Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל האנשים היקרים כאן.
אחרי סקר שוק ותקציב של כ-60K חיפשתי סוזוקי קרוסאובר שנתונים 15-16.

בסוכנות טרייד הציעו לי רכב 2016 מיד ראשונה בקילומרז נמוך.
2 בעיות מפריעות לי:

1. סיפורי הגיר הרציף שהתפרסמו גם כאן.
2. בדיקה לא מזהירה של הרכב. הסטוריית טיפולים מתברר שכנראה חסר טיפול אחד לפחות.
"בלאי פנימי במנוע / בוצה במנוע / דרוש טיפול מונע / הפרשי לחצים בצילינדים / רעשים במנוע מגלגלות ואביזרי מנוע / מותחים, הגיע לבדיקה בחוסר שמן מופרז במנוע / לבדוק צריכת שמן וטיפולים"
"נקישה והשהיה בשילוב ומעבר הילוכים רעידות בתאוצה ובנסיעה לבדוק טיפולים"

אשמח אם תוכלו להאיר את עיני לגבי תוצאות הבדיקה המצורפת
וכן לשמוע האם אתם מסכימים עם סוכן המכירות שטען בפני כי בוודאות בעיות הגיר הן רק משנתון 14 וקצת 15 ולא יותר.

חשוב להדגיש כי הם מוכנים לתת אחריות למשך שנה שלימה. האם שוה לקחת את הסיכון?

הבדיקה נעשתה לפני טיפול במוסך סוזוקי. אם יהיה צורך אקח לבדיקה נוספת.

פורסם

באיזה סוכנות ראית את הרכב (טרייד אין של יבואן או סוחר פרטי?). 

בכל מקרה, היבואן מתקן את הגיר במקרה שיש כשל. אבל כמובן שכדי לקבל את התיקון ללא עלות. יש להוכיח שהרכב מטופל לפי הספר. 

אומנם לא מדובר במנוע שרגיש להזנחה. אבל יש כאן בעיה שלא הייתי נכנס אליה. 

היה לי רכב כזה חדש למשך 3 שנים והוא לא אכל גרם שמן (טופל במורשה כל שנה בדיוק). 

בקיצור, לא פוסל קרוסאובר. כן פוסל את זו שמצאת. 

כמובן שאם יש לך אפשרות כלכלית להגיע לדגם טורבו 2017. אתה תקבל את כל היתרונות של ה 2016 בלי החסרונות הידועים (מחסור בכח זמין, פעולת גיר רציף קצת מעצבנת ובעיית הגיר שציינת). 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

נוסע ברכב כזה מדגם 2016 ויש לי גם SX4 מדגם 2010 עם מנוע דומה מאד - המנוע עצמו אמין מאד.

 

הבעיה בקרוסאובר 2013-2016 היא תיבת ההילוכים - אותה תקלה שהזכרת (חפש הודעה שלי מאתמול עם פירוט) - לדעתי עדיף לחפש רכב שעבר את התיקון. חוץ מזה, יש עניין פעולת הגיר הרציף - לי היא לא מפריעה אבל יש מי שלא אוהב אותה. יתרונו הוא חסכון בדלק, לפחות בהשוואה לפלנטרית שהיתה ב-SX4 הקודמת.

 

ערייכה: חסכתי לך חיפוש.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני ממש ממש מודה לך.

לצערי אני לא מוצא רכב עם הסטוריה טובה יותר, לכן אני נוטה כן לקחת את הרכב הזה מאחר והוא באחריות יבואן למשך שנה.

אבדוק אותו שוב מאחר ואחרי הבדיקה הקודמת הרכב טופל במוסך שלהם.

×
×
  • תוכן חדש...