Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1772 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

רנו פלאונס 2013 בנזין .

1. מה העלות של החלפת גלגל תנופה?

2. האם העבודה היא 3-4- שעות או צריך להשאיר רכב לכמה ימים במוסך?

 

3. שקניתי רכב מקאל אוטו הם שלחו אותו לשיפוץ גיר והרכב ממש יצא חדש . האם מישו יודע היכן קאל אוטו שולחים את הרכבים לשיפוצי גיר.  יש המון מוסכי גירים ולכל אחד תמצאו בגוגל  גם המלצות וגם הרבה טענות ומגרעות . לכן שאלתי היא מי הכי טוב ולהיכן שולחים קאל אוטו לשיפוץ ..

 

 מאוד מאוד אודה לעונים.

פורסם

הרכב ידני או אוטומטי ? מי אבחן שהבעיה בגלגל התנופה ? 

לפי הכתוב כאן:https://www.auto.co.il/Article/132722-Pre-Owned-Auto-renault-fluence לא מדובר בגיר רובוטי כפול מצמדים ולא ברורה האבחנה.

אם זה דגם לפני מתיחת פנים זה גיר אוטומטי 4 הילוכים- מכוני גירים יודעים לטפל בהם טוב.

אם זה דגם לאחר מתיחת פנים 2013 מדובר בכלל בגיר רציף וזה סיפור נפרד ובעייתי- מכוני הגירים מעדיפים להתקין גיר מושלם מיבוא ולא להתעסק בשיפוץ (אם כי תלוי מה הבעיה ואם ניתן לתקן נקודתית לפעמים הם כן מבצעים).

 

 

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אוטומט רציץ  CVT לאחר מתיחת פנים .   הגיר עבר שיפוץ לפני 8 חודשים. הגיר סבבה לא עושה רעש או קפיצות או כיבוי רכב . אבל יש צקצוקים מכיוון הגיר רק כאשר הרכב עומד או נוסע במהירות 10 20 קמש . מוסכניק ותיק שבדק  אמר לי שהרעש מהגיר לאחר בדיקה של 10 דקות ,ובמכון גיר תוך דקה אמרו לי שזה גלגל תנופה....... הקטע הוא שיש 100 מכוני גירים וכל אחד טוען שהוא הכי טוב ואין לי מושג למי ללכת ומי אמין ומי לא  . ואני רוצה להיות ליד המוסכניק שהוא מחליף גלגל תנופה . כדי לראות ששם לי מקורי ולא משומש במחיר מקורי . השאלה כמה זמן לוקח להחליף כי הוא אמר לי רק עבודה 1800  החלק עצמו 1350 . 

×
×
  • תוכן חדש...