Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות בנוגע להחלפת פילטר אוויר וגומיות ( בושינג )


Daedalus
שימו לב! השרשור הזה בן 974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם אתה לא מחליף את הרכב בקרוב, הייתי מחכה שתותבי המשולשים יתעייפו (ומי שלוקח את הרכב לקצה לרוב גומר משולשים ב30-40K ק"מ, וזה מבלי לקחת בחשבון ימי מסלול שיחתכו את המס' לחצי), ואז במקום להחליף משולשים, פשוט תחליף את התותבים לפוליאוריתן (לדעתי אל תלך על הסדרה השחורה, אלא אם יש לך רופא שיניים בחיוג מהיר ואתה כבד שמיעה ברמה שלא תשמע את הדשבורד גונח עליך על כל סדק באספלט:loco:).

אם אתה רוצה להוציא סכום 4 ספרתי נמוך על הרכב ולקבל קצת תמורה - למה לא תוכנה? אתה גם בהחלט יכול להשתדרג לפילטר אינבוקס איכותי, פשוט תעשה קצת ש.ב. - לא חסר מידע על QV.
תעשה לך רשימה  של 'מה חסר לי והייתי רוצה עוד ממנו' ותלך לפי הרשימה, אנחנו כאן כדי לנסות למקד כמובן :).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, shellcase כתב:

אם אתה לא מחליף את הרכב בקרוב, הייתי מחכה שתותבי המשולשים יתעייפו (ומי שלוקח את הרכב לקצה לרוב גומר משולשים ב30-40K ק"מ, וזה מבלי לקחת בחשבון ימי מסלול שיחתכו את המס' לחצי), ואז במקום להחליף משולשים, פשוט תחליף את התותבים לפוליאוריתן (לדעתי אל תלך על הסדרה השחורה, אלא אם יש לך רופא שיניים בחיוג מהיר ואתה כבד שמיעה ברמה שלא תשמע את הדשבורד גונח עליך על כל סדק באספלט:loco:).
 

שאלה..כשאתה רושם "גומר משולשים", אתה מתכוון לגומיות/בושינגים? אני עד היום לא מבין אם כשהולכים משולשים, הכוונה רק לגומיות/תותבים/בושינגים/וואטאבר איך שקוראים לזה, או שמדובר על כל הרכיב עצמו, כל הברזל או מה שזה עשוי. אם אכן הכוונה רק לתותבים, אז מדוע אנשים מחליפים את כל המשולש קומפלט ולא רק התותבים? אני יודע שיש גם בול ג'וינט שיושב גם במשולש, אז אני מניח שאם הוא גם הולך, אז זו הסיבה להחליף את המשולש קומפלט?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

הכוונה היא לבושינגים עצמם ולא לשאר המשולש, אבל יש כמה דגמים שמוסכים לא הצליחו/לא ניסו מספיק לשלוף משם את הבושינג ולכן החליפו במלואם.

ככה זה היה ב-147 שהיתה לי.

לפעמים גם מחיר זול של חלק, גורם לדלג על התהליך הזה ופשוט להחליף קומפלט.

  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משולש, או בשפה מקצועית אמיתית - זרוע מתלה תחתונה, זו סך הכל חתיכת ברזל עם גומיות בנק' החיבור למתלה ובולג'ויינט (מפרק כדורי, או תפוח בשפת מוכרי הפירות שעובדים במוסכים) בנק' החיבור לאפרייט (upright, לא זה לא נקרא נאבה, נאבה זה החלק שמסתובב עם הגלגל).
הברזל (בד"כ פלדה, לפעמים אלומיניום) יפגע רק אם תקרה תאונה, מה ש'הולך' זה בהחלט הגומיות.
למה מחליפים הכל קומפלט? אחת הסיבות היא בדיוק כמו שאתה לא שולח מפזר חום ב50 שקל למעבדה לתיקון, יותר זול להחליף את כל החלק מלהתחיל לחלץ בפרס בושינגים. ברכבים מסויימים אי אפשר להשיג בכלל בושינג בנפרד.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.8.2021 בשעה 15:50, shellcase כתב:

משולש, או בשפה מקצועית אמיתית - זרוע מתלה תחתונה, זו סך הכל חתיכת ברזל עם גומיות בנק' החיבור למתלה ובולג'ויינט (מפרק כדורי, או תפוח בשפת מוכרי הפירות שעובדים במוסכים) בנק' החיבור לאפרייט (upright, לא זה לא נקרא נאבה, נאבה זה החלק שמסתובב עם הגלגל).
הברזל (בד"כ פלדה, לפעמים אלומיניום) יפגע רק אם תקרה תאונה, מה ש'הולך' זה בהחלט הגומיות.
למה מחליפים הכל קומפלט? אחת הסיבות היא בדיוק כמו שאתה לא שולח מפזר חום ב50 שקל למעבדה לתיקון, יותר זול להחליף את כל החלק מלהתחיל לחלץ בפרס בושינגים. ברכבים מסויימים אי אפשר להשיג בכלל בושינג בנפרד.

ותגיד, רשמת שמי שעושה מסלול, הגומיות הולכות אחרי 20,30 אלף ק"מ. אם לא מדובר במסלול אלא סתם נהיגה חזקה בכבישים כמו נס הרים אחת לחודש או פעמיים בחודש? ותצא מנקודת הנחה שיש בושינגים מחוזקים של סופר פרו, זה יחזיק הרבה זמן, לא? כמה זמן לדעתך?

ומה לגבי בול ג'וינט, זה גם משהו שמתכלה באותה תדירות כמו הבושינגים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם יש לך תותבים מפוליאוריטן אני לא חושב שיש מה לדאוג אם אתה לא מבקר במסלול יותר מדי.
בולג'ויינטים חיים הרבה זמן כל עוד הם מגורזים היטב ואתה לא שובר את האוטו על כבישים משובשים מדי (זה מפרק כדורי ממתכת), פשוט תציץ על ה boot (הגומיה שלהם), מדי פעם - אם היא נקרעת ואתה תופס את זה בזמן לפעמים אפשר להחליף רק אותה (הגומיה עולה גרושים).

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 974 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...