבוק שיחזיק 20 שנה בקצב הזה.

פורסם

אני לא יודע בכמה אתה חושב למכור אותו, אבל כדאי שתדע שאם אתה מוכר לחלפים אתה מקבל משהו באיזור ה500 לא נראה לי יותר + אם אתה מוריד אותו מהכביש (שאם אתה באמת מוכר לחלפים כדאי מאוד מאוד לעשות את זה) אז אתה מקבל את האגרת רישוי לפי ימים שנשארו לטסט.

ויוצא לך תכל'ס בערך 1100/1300 סה"כ, וכל זה עם מנימום של כאב ראש (להוריד מהכביש זה רק במשרד התחבורה עד כמה שזה קרוב אליך)

לשיקולך

פורסם
לפני שעה, Shab00 כתב:

חיישני למדה אפשר לקנות בלא כל כך יקר (אני לא חושב שמקורי או לא מקורי קריטי ברכב כזה ישן וזול)

הנזילה היא די בעייה אבל אם היא מאוד קטנה ואפשר לחיות איתה אז סביר.

מחופש במשולשים לא תוכל להתחמק כל כך ותצטרך לתקן.

 

השאלה היא יותר מה המצב שלך כלכלית?

אם תוכל למכור אותו ולהשתדרג לרכב ב15-25 אלף בלי בעיה אז אולי עדיף גם בשביל הפחות כאב ראש.

אם תצטרך לקחת הלוואות ודברים מסובכים אולי כדאי לתקן בזול.

 

 

תודה , אמרו לי במוסך שבדגם הזה חייבים חיישנים מקוריים , בעלות של בערך 1000 ש"ח לכל חיישן,

ואם אשים לא מקוריים , אז מנורת בדוק מנוע תמשיך לדלוק.

פורסם

יש לי בדיוק אימפרזה 2006

וזה רכב מאווווד אמין

אם אין לך כסף ואתה שוקל להשאיר אותו עוד מספר שנים, אני הייתי מתקן.

גם אם העלות היא יותר משווי הרכב הרי השיקול הוא כמה יעלה רכב אחר וזה יהיה יותר...

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני שעה, boy23 כתב:

יש לי בדיוק אימפרזה 2006

וזה רכב מאווווד אמין

אם אין לך כסף ואתה שוקל להשאיר אותו עוד מספר שנים, אני הייתי מתקן.

גם אם העלות היא יותר משווי הרכב הרי השיקול הוא כמה יעלה רכב אחר וזה יהיה יותר...

 

 

 

 

אני לא חושב שאפשר להשוות גם אם זה רכב מדגם זהה

  • מעניין 2
פורסם
לפני 21 שעות, vadim6385 כתב:

אין מצב שזה עובר טסט עם נורה דולקת ובלי חיישני למבדא

יש שוק לדברים האלה.

אני מניח שגם אתה יודע שאפשר במאתיים שקל לאיזה בחור, להעביר טסט גם לסוס ועגלה...

***הנ"ל אינו חוקי***  ולמרות זאת -אני חושב- שאין בזה בעיה כל עוד זה לא נוגע לבטיחות הרכב.

  • רעיון גרוע 2
  • מעניין 1
---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני 3 שעות, boy23 כתב:

יש לי בדיוק אימפרזה 2006

וזה רכב מאווווד אמין

אם אין לך כסף ואתה שוקל להשאיר אותו עוד מספר שנים, אני הייתי מתקן.

גם אם העלות היא יותר משווי הרכב הרי השיקול הוא כמה יעלה רכב אחר וזה יהיה יותר...

 

 

 

 

בהחלט אמין , אבל הבעיה היא שגם המצב החיצוני לא טוב , וגם מבחינת ביצועים , מרגישים

היטב את ה250 אלף ק"מ , כבר לא סוחב כל כך טוב (אוטו שגם שהיה חדש יותר לא היה מצטיין בביצועים)

 

×
×
  • תוכן חדש...