Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאייד תקול אוקטביה 14


Laker
שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי,

יש לי סקודה אוקטביה מדגם אלגנס 1.8, שנת 2014, 115k ק"מ.

לאחר בדיקה במוסך קרני אור ובמוסך רון נמצא שיש תקלה במאייד(יחידת מיזוג פנימית) וצריך להחליפו.

רון ביקש 4.5, מוסך מורשה רוצים 5+.

במוסך מיזוג אחר רצו ממני 4 על מאייד חליפי.

האם כדאי לי לחפש מוסך אחר בתקווה למצוא משהו בפחות מ-3000? אפשרי לשים חליפי/משופץ/מפירוק? או שזה מסוג התיקונים שאסור להתפשר?

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

האם מותר לשאול מה הייתה התקלה, ואיך חרצו את גזר דינו של המאייד?

 

על כל מקרה לא מכיר את הרכב הספציפי שלך, אבל יש רכבים מסויימים שצריך לפרק את הדאשבורד בשביל החלפה שכזו.

 

***דעתי האישית בלבד*** היא להמנע מחלקים מפירוק, אדרבא במזגן במדינה כל כך חמה כמו שלנו, כי אתה לא יודע מה הרכב שממנו פירקו עבר. לגבי תחלפיים אני בודק איפה יוצר החלק "המקורי" ואז "התחליפי" וככה מגיע להחלטה בריאה.

 

בכל מקרה אם ההבדל בין מוסך מומלץ בפורום שמתמקצע בזה (כמו רון) למורשה לא גדול כפי שציינת, אני הייתי הולך למורשה.

 

בשורות טובות.

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, Kooper כתב:

אהלן,

האם מותר לשאול מה הייתה התקלה, ואיך חרצו את גזר דינו של המאייד?

 

על כל מקרה לא מכיר את הרכב הספציפי שלך, אבל יש רכבים מסויימים שצריך לפרק את הדאשבורד בשביל החלפה שכזו.

 

***דעתי האישית בלבד*** היא להמנע מחלקים מפירוק, אדרבא במזגן במדינה כל כך חמה כמו שלנו, כי אתה לא יודע מה הרכב שממנו פירקו עבר. לגבי תחלפיים אני בודק איפה יוצר החלק "המקורי" ואז "התחליפי" וככה מגיע להחלטה בריאה.

 

בכל מקרה אם ההבדל בין מוסך מומלץ בפורום שמתמקצע בזה (כמו רון) למורשה לא גדול כפי שציינת, אני הייתי הולך למורשה.

 

בשורות טובות.


 

 מזגן לא מקרר, כבר כמה שנים ככה שהבעלים הקודם הזניח ומילא גז כל כמה חודשים(לי החזיק בדיוק שלושה שבועות).

אכן צריך לפרק את כל הדשבורד...

שני המוסכים בדקו והגיעו לאותה מסקנה 😪

תודה על הייעוץ.

עריכה אחרונה על ידי Laker
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 5 שעות, Laker כתב:

או שזה מסוג התיקונים שאסור להתפשר?

ענית לעצמך על השאלה. לדעתי חלק מקורי בלבד. פירוק דשבורד זה גם ככה סיפור ולא חושב שהיית רוצה לעבור אותו שוב.

קח בחשבון שאחרי התיקון אם תמצא ריג'קטים/קרקוש שתרצה שיבדקו במוסך מורשה תצטרך להזמין תור. במוסך רון אני מאמין שהוא יקבל אותך במקום.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, nameuser כתב:

מחיפוש קטן בגוגל החלק עולה קצת מעל 400 ש"ח, אם הבעיה רק בו אולי יוזיל לך את עלות החלק אם תביא אותו.

אם צריך לפרק דאשבורד - המרכיב העיקרי בעלות תהייה העבודה ולא החלק עצמו.

 

יש לך מידע על עלות החלק (בלבד) בארץ?

המוסכים בארץ מוכנים בכלל שתביא את החלק איתך והם יבצעו העבודה?

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 דקות, חולגי כתב:

אם צריך לפרק דאשבורד - המרכיב העיקרי בעלות תהייה העבודה ולא החלק עצמו.

 

יש לך מידע על עלות החלק (בלבד) בארץ?

המוסכים בארץ מוכנים בכלל שתביא את החלק איתך והם יבצעו העבודה?

אמרתי את מחיר לפי אתר שראיתי בארץ, יש מוסכים שמפרידים עלות חלק מעבודה, המוסכניק שלי הוא כזה אבל שווה לבדוק מול המוסכניק.

אתה צודק שיכול להיות שהעבודה זה ההמרכיב העיקרי בעלות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 46 דקות, חולגי כתב:

אם צריך לפרק דאשבורד - המרכיב העיקרי בעלות תהייה העבודה ולא החלק עצמו.

 

יש לך מידע על עלות החלק (בלבד) בארץ?

המוסכים בארץ מוכנים בכלל שתביא את החלק איתך והם יבצעו העבודה?

 

לפני 26 דקות, nameuser כתב:

אמרתי את מחיר לפי אתר שראיתי בארץ, יש מוסכים שמפרידים עלות חלק מעבודה, המוסכניק שלי הוא כזה אבל שווה לבדוק מול המוסכניק.

אתה צודק שיכול להיות שהעבודה זה ההמרכיב העיקרי בעלות.

 

מעניין, רון אמר שרוב העלות זה החלק עצמו שיקר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, Laker כתב:

 

 

 

מעניין, רון אמר שרוב העלות זה החלק עצמו שיקר. 

במקרה הזה הייתי בודק מולו כמה עלות העבודה בנפרד ומביא חלק בעצמי כפי שהציעו לך.

 

POLO, 1.4 2001 > SPARK, 1.0 2014 > 108, 1.2 2016 > CLIO - 5, 1.0T 2021

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 49 דקות, Laker כתב:

 

 

 

מעניין, רון אמר שרוב העלות זה החלק עצמו שיקר. 

 

אני כן יודע שפירוק דאשבורד אינו עניין של מה בכך, במיוחד בהרכבה (אתה יודע בטח איך זה שנשארים אחרי ההרכבה כמה ברגים "מיותרים"...).

 

אתה יודע בוודאות שצריך לפרק דאשבורד לצורך העבודה הזו?

 

עריכה אחרונה על ידי חולגי

alfa 156 2.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ב-400 שקל קונים רק את הרדיאטור של  היחידה הפנימית. לא מקורית ולדעתי בטח סיני או משהו דומה.  יש מכוניות שצריך ממש לנסר את היחידה ל-2 חלקים על מנת להחליף את הרדיאטור עצמו. 

 

ייתכן, שבמוסך רון מחליפים את כל היחידה כולה (כמכלול מורכב) ועל כן המחיר מאמיר

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

 

מחפש 308 1.2, סביבות 100,000 ק"מ, רק עם מנוע גמור, לא סטיישן ולא בצבע אדום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...