Jump to content

נהג שלא ממש יודע

  • הודעות

    41
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של נהג שלא ממש יודע

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. לא שאני יודע אבל אני מעריך שמעל חצי טון ואתה יודע אם יש חגים אז העיתון כפול בעובי
  2. אתם אומרים את זה מנסיון? כי פעם אחת עשיתי את זה עם סטיישן והרכב כמעט איבד שליטה מרוב משקל הייתי צריך להעביר באמצע הדרך חצי מהעיתונים ליד הנהג שיהיה שיווי משקל, השאלה היא אם במסחרית הבעיה הזו תיפטר או שזה לא קשור? למשהו יש ניסיון עם זה (חשבתי שבגלל שמסחרית יותר קצרה אז המשקל יותר באמצע וחוץ מזה שזה מיועד לזה ופריבט לא מיועד לזה)
  3. וואו ממש ממש תודה על כל העזרה אני צריך את הרכב למסלול של פעמים בשבוע לסחוב עיתונים (זה כבד נורא אבל לא תופס כל כך הרבה מקום) ואז כבר שיהיה רכב שני (שלא אכפת לי איך נראה) אבל אני רוצה רכב גדול כי אם אני כבר קונה שיהיה משהו שמחר אני יוכל לעשות עליו עוד משלוחים מזדמנים, אני חשבתי לקנות רכב ב5000 ולהניח עוד 5000-7000 לתיקונים שאז יוצא לי רכב טוב כבר ב12000, שאם אני קונה כזה רכב כבר ב12000 אף אחד לא מתחייב לי שאני לא יהיה צריך להוציא את אותם 7-5 אלף גם על תיקונים. אשמח לעוד חוות דעת גם על רכבים וגם על הדרך. ובגלל שאני לא כל הזמן על הרכב אני לא הולך להפסיד ימי עבודה כי אני ילך בזמני הפנוי
  4. אם אני מעיף מבט מלמעלה אני רואה שהפיאט קובו הכי זולה, יש סיבה לזה?
  5. אני רוצה לקנות מסחרית קטנה כגון רנו קונגו (אין לי כיוון ברור) חשוב לי חיסכון בדלק ותחזוקה וזולה חוץ מזה לא מעניין אותי איך הוא נראה מבחוץ או מבפנים מאפס למאה וכל זה, רק שיהיה קופסה על ארבע שלוקחת דברים ממקום למקום בלי בעיות ובזול. תקציב הכי זול אין לי כיון כמה שעולה אין מה לעשות. אשמח לרעיונות לדגמים ומה צריך לבדוק בכל אחד. תודה רבה
  6. אם זה לא קרוב אליך ואתה מגיע בקלות אל תנסה לבא בלי תור, יש שם מאבטחים שהם מקישים את התעודת זהות ומוצאים תור ואם אין תור תחזור הביתה. (מנסיון אישי מר) אבל אם זה בא בקלות אז לך תנסה למה לא.
  7. אני לא יודע בכמה אתה חושב למכור אותו, אבל כדאי שתדע שאם אתה מוכר לחלפים אתה מקבל משהו באיזור ה500 לא נראה לי יותר + אם אתה מוריד אותו מהכביש (שאם אתה באמת מוכר לחלפים כדאי מאוד מאוד לעשות את זה) אז אתה מקבל את האגרת רישוי לפי ימים שנשארו לטסט. ויוצא לך תכל'ס בערך 1100/1300 סה"כ, וכל זה עם מנימום של כאב ראש (להוריד מהכביש זה רק במשרד התחבורה עד כמה שזה קרוב אליך) לשיקולך
  8. וגם עוד שאלה אם משהו יודע באמת אם זה נכון שהבטריה של ההונדה יותר אמינה מאחותה טיוטה?
  9. התחנה המדוברת באיזור חיפה? אני שואל כי אמרו לי שהלכו לבדוק אותם אחרי שמוסך של פולספוגן וסיאט התלוננו שבשנה וחצי האחרונות יש להם תקלות מיוחדות באיזור הזה מה שאין בשום מקום בארץ. ובדקו איזה תחנת דלק נפתחה בתקופה הזו. מאז פעמים תוך חצי שנה הם נפלו בביקורת. (לא מכליל את כל התחנות אבל גם עם יש כמה בודדות אני מעדיף לתדלק בתחנה מסודרת ולשלם כמה שקלים יותר ולא לשלם את זה על תיקון הכי קטן במוסך ששם אתה מאבד את כל מה שחסכת בשנה האחרונה)
  10. ואם אצלי זה קבוע טיפל'ה מתחת החצי מה זה אומר?
  11. הרכב הזה לא נמצא במאגר של משרד התחבורה
  12. לגבי הבלאי לפי מה שאני יודע זה לא כדאי בכלל. אבל קורה הרבה פעמים שאתה צריך את זה ואין מה לעשות. בסופו של דבר כל נסיעה ברכב זה בלאי ואתה לוקח את זה בחשבון, אז מתי שזה בלאי יותר גדול עושים פחות אבל מותר לעשות מדי פעם.
  13. תמיד צריך לזכור שמי שמשקיע כסף בפלאג אין כנראה שזה שווה לו והוא הולך להשתמש בזה הרבה. כי בן אדם שיודע שכל יום הוא נוסע לעבודה 150 ק"מ צד הוא לא משקיע בפלאג אין. אז להבנתי אין כל כך משמעות חוץ מבודדים שמשוגעים לדבר
×
×
  • תוכן חדש...